יום שבת, 20 בפברואר 2016

It girl

אחד המותגים המסקרנים שפגשתי השנה היה It cosmetics. נכון, אי אפשר להשיג את המוצרים של החברה בארץ, אבל לגמרי שווה לעשות את המאמץ כדי להניח עליהם את הידיים בכל זאת, כי מדובר במוצרים לא שגרתיים בעולם הביוטי.

It הם ראשי התיבות של Innovative technology. המוצרים של המותג פותחו בצמוד לעבודה עם מנתחים פלסטיים כשהמטרה היא להציע פתרונות לכל מיני בעיות בעור, לצד מוצרי טיפוח וכל מיני כלים מתאימים להנחת האיפור.

המותג לא מנסה על בעלי חיים ועבורנו בלבנט, ניתן להשיג אותו באמצעות אתר ביוטיליש או באמצעות אתר גלאבוט, שם יש מבחר גדול באופן מפתיע של מוצרי החברה (אתייחס לכך בהמשך).

יצא לי להתנסות באמצעות גלאמבוט בכמה מוצרים שאותם תכירו כעת:

CC+ your skin but better

העניין עם מוצרי It cosmetics הוא שעל כולם אני ממליצה לקרוא ביקורות מפורטות לפני שמזמינים. אתן עלולות לחשוב שאתן מזמינות מוצר מהסוג שאתן מכירות אבל לקבל משהו שונה לגמרי. גם ה- +CC הוא יצור משונה: כשחושבים על מוצר בז'אנר הזה חושבים על משהו מאוד קליל אבל יש לו כיסוי של מייקאפ לכל דבר. הוא מאוד Dewy והוא משאיר את העור במראה מאוד "חי", כך שייתכן שהוא אפילו לא כל כך יתאים לקיץ. הגוון שלי הוא הבהיר ביותר והוא לגמרי מתאים לי. עוד נקודה שראוי לציין זה שה-CC מגיע עם SPF 50 שזה מאוד מרשים. אני אוהבת את המוצר הזה, את הכיסוי ואת הגימור שהוא מעניק, אבל זו לא הייתה אהבה משימוש ראשון, כי כאמור - ציפיתי למשהו שונה לגמרי.

Bye bye redness

עם המוצר הזה יש לי יחסי אהבה שנאה: הזמנתי אותו בעקבות המלצה של קוראת, כי חיפשתי מוצר Heavy duty שיצליח להעלים את זכרם הלא רצוי של חברים שצצים על העור. הוא מגיע בגוון אחד כתמתם שאמור להיות אוניברסלי לכל סוגי העור ובחברה מסבירים שהוא בעצם מכיל בתוכו את הפיגמנטים הירוקים שאמורים לטשטש אדמומיות.

השתמשתי בו בפעמים הראשונות כקונסילר מן המניין, משמע מעל המייקאפ והרגשתי שבתאורות מסוימות אפשר ממש להבחין בכתם כתמתם מעל המייקאפ. אמרתי "אוי ואבוי" ואפילו סיננתי כמה "גוועלד" - וניסיתי להשתמש בו מתחת למייקאפ, תוך שאני מטשטשת אותו היטב עם מברשת רחבה.

יש לו מרקם מוס אוורירי ודרוש ממש מעט ממנו כדי להשיג כיסוי משמעותי, אבל אני עדיין לא בטוחה מה אני חושבת עליו. אני מרגישה שגם מתחת למייקאפ הוא לא ממש עובד, כי יש לו כיסוי של מייקאפ בעצמו ולכן השילוב הזה יוצא כבד וקייקי מדי. אמשיך לחקור את הנושא. אני חושבת שכמוצר בפני עצמו הוא מאוד איכותי אבל הוא כנראה לא באמת מתאים לכל סוגי העור, כמו למשל לעור החיוור שלי.

Bye bye under eye correcting cream

עוד מוצר בגוון אפרסקי אך במרקם שונה לחלוטין הוא הקורקטור שאותו אני מניחה מתחת לעיניים. אין לי הרבה מה לומר לגביו, הוא אחלה של מוצר שעושה את העבודה, במיוחד בשילוב עם הקונסילר המפורסם של המותג... אז ללא הקדמות מיותרות, הכירו את...

Bye bye under eye concealer

עוד מוצר שהוא לחלוטין מפתיע הוא הקונסילר של It cosmetics, אחד ממוצרי הדגל שלהם. מדובר במוצר מאוד סמיך, שפכטל רציני, מאוד בהיר. מספיקה כמות מזערית ממנו כדי להגיע לכיסוי מלא והשילוב בינו לבין הקורקטור מסוגל להסתיר גם כהויות ממש מהותיות מתחת לעיניים.

טיפ: לעבוד איתו עם ספוגית קטנה, כי רחמים על המברשת שתצטרך להתמודד עם סוס עבודה כזה. חיסרון: גם אחרי שנקבע את הקונסילר עם פודרה מתחת לעיניים, הוא ימשיך להיות דביק ולא יתייבש לחלוטין למשך כל היום. מצד שני, הוא גם לא נכנס לקמטוטים שבאזור העיניים. מוצר מוזר כאמור.

כל מה שפירטתי כאן כנראה גם מסביר מדוע המוצרים של It cosmetics צצים לעתים קרובות כל כך בגלאמבוט, אני מניחה שיש הרבה משתמשות שלא מתחברות לכל המרקמים הלא שגרתיים, אבל אני בכל זאת אוהבת את המותג וחושבת שהוא מביא עמו בשורה מעניינת.

למי שתוהה, אפשר למצוא בין מוצרי החברה גם ערכות קונטור, סמקים ואפילו פלטת צלליות, אבל אלו מוצרים שמעוררים פחות הייפ ביחס לחברות אחרות ולכן המותג מוכר בעיקר בזכות כל אותם מוצרי הבסיס שהזכרתי. בביוטיליש ידוע לי שהמשלוח יחסית יקר ולכן עם משלוח פיקס של 10$ בגלאמבוט, לדעתי זו אופציה הרבה יותר נוחה לכיס.

האם יצא לכן להתנסות במוצרי החברה? אשמח שתחלקו איתי המלצות של מוצרים שאהבתן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top