יום שבת, 6 בפברואר 2016

בית הבובות

אם יש משהו שאפשר לומר עליי ללא שום היסוס - זה שאני לא בובה על חוטים, של אף אחד. אני יודעת, זו נשמעת כמו מנטרה די קלישאתית במקרה הטוב או כותרת במעריב לנוער במקרה הרע, אבל זה פשוט מדויק.

אני לא הבובה של הדור הישן ולכן אני לא חיה לפי התכתיבים שלהם.

 אני לא בובה בקריירה שלי ולכן תמיד בחרתי בעבודות שדורשות חשיבה יצירתית וכשלא היו בנמצא - יצרתי אותן עבורי.

אני לא בובה במערכת היחסים ומשתדלת להתנהל גם בזוגיות - בעצמאות .

 אני לא בובה בחברויות ולכן החברות תמיד יודעת לתת לי את הספייס בדיוק במינון הנכון.

 בצילומים עם מעיין חיים אני כן בובה לעומת זאת, יש משהו בפוני ובקארה שעורר בה השראה לצלם אותי כבובה קריפית והלא ידוע שאם למעיין יש מוזה - אני לגמרי בעניין.

 אני אומרת תודה על כל הזדמנות לעבוד איתה, הבחורה היא מבחינתי גאון ואני נהנית במיוחד לגלם בכל פעם דמות אחרת.

 צווארון בובתי ושיער אסוף בשתי גומיות, אייליינר כבד והמון ריסים יצרו את הלוק שלי. ברגע שמורידים קצת את הווליום ואולי גם מוותרים על הקוקיות, נוצר לוק שאני נהנית ממנו גם ביום יום שלי.

 אני לא יודעת מדוע, אבל הטקסט יחד עם התמונות לעד יזכירו לי את הקליפ הבא, מוקדש לכל ילדות הניינטיז בקהל-

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top