יום שני, 15 בפברואר 2016

איך לשמור על ציפורניים חזקות?

זו שאלת המיליון, לא? טוב, לא באמת, אבל לאחר תקופה ארוכה שבה הציפורניים שלי היו קצרות מאוד ושבירות למדי, סוף סוף מצאתי את הנוסחה המנצחת לשמור עליהן עמידות יותר.

לא תמצאו כאן טיפים בסגנון "לא לשטוף כלים" או "לא לנקות את הבית" כי בכל זאת בחיים האמיתיים עסקינן, הטיפ העיקרי שלי הוא לא להשתמש בציפורניים בתור כלי עבודה ולא לגרד ולקלף באמצעותן כל מיני דברים. לקח כואב שנלמד לאחר שניסיתי באמצעותן לקלף שאריות דבק עמיד אחרי צילומי הפקה ו-Surprise surprise: זה אכן גרם להן להישבר בצורה מצערת.

אלו הם המוצרים שמשמשים אותי בימים שבהם אני בוחרת להשקיע אקסטרה בשגרת הציפורניים. ביום יום אני מסתפקת בהסרת לק, שיוף, שמן הזנה, לק בסיס וטופ קואוט. אני מוצאת שעדיף לא להתעלל בציפורניים לעתים קרובות מדי אז חלק מהפעולות כאן אני שומרת לאירועים מיוחדים יותר - בממוצע אחת לחודש אני מקפידה על הרוטינה כולה.

אני מתחילה בהסרת הלק באמצעות אציטון. במשך שנים השתמשתי במסיר לק ללא אציטון כי הוא נחשב בריא יותר ופחות מייבש את הציפורניים, אבל אני לא מרגישה הבדל מהותי כשאני משתמשת באציטון רגיל אז לשיקולכן כמובן.

כעת אני מכינה מסיכה ביתית לציפורניים הכוללת שני רכיבים בלבד שיש לכולנו בבית: שמן זית ולימון, את שני הרכיבים אני מערבבת יחדיו וטובלת בפנים את הציפורניים לכמה דקות קצרות. שמן הזית אמור לרכך את העור מסביב לציפורניים ולחזק את הציפורניים עצמן, הלימון אמור להבהיר אותן. זו פעולה שאני חוזרת עליה בממוצע אחת לחודש וטובלת את הציפורניים בפנים במשך כשתי דקות. אפשר גם לחמם את התערובת לכמה שניות במיקרו כדי שתהיה חמימה יותר.

כעת אני עוברת לקובית שיוף כדי ללטש את הציפורניים, גם זו פעולה שאני חוזרת עליה בממוצע אחת לחודש כדי לא להתעלל בציפורניים יותר מדי.

אני משייפת את הציפורניים באמצעות פצירת זכוכית שאמורה להיות עדינה הרבה יותר משאר הפצירות שקיימות בדרך כלל בשוק. זו שלי מחזיקה מעמד כבר כמה שנים טובות ומלכתחילה היא לא עולה כל כך הרבה, אז בהחלט שווה את ההשקעה.

אני ודוחף העור לא חברים טובים, נימי הדם שלי קרובים מאוד לציפורניים ולכן אני נפצעת בקלות רבה מאוד. במקומות מקצועיים אני מודיעה על כך מראש ומעדיפה לשלם יותר כדי לקבל מישהי עדינה מאוד, בבית אני משתמשת בו בעיקר כדי להסיר שאריות לק שהאציטון לא הגיע אליהן. כאמור - כמה שפחות התעללות, כך יותר טוב.

כעת אני משתמשת בשמן הזנה של ANNY שרכשתי לאחרונה במשביר, שמן מעולה ואולי השינוי הכי גדול בשגרת טיפוח הציפורניים שלי. אני באמת מרגישה שהוא מסייע לשמור על הציפורניים שלי בריאות וחזקות יותר. אני משמשת בו לפני כל מריחה מחודשת של לק.

אפשרות נוספת היא להשתמש ב-Lemony flutter של חברת לאש, יש לו תכלית דומה אך הוא לא מגיע במרקם שמן כי אם במרקם חמאתי עם ריח חזק של הדרים. עוד מוצר מפנק וכיפי שלדעתי גם ממש מסייע לשמור על ציפורניים חזקות יותר. אני משתמשת בשני המוצרים הללו לסירוגין שכן אין באמת סיבה להשתמש בהם בבת אחת. את המוצר של לאש אין להשיג בארץ אבל אם מזדמן לכן לפגוש אותו במהלך נסיעה לחו"ל - אל תהססו, הוא מעולה!

המוצר הבא שבו אני משתמשת הוא לק בסיס של לאקה. אני מודה ומתוודה שהייתי בלוגרית רעה ולא תמיד הקפדתי על זה. זה נורא, אני יודעת, אבל הפסקתי עם דרכיי הרעות כי לק בסיס זה חשוב. ילדים, תאכלו גזר ותמרחו לק בסיס, אחרת לא תגדלו!

כעת אני עוברת להנחת הלק, So peachy של איל מקיאג'. לק כתמתם, מהסקאלה שממנה אני בדרך כלל בורחת כמו מאש, אבל בגלל שהבסיס שלו לבן - הוא נראה עליי נהדר וגם הפורמולה שלו מושלמת. אני מניחה לקים בשתי שכבות דקיקות כדי למנוע פאשלות וכאב לב. מקנחת כמובן עם טופ קואוט, גם הוא של לאקה אבל כמובן שכל טופ קואוט איכותי אחר (מהסוג שלא משאיר בועות מעצבנות על הלק) יעשה את העבודה.

אם תרצו גם לצפות בסרטון שבו אני מדגימה את שגרת הטיפוח שלי, תוכלו לעשות את זה באמצעות הקלקה על מקש ה-Play:

מהם הטיפים שלכן לשמירה על ציפורניים חזקות?

2 comments:

  1. אהבתי מאוד את הפוסט! שימושי ויעיל.
    בנוסף אני חושבת שהוידיאו תרם לו רבות כי רואים את התהליך כולו ברצף. נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שהיה לך שימושי יקירה!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top