יום שבת, 13 בפברואר 2016

העוזרים הקטנים מאחורי הקלעים

שגרת הטיפוח שלי השתנתה לאחרונה, לא רק מבחינת המוצרים שהפכו לחלק קבוע ממנה - אלא גם מבחינת הכלים והעזרים שבהם אני משתמשת כדי להטמיע את המוצרים בצורה יעילה יותר לתוך העור. נשמע מבלבל? מזל שהקדשתי פוסט שלם לנושא!

רולר רוז קוורץ 

מדובר באחד המוצרים שקיבלתי עליהם הכי הרבה תגובות בכל פעם שהוא צץ אצלי בתמונות ואני לא מאשימה אתכן: אין ספק שיש לו הופעה מסקרנת. אומר בכנות שהזמנתי את הגרסה הזולה ביותר שאפשר מאיביי לטובת צילומים - והוא אכן עושה את עבודתו נאמנה, כפי שהתגובות שלכן מוכיחות.

אומר  גם בכנות שרק כאשר הוא נחת אצלי, התחלתי באמת להתעמק במוצר כי הוא הצליח לסקרן אפילו אותי. את הרולר שלי הזמנתי  כאמור מאיביי במחיר יחסית זניח, המחירים של המוצר בכל מיני אתרים אחרים שבדקתי מזנקים ל-45-90 פאונד, תג נאה מאוד לכל הדיעות. אני מניחה שהמחיר נגזר מהאיכות של האבן, עד כמה זה משמעותי במבחן התוצאה? - לא יודעת לומר לכן. אם יש לכן תובנות בנושא מוזמנות לשתף כמובן.

כדי ליהנות ממלוא האפקט של הרולר, צריך להאמין בסגולות של אבנים מינרליות. רוז קוורץ אמורה להיות אבן הנשיות, אבן שיש בה יכולות ריפוי ואיזון. אני מודה - קריסטלים, אבני חן ומינרלים מאוד יפים בעיניי אבל אני לא בדיוק הטיפוס שישקיע 50 פאונד במוצר קוסמטי עם כל מיני מנטרות רוחניות.

מה שכן, למגע של האבן עם הפנים יש אפקט מקרר ואפשר להשתמש בה לצד השמן שבו אתן משתמשות במהלך שגרת הטיפוח בערב ובכך להטמיע אותו טוב יותר לתוך העור. אומרים שאחד היתרונות של הרולר הזה הוא בתנועות העיסוי שלו, מה שעוזר למצק את מרקם העור ולשפר את זרימת הדם. זה כבר נשמע לי הגיוני יותר ומשהו שאני יכולה להתחבר אליו. 

האם המוצר הזה מאסט בשגרת הטיפוח? כמו תמיד אני סקפטית, אבל אתן כבר תחליטו בעצמכן.

ניתן להזמין את הרולר כאן.

 מברשת פנים חשמלית

המוצר המסקרן הבא הוא מברשת פנים של Magnitone. מדובר במברשת שמגיעה עם שני מצבים - אחד לעור רגיל ואחד לעור רגיש, היא עובדת על בסיס של פולסים והיא מצפצפת שלוש פעמים במהלך הניקוי, בכל פעם מזכירה לעבור לאזור אחר של הפנים.

החברה מבטיחה תוצאות נראות בשיפור מרקם עור הפנים תוך שבעה ימים. היא מגיעה עם מטען מגנטי שבו צריך לעשות שימוש אחת לשבועיים והגודל המוקטן שלה הופך אותה למתאימה מאוד לנסיעות.

אז מה גזר הדין? אני לגמרי אוהבת אותה. כבחורה יוקרתית שעד כה דגמה את מברשת הניקוי של ביוטיקייר בלבד, אין ספק שיש כאן הבדל מהותי. אני מוצאת את עצמי משתמשת דווקא במוד הניקוי לעור רגיש - אמנם העור שלי לא רגיש בהגדרתו אבל אני מרגישה שהאפשרות הרגילה קצת מחוספסת לטעמי.

אני מניחה על העור תכשיר ניקוי מסוג קרמי ועוברת עליו עם המברשת. אני בהחלט רואה שהשימוש הקבוע במברשת שומר על הפנים שלי נקיות, חיוניות יותר ומסייע בהחלמה מהירה יותר של חברים לא רצויים. מאוד מומלץ.

אם אתן שוקלות להשקיע במברשת של חברה כזו או אחרת, הנה כמה טיפים שכדאי שתקחו בחשבון:
  • את הראש של המברשת יש להחליף כל שלושה חודשים.
  • את הראש של המברשת כדאי לנקות בשמפו בסיום כל שימוש.
  • בהחלט לא מומלץ לחלוק את הראש עם בן זוג, תחלקו חיידקים במקומות מקובלים יותר, לא שם!
  • כדאי מאוד להרטיב את המברשת לפני השימוש, היא גם ככה עמידה במים - נצלו את זה!
  • לא מומלץ להשתמש בפילינג או כל דבר עם גרגירים בשילוב עם המברשת, שכן היא גם ככה עושה לעור פילינג עדין.
את המברשת ניתן להשיג כאן

 מגבות פנים Muslin cloths

בכל רחבי היוטיוב שמעתי ביקורות נלהבות לגבי ה-Muslin cloth הזה ולא הבנתי מה הסיפור? מגבת פנים? זה הסטארטאפ פה? אז המוסלין הוא סוג של אריג ולכן מדובר במגבות שהסיבים שלהן מאוד פתוחים, מה שהופך אותן לסטריליות יותר ממגבות בעלות סיבים צפופים. קל לנקות אותן במכונת הכביסה ועצם השימוש בהן עושה פילינג עדין לפנים בצד של המחוספס של הסיבים ואילו הצד החלק יותר תורם לניקוי ופיניש אחרון. את המגבת שלי קיבלתי כשרכשתי את התכשיר הניקוי המהולל של Emma Hardie. אפשר גם לרכוש אותה בנפרד במארז של שלוש.

אז מה עושים עם המגבת הקטנה הזו בפועל? אפשר להשתמש בה כמו שמשתמשים בצמר גפן: להסיר באמצעותה ועם מסיר איפור - את איפור הפנים ו/או העיניים, לנקות באמצעות עם תכשיר ניקוי את הפנים. מדובר בשחקן חיזוק שאמור לסייע לכל תכשירי הניקוי שלנו לבצע עבודה יסודית יותר. המגבת הופכת את שגרת הניקוי למהירה יותר, היא קלה לניקוי ואם מקפידים לכבס אותה בתדירות מתאימה אז גם אין סיבה שתהפוך לחוות חיידקים.

אפשר להזמין אותן כאן.

אבן ניקוי

את האבן הורודה הזמנתי מאיביי, את אבן הלב קניתי בללין באחד המבצעים של המותג. הפעולה שלה דומה מאוד לפעולה של המגבת וגם של המברשת, רק באופן ידני. אני ממש נהנית מהשימוש באבן כזו: אני מחזיקה אותה מתחת לברז של מים חמימים עד שהיא מתנפחת ואז אני ממש מרגישה שהפנים שלי נהנות מטיפול ספא ביתי. 

גם את אבן הניקוי מומלץ לזרוק ולהחליף בחדשה כעבור שלושה חודשים ובדומה ליתר המכשירים שהוזכרו, גם היא מסייעת בניקוי יסודי של העור ובהסרה יסודית של האיפור. מה גם שהיא עולה בממוצע משהו כמו דולר באיביי, אז אין סיבה שלא לנסות. אפשר להזמין אותה כאן.

כפי ששמתן לב, להרבה מוצרים שהוצגו כאן יש תכלית דומה, אז אני לא באמת חושבת שיש סיבה להשקיע בכולם ובטח שלא להשתמש בכולם באותו ערב - זה כבר קרצוף מאסיבי מדי אפילו עבורי. אם הייתי צריכה לבחור במוצר שהכי כדאי להשקיע בו, הייתי בוחרת במברשת ואולי גם במגבות החביבות. אבן הניקוי היא Nice to have ורק לגבי הרולר - לא השתכנעתי בינתיים שהוא מספיק שימושי.

מהם המכשירים שמסייעים לכן בשגרת הטיפוח?

3 תגובות:

  1. looks nice!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    השבמחק
  2. כבר הרבה זמן מתלבטת לגבי הקלירסוניק ונכראה שאני רוצה לאמץ, למרותצ שגם זו שלך נשמעת מעניינת...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top