יום שלישי, 9 בפברואר 2016

איך לעצב אלבום חתונה בפחות מ-300 שקלים?

אחרי ה#אירועלאחתונה, חיפשתי כל מיני דרכים יצירתיות יותר ופחות לעצב את אלבום האירוע במחיר שפוי.


 אני לא מאלה שנוהגות לפתח תמונות באופן קבוע, גם לא באירועים מיוחדים אבל האירוע מבחינתי היה כזה מפגן של כל מה שאני אוהבת, שזה היה בגדר עוול לא להציג את זה על שולחן הסלון לצד שאר הספרים היפים.

כשהתחלתי בחיפושים נתקלתי בבעיה דווקא בחזית הזו: לא מצאתי אלבום שקולע בדיוק למה שאני צריכה. אלבומים רבים היום עדיין נראים מיושנים וזאת למרות שתעשיית החתונות עצמה התקדמה באופן משמעותי כל כך בשנים האחרונות. מדובר בז'אנר שהרגשתי שהוא קצת נותר מאחור.

כשמצאתי אלבום שאהבתי, גיליתי שהתקציב שלו הוא מעבר למה שהייתי מוכנה להקדיש עבורו. אחרי הכל, האירוע היה מבוסס על רוח ההתנדבות והתרומה - ולא ממש רציתי להתפרע בדיעבד עם אלבום מפונפן, זו מבחינתי לא המטרה.

כל מיני אתרים לעיצוב תמונות גם לא היו אופציה כי לא התחברתי לעיצוב וכמעט עמדתי לוותר על הרעיון, עד שנתקלתי באלבום הזה. אלבום בפחות מ-12 פאונד (עם משלוח חינם) היה נשמע כמו דיל לא רע ואהבתי את המעטפת החיצונית שלו, את הספירלה ואת העובדה שכל עמוד מגיע ריק לחלוטין - קנבס חלק.

גם אחרי שקיבלתי את האלבום אני יכולה לומר שאני בסך הכל מרוצה, אם כי מפריע לי שהדפים כל כך דקים ולכן לי אישית פחות נוח לעבוד איתם.

כשקיבלתי לידיי את סט גיז'ל להתנסות, מבית מותג צעיר ומרענן בשם SoulandPaper, היה לי ברור שמדובר בשידוך מושלם עבור האלבום. אם להיות כנה, אילולא החבילה הזו הייתה נוחתת בפתח דלתי, יש סיכוי סביר שהיה מדובר בפרויקט שנידון להעלות אבק בבוידעם. זה מסוג הפרויקטים שקל לדחות למועד לא ידוע ולא לטרוח לחזור אליהם אף פעם, לכן שמחתי על ההזדמנות.

הקיט מכיל בתוכו כל מיני פריטים שמתאימים לפרויקטים הקשורים ביצירה ובעיקר בעיטוף מתנות, הפעם השתמשתי בהם רק למטרות סקראפ, בפעם הבאה אציג בפניכן אלטרנטיבה נוספת. אהבתי שהכל מתכתב באותה צבעוניות של שחור-לבן, שאגב באופן מקרי גם תואמת לאריזה של האלבום. הקוראות של הבלוג שלי יכולות לקבל 10% הנחה באתר בהקשת קוד קופון fashiontails

אהבתי את העובדה שלאלבום מהסוג הזה, בגלל האופי הפריסטייל שלו, אפשר גם לצרף כל מיני מזכרות שהן לא בהכרח תמונות מהאירוע, כמו למשל כרטיסי ברכה. אני ממילא טיפוס רגשני ששומר את כל המחוות הללו אז זה ממש נוח לאגד הכל במקום אחד.

אז עכשיו יש לי אלבום וזה ממש כיף. מזכרת נעימה מאירוע יפיפיה ולא סתם עוד תוספת לשולחן הקפה.

צילם את תמונות הזוגיות: תומר לשר
גילוי נאות: קיט ה-DIY התקבל לסקירה

6 תגובות:

  1. הפוסט הזה הגיע בתזמון מושלם! גם אני בדיוק חושבת על עיצוב אלבום החתונה שלי וגם אני לא מאוד מתחברת לעיצוב של האלבומים הרגילים או לאתרי עיצוב התמונות. מצד שני, אני גם קצת מתלבטת לגבי אלבום בעבודת יד, בעיקר בגלל שיש סיכוי שאיכות התמונות תרד יותר מהר, מאשר באלבום דיגיטלי... בכל מקרה, זו בהחלט אופציה שאני שוקלת ועכשיו עם הטיפים שלך, זה נהיה גם יותר ריאלי עבורי...רציתי לשאול-איך הדבקת את התמונות שלא הדבקת אותן עם וואשי טייפ?

    השבמחק
    תשובות
    1. נסי לצפות בסרטון, יש שם הוראות מפורטות יותר :) בכל מקרה, הדיעה שלי היא שאני מעדיפה להשקיע באלבום בעבודת יד מאשר משהו מוכן שיעלה אבק (כמו האלבום מהחתונה המקורית שלנו למשל, שהוא כל כך מחריד שלא בא לי לפתוח אותו)

      מחק
  2. אוקיי, בהמשך לתגובה הקודמת שלי-ראיתי עכשיו שזה עם דבק פלסטי..:)

    השבמחק
    תשובות
    1. דבק פלסטי יכול לפגוע בתמונה עם הזמן בגלל שהוא חומצי.ממליצה לך להשתמש בדבק גומי לא חומצי, יש בכל חנות יצירה ולא יקר בכלל :)

      מחק
    2. כמישהי שמתעסקת בהכנת אלבומים לפעמים ממליצה לך לקנות לפרויקט דבק גומי לא חומצי. דבק פלסטי לא מיועד לזה ויכול לפגוע בתמונות כי עד כמה שידוע לי בדרך כלל הוא חומצי.

      מחק
    3. אקנה בהחלט, תודה על הטיפ :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top