יום שבת, 13 בפברואר 2016

אהוביי השבוע, 14.2.16

אז כן, ולנטיינז וכל זה אבל אני רוצה להפנות אתכן לעובדה חשובה באמת: לא עשיתי קניות ארבעה שבועות. ארבעה. אני רוצה שניקח לנו רגע כדי להפנים את המידע הזה ולתת לו לחלחל פנימה, אני יודעת, זה מצמרר.

...

...

...

...

זהו, התאוששנו? אז מיותר לציין שבארבעת השבועות האחרונים עשיתי בעיקר שופינג חלונות ראווה וירטואליים ושיננתי לעצמי כל מיני מנטרות על חשיבות האיפוק העצמי. זה היה סוג של חוקן צרכני ואני יכולה לומר כעבור פרק הזמן הזה שאורו עיניי והגעתי למסקנה אחת חשובה - לקנות זה כיף יותר מלהתאפק. אז כדי לספק חומרים שיאפשרו גם לכן לבחון את הסיבולת שלכן, הנה המהדורה השבועית:

 פן עם פרינט גלקסיה זה סופר קול, זה כל מה שיש לי לומר בנושא. מכאן.

להתלהב מהמוצרים של Skinnydip זה כבר לא כזה קול לעומת זאת, אבל מה 'כפת לי? אלה עדיין המוצרים המושלמים ביקום. מכאן.

סכו"ם ברוז גולד? סליחה, סימן השאלה לא היה כאן במקום. אני צריכה את זה. מכאן.

יש לי עניין לא ברור עם כל האבנים והקריסטלים האלה לאחרונה, אז אם אפשר לסדר לי שני גושים שכאלה כמחזיקי ספרים, אני יותר מאשמח. מכאן.

הדפס קסום וכה טרנדי, בדיוק מה שקורבן אופנה כמוני צריך ממוסגר בביתו. מכאן.

בקבוק אלגנטי וקריפי בדיוק במינון הנכון, כמו שאני אוהבת. מכאן.

אפרופו קריפי ואלגנטי. מכאן.

לא ברור לי מדוע אני זקוקה לספר בנושא המרתק הזה, אני רק יודעת שזה המצב הנתון. מכאן.

אוזניות פסטליות עם גימור זהב, לא נספר לאף אחד איזו מוסיקה מחורבנת אני אוהבת להאזין לה בזמן נסיעות. מכאן.

קופסת אחסון שקופה ונאה, אקרילית עם פסים ניאוניים, חביבה ופוטוגנית. מכאן.

יש לי אובססיה למשקפיים של המותג QUAI והעובדה שכבר יש לי זוג אחד שלהם, באופן מאוד מפתיע (או שלא) רק החריפה את המצב. צריכה עוד. מכאן.

אני לא טיפוס של שעונים, כך שכנעתי את עצמי במשך שנים, אבל השעון הזה קוסם לי כל כך שאני שוקלת להוסיף אותו לווישליסט יום ההולדת שלי. הוא רוז גולד, מינימליסטי וייראה נהדר בכל התמונות המבוימות להחריד שלי. מכאן.

על מה אתן מפנטזות השבוע?

תגובה 1:

  1. הכל מהמם!
    בעיקר הפוסטר הורוד המהמם ומשקפי השמש. מבינה למה בא לך עוד.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top