יום רביעי, 20 בינואר 2016

נחתו במשרדי - סקירת מוצרי איפור

יש לנו הרבה מוצרי איפור לסקור היום וב"יש לנו", כוונתי אליי ואל פרי ששוטטה בסמוך לאזור הצילומים ולכן נקלעה לסשן הצקות, תראו:

"תעיפי את הדבר הזה ממני".

את המוצרים של Pixi רציתי לנסות כבר תקופה וברגע של דחף וחוסר יכולת לעמוד בפני האריזות הפסטליות עם הגימורים הזהובים - נלחץ האישור על הפייפאל ומאז הכל היסטוריה. לשמחתי אלה מוצרים שלגמרי שווים את ההייפ ולכן אלה מסוג הפעמים הבודדות בהן אני דווקא מודה לדחפים שלי. יש בו חומצה גליקולית בריכוז של 10% שזה מאוד גבוה ומפתיע ביחס למוצרים מהז'אנר ובהתאם לכך על האריזה כתוב שמומלץ מאוד לשמור את העור מפני השמש בימים שלאחר השימוש. אני ממש מרגישה שהוא עושה עבודה טובה בלנקות את העור ומסייע לי לשמור עליו מפני כל מיני חברים לא רצויים.

ניתן להזמין אותו כאן.

המוצר הבא הוא מקבע איפור שיש סביבו הרבה הייפ ברשת. יש לו ניחוח לא משתלט והוא מרגיש כמו התזת מי טל על הפנים - מאוד עדין ונעים. בחורף בימים ארוכים בהם האיפור נמצא עליי הרבה שעות, אני לגמרי יכולה להסתפק בהתזה של הספריי הזה מבלי להניח מחדש את איפור הבסיס, אני מניחה שבקיץ הטריק הזה לא יעבוד, אבל לא נורא. יחד עם זאת, בעוד שלסרום יש השפעה על העור ורכיבים פעילים, אני מרגישה שהספריי הזה הוא בעיקר בשביל הפינוק, לא שזה דבר רע. אני בהחלט חושבת שהוא מסייע לגרום לאיפור להיראות פחות מקומח ואפשר גם להשתמש בו כדי להרטיב את המברשות לפני השימוש ובכך להשיג פיגמנט רווי יותר של צלליות.

ניתן להזמין אותו כאן.

אם המוצר הקודם הוא תמצית העדינות והרכות, אז המוצר הבא של פלורמר, על אף שאמורים לעשות בו שימוש דומה - נמצא בדיוק בצד השני של הסקאלה מעצם היותו אגרסיבי יותר.

למעשה, הוא כל כך אגרסיבי שבפעם הראשונה שהתזתי אותו על הפנים, במרחק סביר יש לציין, הייתי משוכנעת ששכחתי לעצום את העיניים בזמן ההתזה כי הן שרפו לי כל כך. אז אמרתי לעצמי "סילי יו, לא פעלת לפי ההוראות!". בפעם הבאה כבר הייתי משוכנעת שעצמתי את עיניי היטב - ריססתי שוב ואותה תחושה שפניי עולות באש עטפה אותי בנחמדות.

 בשלב הזה הבנתי שהבעיה היא ככל הנראה לא בהבנת הנקרא שלי וקראתי את רשימת הרכיבים של המוצר. הרכיב הראשון והעיקרי בו הוא האלכוהול (ועל כן יעיד גם הריח החריף שלו) וזה די מסביר את כל התקרית הזו. אני לא אומרת שהפנים שלכן בהכרח יצרבו אם תקנו אותו, היי, אולי אפילו תאהבו אותו, אבל עם אלכוהול כרכיב ראשון ועם ריח כזה, אין סיכוי שאני יכולה להמליץ על מוצר כזה, אלא כתרסיס הגנה מפני תוקפים, שמעתי שזה מוצר נחשק בימים אלו.

את הספריי ניתן להזמין כאן.

 אז טרפת השפתונים של OFRA מסרבת להירגע וגם אין סיבה שזה יקרה, שכן החברה מוסיפה בכל פעם לליין המוצרים שלה קולקציות חדשות  - והאמת היא שזה מספק למדי, אני אוהבת חברות שמוציאות לאור מוצרים לעתים קרובות. בכל מקרה, הפעם יש לנו שיתוף פעולה נוסף עם קייתלין לייטס, ה- Havana nights שהוא בעיניי אוניברסלי יותר מ-Miami fever (שגם אותו מאוד אהבתי) וקולקציה חורפית עם גוונים מעניינים למדי, זה שמוצג כאן הוא מנהטן שהוא סגול ובהיר יותר, בעוד שהוואנה הוא בורדו עם נגיעות חומות.

הפורמולה לתחושתי לא שונה מהשפתונים הרגילים של OFRA, משמע פורמולת מוס שמתקבעת על השפתיים יחסית מהר ויורדת מהחלק הפנימי של השפתיים לאחר אכילה, כמו מרבית השפתונים הנוזליים, אך גם לא סופר מייבשת. אז יש לנו כאן מחירים חביבים, מענה טוב לטרנדים והרבה חידושים, מה שאומר שאני לגמרי בעד.

את השפתון של קייטלין ניתן להזמין כאן ואת מנהטן כאן.

אם כבר טרפת השפתונים, אז אי אפשר שלא להזכיר את קולורפופ. השפתון שהזמנתי הפעם הוא בגוון Tulle, מודה ומתוודה שהזמנתי אותו רק בגלל השם. אני יודעת שעל אחרות השפתון הזה מתקבע בטונים חומים בדומה להוואנה, עליי הוא יותר בורדו -יין מכל דבר אחר, שזה אחלה. הוא מייבש את השפתיים, אפילו מאוד ויורד בצורה לא מחמיאה לאחר אכילה, אבל זה הטרייד אוף עם השפתונים האלה, מי יותר ומי פחות - זה ספציפית יותר, שזה די מבאס. גם השפתון הזה אגב, הוסיף לי לתחושה שההייפ סביב קולורפופ לא בהכרח מוצדק.

את המוצרים של קולורפופ ניתן להזמין כאן (יש להשתמש בשירותי משלוח חיצוניים).

הו ליים קריים. לא משנה מה קסניה (בעלת המותג) מעוללת וכמה מחרימים אותה, אני עדיין מחבבת אותה ולא יעזרו כל תגובות הנאצה שתשאירו לי בפוסט. אני יודעת שהיא עושה דברים לא קוליים ואני לא מסכימה עם רובם, אבל עצם העובדה שלא מעניין אותה מה כולם חושבים, כמה מחרימים אותה ואיך מגיבים לה - משעשעת אותי למדי. זה לחלוטין לא סותר את העובדה שאם פרטי כרטיס האשראי שלי היו נגנבים באשמתה, הייתי ככל הנראה רוצה להפיל לה את האתר. אני טיפוס מורכב.

בכל אופן, בבלאק פריידי השתגעתי בליים קריים: היו להם כל מיני מוצרים חדשים וכל מיני באנדלים מפנקים למדי אז לא התאפקתי. הזמנתי את Cement שהוא בגוון אפור-תכלכל, בהחלט לא כוס התה של רובכן והזמנתי גם שלישיית שפתונים נוזליים במחיר מאוד נוח עם שני גוונים יפיפיים וגוון אחד שהוא לא בדיוק לביש ליום עבודה במשרד, נסכם זאת כך.

אני חושבת שלאחרונה שפתונים כחולים-אפורים-חומים למיניהם הופכים להיות קצת יותר מקובלים תרבותית, לפחות בקהילת הביוטי שלנו אבל ברור לי לגמרי שרובכן המכריע לא ירצה לצאת ככה מהבית, אז למרבה המזל אפשר כעת לקנות גם את שני האחרים בנפרד. בכל מקרה, אני מאוד אוהבת את השפתונים של ליים קריים, גם מבחינת הפורמולה וגם מבחינת הגוונים.

את השפתונים של ליים קריים ניתן להזמין כאן.

מוצר נוסף שהזמנתי באותה רכישה היא פלטת הונוס 2. כל כך נהניתי מהונוס המקורית שלא באמת היה קיים סיכוי שאוותר על הפלטה הזו. אני מודה ומתוודה שגם היא לא נעה על סקאלת הגוונים הרגילה שלי, שהיא בדרך כלל מאוד מרובעת וניטראלית. אבל זה בדיוק היה מה שאהבתי בה: היא מעניינת ולא שגרתית עבורי מבלי להיות ניאונית או מופרכת לחלוטין. 

יש בה גוונים שהם לא בדיוק סטנדרטיים אבל ממש רואים את החיבור בין כל צמד צלליות ולתחושתי זו פלטה מחושבת היטב גם אם היא מעט טרללה. כל הגוונים פיגמנטיים ואני חושבת שזו אופציה מעולה למי שרוצה לצאת קצת מגבולות הקומפורט זון שלה כמוני או מלכתחילה נמשכת לגוונים הללו.

את הפלטה של ליים קריים ניתן להזמין כאן.

לשיתוף הפעולה בין Ciate לאוליביה פלמרו ערגתי במשך תקופה, אני מודה. אני לא כל כך יודעת למה זה קרה, אין לי שום סנטימנטים מיוחדים לאוליביה פלרמו ואני בקושי יודעת מי היא, פרט לכך שהיא מאוד יפה, אבל חשק זה חשק ועם זה אין להתווכח.

כשהבנתי שהחשק הזה הוא כאן כדי להישאר, פניתי בבלאק פריידי אל זרועותיו המנחמות של אתר Look fantastic והזמנתי את השפתון ב-15% הנחה. הגוון המועדף עליי היה Truffle - ניוד חם ובולט, אם כי גם שאר הגוונים היו נאים בהחלט. 

יש לו פורמולה חמאתית, הוא מרענן ביחס לכל השפכטלים שהצגתי עד כאן בפוסט והוא גם לא עמיד בכלל, אבל הוא מרגיש כל כך נחמד ומפנק, שלאמא שלו בכלל לא אכפת. כן, הצגתי את עצמי הרגע בתור אמו של השפתון.

ניתן להזמין כאן.

שלישיית מוצרים לשיער התקבלה מחברת LASIO, מותג ניו יורקי שעשה כעת את דרכו לארץ. השילוב של המוצרים מבטיח שלוש הבטחות עיקריות: ברק, תחושת רכות ושיקום כללי של השיער, כל זאת תוך 30 יום מתחילת השימוש. המוצרים מגיעים באריזות יפות, הם מנקים את השיער היטב ואכן משאירים אותו בתחושה נעימה.

התחלתי להשתמש בהם במצב שבו השיער שלי הרגיש במצוקה והזכרתי את זה גם בפוסט הקודם: הצבע שלו היה כבר נראה דהוי, הוא היה ארוך ללא שום צורה, היו בו קשרים איומים ובאופן כללי, הייתי מאוד מתוסכלת ממנו. האם השילוב של המוצרים תרם  ושיפר את מצבו הכללי? לא.

מה שעזר לי בסופו של דבר זו התספורת וזה מביא אותי לנקודה הבאה: אני חושבת שקיט המוצרים הזה יכול להיות הרבה יותר אפקטיבי אם הוא משמש ככלי עזר עבור טיפול מקצועי ולא בתור הטיפול המרכזי, על טיפול הקרטין של לסיו למשל שמעתי תשבוחות. המוצרים בפני עצמם נחמדים גם הם, אבל הם לא מחוללים שינוי כלשהו בשיער ולכן בעיניי הם מתאימים בעיקר כמוצרי תחזוקה.

כדי לטפל באופן רציני בשיער פגום דרוש טיפול מעמיק וכולל יותר מאשר שגרת ניקוי שיער טובה ולכן לא הייתי ממליצה לתלות תקוות במוצר כזה או אחר. המסיכה דורשת שנשאיר אותה על השיער במשך 15 דקות, פרק זמן שהוא מבחינתי לא ריאלי, מאחר שכל המקלחת שלי אורכת כרבע שעה. אני אוהבת מסיכות שצריך להשאיר על השיער 2-5 דקות, לכל מה שמעבר לזה פשוט אין לי סבלנות ומהבחינה הזו אני דווקא מעדיפה את השילוב בין השמפו לבין המרכך.

את רשימת המספרות המורשות של מוצרי לאסיו תוכלו למצוא כאן.

אתן עומדות לפגוש הרבה מוצרים של ללין בקרוב, שזה מוזר כי לא נהגתי לקנות מהם בעבר. היו להם כמה מבצעים ממש טובים לאחרונה ובשילוב עם החנויות היפות ועם המיתוג שתמיד עושה נעים - לא עמדתי בפיתוי. בחרתי הפעם בפילינג בריח Musk, אותו אני מניחה על האזורים הלא מקועקעים שלי, שכידוע מתמעטים עם הזמן. לא כל כך התחברתי לריח אבל הוא עושה את עבודתו נאמנה, מניחה שאם ארצה לרכוש אותו שוב - אבחר בניחוח אחר, הניחוח הנוכחי קצת מעופש מדי.

אני מרגישה שיצאתי חמוצה גם הפעם, נכון? מקווה שבפעם הבאה אסקור קרמים שיחליקו לי את כל קמטי ההבעה אם כך.

גילוי נאות: השפתונים של OFRA, המקבע של פלורמר ומוצרי השיער של לסיו התקבלו לסקירה.
הלינקים לגילטי הם חלק מתוכנית שותפים באתר.

2 comments:

  1. הפלטה יפה ומרעננת לטעמי. קצת עייפתי מהגמוניית הניוד השולטת בעולם האיפור (שמתכתבת באופן מופלא עם הגמוניית האפור-שחור השולטת בעולם האופנה). היות ואתמול לבשתי אדום לראשונה מזה שנים (בחיי), הפלטה הזאת באה לי בול בפוני. חוץ מהתכלת, שבאמת תמוה ולא לגיטימי, שאר הצבעים נראים נהדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מסכימה, זו בין הפלטות היחידות שעוד הצלחתי להצדיק את הקנייה שלהן

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top