יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

האמת שמאחורי האינסטגרם

אני אוהבת את האינסטגרם שלי אהבת אמת ואם הייתה לי אפשרות, הייתי שורצת בו יום וליל - אבל חינני ככל שיהיה, הוא לא מספר לכן את האמת לאמיתה. מזל שאני כאן כדי להביך את עצמי.

ארוחת הבוקר הזו היא לאוליגרכים בלבד, כי נאלצתי למשכן כליה כדי לממן אותה.

נשפכה לי קצת מהשמפניה במהלך הצילומים וקיללתי בקולי קולות.

לא טעמתי אפילו פירור מהקינוחים האלה כי הם לא טבעוניים. חה.

המנה הזו כן טבעונית אבל גם בה לא ממש נגעתי כי איך לומר את זה, טעימה היא לא.

צילמתי את הפריים הזה רגע לפני שעמדתי לרדת בתחנה, מנסיעה סיוטית באוטובוס.

רציתי לעורר הזדהות בקרב העוקבים שלי בחו"ל ולכן צילמתי חלק מעץ אשוח מזויף שעמד מחוץ ל"ברוריה" בסנטר ומסביבו בובות קריפיות.

נתן ניקה את המיטה במשך שעה אחרי שמונה סוף סוף הואילה בטובה לרדת מהמיטה.

מרחתי על עצמי כל כך הרבה איפור שהיה לי חשש ממשי שהפרצוף שלי יקרוס לתוך עצמו. תייגתי את זואיבה בכל דרך אפשרית בתמונה הזו כדי שיעשו לי ריגרם או לייק. זה לא קרה, לבי נשבר.

התמונה הזו צולמה ברחוב הומה אדם ובעיקר אפור מאוד בז'בוטינסקי ברמת גן, מעל פיסת דשא קטנטנה שמצאתי בקושי.

במקור צולמו שלוש תמונות, את אחת מהן צילמתי כשלחצתי על הכפתור בטעות. היא צולמה מלמטה והיא הדבר הכי לא מחמיא ביקום. זרקתי אותה לפח, נתן הוציא אותה משם ותלה אותה על המקרר. היא תלויה שם עד עכשיו. תודה נתן.

אנשים נעצו בי מבטים כשצילמתי את שירותי הילדים בסנטר, ללא שום ילד לצדי.

הדס ננזפת בכל פעם שהיא פוגשת אותי בלי לק, כי היא יודעת שאני עלולה לבקש ממנה לשלוח את ידה בספונטניות לתוך סט הצילומים.

צילמתי כמות מביכה של תמונות סלפי באותו יום ודפקתי כמות מביכה אפילו יותר של דאק פייס למצלמה. הרגשתי מינימום קיילי ג'נר.

התקמצנתי לקנות את זה ולכן ניחם אותי שלפחות זה תועד.

נתן אוסר עליי לקנות ספלים נוספים כי אין לנו יותר מקום אחסון, אז כשאני קונה למרות זאת, אני קונה ספלים עם כיתובים רומנטיים ואומרת לו שזה מוקדש עבורו, כי אז הוא לא יכול לומר מילה רעה.

אני מצלמת לקים מרחוק כדי שלא ייראו שפישלתי במריחה.

עד היום אני מוצאת חתיכות קטנטנות ומעצבנות של גליטר בבית מהצילומים האלה.

כל האקססוריז בתמונה הושאלו ללא רשות למטרת הצילומים. סיריאסלי, לא הייתי יודעת לתפעל אייפון גם אם חיי היו תלויים בכך.

צילמתי את המרק הזה עד שהוא התקרר ובכלי הזה לא יכולתי לחמם אותו שוב.

את התצוגה הזו ראיתי בעודי יושבת על המדרגות באחת השורות האחרונות. כמה אנשים התלוננו שאני מסתירה להם וצקצקו אז קיללתי אותם. בלב.

מאחוריי התנוסס שלט גדול ומביך של בית המאפה, אז הכנתי קולאז' אמנותי כדי להסוות את זה.

זה נראה פוטוגני, אבל בפועל אלה מחברות שאני אוגרת ולא כותבת בהן אף פעם כי הן יפות מדי.

אני מרגישה מאוד קוקטית כשאני אוחזת בספל קטן בתנועה האלגנטית הזו.

רציתי להראות איזו אינטלקטואלית אני שקוראת ספרים באנגלית להנאתה, אבל בפועל, בסשן הזה קראתי במשך חמש דקות. אני עדיין נמצאת בעמוד 100 ומשהו מתוך אותו ספר, שיהיה לי בהצלחה.

 רגע אחרי שצילמתי את התמונה הזו, פרי ברחה בבעתה מפני הגמדה.

צילמתי את היד שלה משלוש אפליקציות שונות כולל וידאו לפני שהרשיתי לה להתקרב לאוכמניות.

כשפריים מסוים לא מסתדר לי, אני תמיד מצלמת אותו מבעד לטלפון של מישהי אחרת, הכל נראה טוב יותר דרך אינסטגרם של מישהי אחרת.

אז זהו לבינתיים, אני יכולה להמשיך שעות אבל נדמה לי שהבנתן את הפואנטה. מהי האמת שמאחורי האינסטגרם שלכן?

23 תגובות:

  1. אז זו האמת שמאחורי האינסטגרם..

    זהו. הוא כבר לא מעניין אותי יותר. אלא רק הסיפורים שמאחורי כל תמונה :)

    צחקתי פה. בקול.

    השבמחק
  2. פוסט משעשע במיוחד. אהבתי. מחכה לעוד כמה 😊

    השבמחק
  3. מעולה!((: מתה על אינסטגרם וגם מצלמת חמישים מליון פריימים בשביל תמונה אחת מוצלחת! (;

    השבמחק
  4. צחקתי בקול. כל כך נכון :-)

    השבמחק
  5. פוסט מעולה!! הכי נכון על גבול הפתאט ועדיין כולנו משחקים ת'משחק :)
    אבל אחלה תמונות...

    השבמחק
  6. עמה נכון...גדול. לפחות יש מקום בו הכל יכול להיות ורוד - ויפה כ"כ! מעולה! אלופה...

    השבמחק
  7. מעולה! צחקתי ממש.
    ורק לומר שכלי אמייל אפשר לחמם ישירות על הגז (כמו סיר). ��

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי תחושה שהכלי הזה ספציפית לא ישרוד את זה :)

      מחק
  8. הפוסט הזה היה FUN מצוין לתחילת היום. כל האינסטגרם הזה, באמת הגיע הזמן שמישהי תגלה מה קורה שם באמת.

    השבמחק
  9. את המלכה הבלתי מעורערת.
    זהו. סוגדת לך.רישמית

    השבמחק
  10. פוסט מעולה! הרסת אותי מצחוק

    השבמחק
  11. מעולה!
    אני לא יודעת מה מוצלח יותר האינסטגרם או מה שמאחוריו אבל תמשיכי ככה :)

    השבמחק
  12. מקסים ומלא כנות הומור!

    השבמחק
  13. ואוו הפוסט האוהב אליי לשנת 2015!! מצחיק וכנה ושובה לב וגם סופר כיפי ופוטוגני על אף המאחורי הקלעים הקרים של תעשיית הפנטזיות של האינסטוש. עכשיו יש למה לצפות ב2016 (:

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top