יום שני, 28 בדצמבר 2015

נחתו במשרדי - סקירת מוצרי איפור

הרשומה הזו מתבשלת כבר כמה זמן: הספקתי לדגום, להחמיץ פנים, לאהוב, להחמיץ פנים שוב ולמרוח על עצמי כל מיני מוצרי טיפוח ואיפור כדי שאוכל לגבש מסקנה נחרצת לגבי כל המוצרים שיוצגו בפוסט. הם כבר עומדים במסדר, מבוהלים מגזר הדין ואני? אני כזה-



שנתחיל?

אני באמת חושבת שחפרתי על פלטת הקונטור וההארות של Makeup revolution בלי די בשבועות האחרונים ואני באמת חושבת שהיא עד כדי כך טובה. פלטה מוצלחת למי שרוצה מגוון גוונים שימושיים במקום אחד אבל לא מרגישה צורך להזמין את המוצרים של אנסטסיה או קאט וון די.

זו הפלטה הבהירה מביניהן ואני יכולה לומר שכל הגוונים בה שימושיים לי, היא מכילה תמהיל טוב בין גוונים קרים לחמים יותר, בין גוונים שימריים לגוונים מבריקים אך נטולי שימר. תענוג של מוצר, באיכות טובה ומחיר נוח, ניתן להזמין כאן.

שני המוצרים הבאים הם ההתנסות הראשונה שלי עם מוצרי השפתיים של קולור פופ. הליפי סטיק הוא בגוון חום בינוני טרנדי Pinch והשפתון הנוזלי הוא בגוון Succulent שהוא אדום-כתום אין יור פייס שכזה, אני קצת מודה שהזמנתי אותו בגלל השם, כי מי לא אוהב סוקולנטים?

לשפתונים הנוזליים יש פורמולה חביבה אם כי בדומה לשאר המוצרים מהסוג הזה, הם לא עמידים בפני אכילה ויורדים בצורה לא מחמיאה. אני מודה שהתלהבתי יותר מהליפי סטיק, שהוא עדיין מאט אבל פחות מייבש על השפתיים וגם עמיד יותר, אחלה של מוצר. ניתן להזמין מכאן (יש להשתמש בחברת שילוח חיצונית).

גם על הלקים של איל מקיאג' חפרתי בלי די ואני כבר לא רואה מה עוד אפשר להוסיף. גם קולקציית הלקים החורפיים היא לא פחות מהממת ואני חורשת עליה כבר כמה שבועות טובים. הנה טעימה:
גוון טורנדו המהמם

אני מודה שאני והמוצרים של It cosmetics לא היינו אהבה בשימוש ראשון. יש להם פורמולה לא שגרתית והקונסילר Bye bye undereye הוא שפכטל רציני ומתחרה ראוי לפרולונגוור של מאק. גם ה-CC הוא יצור מוזר כי מצפים לקבל קרם קליל עם כיסוי קליל ובפועל זה מייקאפ לכל דבר. 

שני המוצרים נמצאים אצלי בגוונים הבהירים ביותר (אני יודעת שהייתן במתח) וככל שהשתמשתי בהם יותר, כך גם אהבתי אותם יותר. אני אוהבת את העובדה שה-CC מגיע עם משאבה, אני אוהבת את הכיסוי של הקונסילר שגם מספק הארה יפה (אם כי לטעמי הוא כן מדגיש מעט את הנקבוביות), בקיצור - אוהבת.

אחת הקוראות המליצה לי גם לנסות את הקונסילר שלהם לכיסוי אדמומיות ואני בהחלט מתכוונת לתת לזה צ'אנס. את שניהם הזמנתי אגב מאתר גלאמבוט (וגם את המוצרים של קולורפופ). מי שלא מכירה, אתר גלאמבוט הוא אתר יד שניה, שאמור לאסוף מוצרים מכל מיני בלוגריות ויוטיובריות נחשקות בחו"ל ואז למכור אותם באתר במחיר שמשקף את השימוש בהם. פעמים רבות הם כותבים שבמוצר נעשה שימוש ברמה מסוימת אבל בפועל הוא מגיע חדש לחלוטין והם מבטיחים לחטא את כל המוצרים לפני השליחה אבל כמובן שמומלץ גם לחטא מה שניתן בבית. 

דמי המשלוח לארץ עולים עשרה דולרים, כמעט תמיד יש כל מיני הנחות וקודי הנחה בנוסף למבצעים המוזלים הקיימים והם גם כמעט תמיד מצרפים דוגמית ממש נחמדה עם ההזמנה, מומלץ.

 אלו המוצרים שהזמנתי מגלאמבוט של קולורפופ ואני מודה שתחושתי לגביהם מעורבת. האם מישהו אי פעם אמר מילה רעה לגבי קולורפופ ברשת? סביר להניח שלא אז מתנצלת מראש בפני כל המעריצות. Amira ו- Lectra שתיהן חולות באותה מחלה: הן גליטריות מאוד ושקפקפות, צריך להניח אותן על רטוב כדי להוציא פיגמנט במידה מספקת. Sequin לעומת זאת הרבה יותר פיגמנטית ובאופן כללי המרקם שלה מרגיש קרמי וחמאתי יותר, אם כי גם היא לא נטולת נצנוצים.

הסומק Tumper לעומת זאת מעולה, הוא ורוד-סגלגל קר ובובתי. אני לא יכולה להגדיר את הצלליות הללו כנפילה, אבל בהחלט ציפיתי לפיגמנט מרשים יותר.

הפעם יש לנו שני מוצרים של אסנס, הימני הוא ג'ל לגבות שלא ניתן להשיג בארץ והזמנתי מהאתר הפולני, השמאלי הוא סומק קרמי Come to town שהוא חלק מקולקציית החגים שבפועל לא ראיתי עדיין בשום סניף. הג'ל לא להיט בעיניי, כלומר הוא מדויק מאוד, עדין מאוד, אי אפשר להעמיס איתו יותר מדי חומר ומצד שני, זו בדיוק הבעיה בו, הוא בקושי מוציא חומר ופשוט לא עושה את העבודה.

הסומק הקרמי חמוד מאוד, אדמדם וקל יחסית לעבוד איתו, אי אפשר להגזים עם התוצאה והוא נראה כמו לחיים בריאות של מישהי ששבה הביתה מן הכפור, לדעתי הוא יהיה נחמד מאוד לנערות.

הקטנטונת הזו מביוטיקייר, מעבר לכך שהיא חמדוה להפליא, גם עושה יופי של עבודה! אני משתמשת בה כדי לטשטש קונסילר, כן, זה של It cosmetics והגודל שלה מאפשר לי להגיע לכל המקומות הרצויים. אני מרגישה שקצת הייתי חמוצה בסקירה הזו באופן כללי, אז הנה ממתק קטן לאיזון הקארמה הטובה.

הסט הבא הוא סט לכריסמס ולשנה האזרחית החדשה של AHAVA - ואולי זה נשמע קצת תלוש כי אנחנו לא באמת חוגגים, אבל היי, מי לא ירצה לקנות מוצרים נהדרים ומוקטנים במחיר נחמד? אלה מוצרים שמבחינתי לא משנה כמה פעמים אקבל אותם - תמיד אשמח, כי הריח, גם של הסדרה המינרלית וגם של סדרת ה-MUD הוא פשוט מדהים ונשאר לאורך זמן. אם בכל זאת אמצא משהו לומר לשלילה לגבי המוצרים, כי מסתמן שזה הנושא של הפוסט הזה, אומר שהאריזה הסגולה שבהם הם ארוזים היא לא סופר אטרקטיבית ואם לא הייתי מכירה את החברה, סביר להניח שלא הייתי מתרשמת ממנה אבל באמת שזה סופר זניח כי הריח, הלחות, הריח ו...הריח, כבר ציינתי את זה? הם כל כך חלומיים.

את המוצרים ניתן להשיג בחנות של AHAVA, בדיוטי פרי ובכל מיני חנויות נבחרות ברחבי הארץ.

כשנגמרו לי המים המיסלריים של ביודרמה, חיפשתי בנרות תחליף ידידותי לבעלי חיים וגיליתי שיותר קל לסיים תואר משולב בפיזיקה ובהנדסת חשמל מאשר לצלוח את המשימה הזו. כל חברה, קטנה ככל שתהיה, אשר בין מוצריה ניתן היה למצוא את המוצר המבוקש, נמכרה לאחרונה לתאגיד גדול ושונא ארנבים - מה שהשאיר אותי עם תאוותי בידי.

שמחתי מאוד לגלות שלקרליין יש עכשיו מסיר איפור מיסלרי, שמחתי מאוד לגלות שמחירו עומד על 20 שקלים בלבד, פחות שמחתי על התוצאות.

מדובר במסיר איפור בינוני למדי, אני מרגישה שממש צריך לעשות שימוש בכמויות לא מבוטלות של חומר כדי להסיר את האיפור, בעוד שתמיד נחקק לי בזיכרון שמים מיסלריים אמורים להיות פיקס מהיר ונוח. קראתי גם כל מיני תגובות של משתמשות שהמסיר הזה עשה להן רגישות בעיניים, לי זה לא קרה אבל אם גם לכן יש עיניים רגישות - הייתי ממליצה לכן להתרחק. בקיצור, מוצר בינוני עם המון כוונות טובות, אבל שאפו בכל זאת על המאמץ.

כבעלת פטיש למוצרים אורגניים, זה היה רק עניין של זמן עד שאנסה דיאודורנט טבעי ללא אלומיניום. נכון, קצת מלחיץ לעשות שימוש במוצר כזה אבל אני מאמינה שרוב הלחץ נובע ממידע לא ממש מבוסס ומסטריאוטיפיים. אני שמחה לדווח שהדיאודורנט של הגן הנעלם עושה את העבודה! לפחות נכון לחורף 2015 שזו אמנם לא חכמה גדולה, אבל הוא שורד בכבוד גם נסיעות דחוקות עד מאוד באוטובוסים.

יש לו ריח הדרים נעים ואני מנחשת שהתכולה שלו תספיק לאורך זמן. השימוש בו לעומת זאת, מאוד לא נוח, הוא קצת מזכיר לי שמן קוקוס שמתקשה בטמפרטורת החורף כי גם מתוך האריזה ממש קשה לחלץ את החומר. המוצר עצמו טוב מאוד, אבל אני לא כל כך נהנית להשתמש בו, אם יש בזה הגיון, אולי זה גם עניין של הרגל ושינוי תפיסה, אדווח איך הוא לאורך זמן.

תוסיפו לכך את העובדה שהדיאודורנט עולה 59 ש"ח ואת העובדה שהוא לא נגיש בכל הסופרים (אפשר להשיג אותו בחנויות טבע ובאתר) ותקבלו מוצר שלא צפוי להפוך בקרוב למיינסטרים אלא רק חובבי המוצרים הטבעיים כמוני יטרחו להשתמש בו.

יש מוצרים שאתן ממליצות עליהם? או ממליצות להישמר מהם? שתפו בתגובות!
* גילוי נאות: הסומק של אסנס, המוצרים של AHAVA, הדיאודורנט והלקים של איל מקיאג' התקבלו לסקירה.

2 comments:

  1. יש דאודורנטים טבעיים במחירים הרבה יותר שפויים, כמו למשל זה של מיכל סבון טבעי www.sabonmichal.co.il או של בבתא www.babatha.com (שמגיע ברול-און ולכן נוח יותר לשימוש)

    השבמחק
    תשובות
    1. דיאודורנט רול און טבעי, זה בדיוק מה שאני צריכה! תודה על הטיפ יעל :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top