יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

נרות שסיימתי

בניגוד למוצרי איפור שיכולים לשבת אצלי במגירות במשך שנים ולא להראות סימנים שנגעו בהם, דווקא נרות אני מסיימת בקצב ממש מהיר והבית שלי בדרך כלל מריח כמו שילוב קסום של פרווה ומאפייה. אלו נרות אהבתי ואלו נרות יעשו לכן אולקוס? הסקירה הבאה תגלה לכן הכל! רק לטובת רפרנס כללי, אני אוהבת נרות אפייה מתוקים ומחליאים מאוד: קרמל, דלעת, עוגיות, כל הריחות החמאתיים מתקבלים בברכה. אני אוהבת ריחות פרחוניים מאוד ספציפיים ואני לא אוהבת ריחות פירותיים כמעט אף פעם. אם הטעם שלכן דומה לשלי, אתן תהנו מהפוסט הזה מאוד ואם לא, אתן מוזמנות לברוח כל עוד נפשכן בכן, לפני שעננת הפמפקין המחליאה תידבק לכן בשיער (זה גרוע יותר מסיגריות).
יש לי אהבה לריחות משונים במיוחד, כאלה שרוב הציבור מעדיפים להתרחק מהם, אז נר ה-Snap peas הוא בהחלט אחד מהם. BBW מספרים לנו שהנר מכיל תערובת ירוקה של אפונים והאמת היא שלנר אכן יש ריח נקי עם טוויסט מתוק שמעניק לו ריח מיוחד. זה היה נר מוצלח בסך הכל, נעים מאוד לאביב ועם בעירה מצוינת. אם אתן חובבות ריחות לא שגרתיים כמוני - מומלץ.

הנר הבא הוא ככל הנראה ה-Best seller של כל הזמנים ולא בטוח שבצדק: Leaves הוא תערובת של נקטר, תפוחים ופטל. כשהוא "על יבש" יש לו ריח מאוד עז, מחליא כמעט, של סיידר תפוחים אבל כשמבעירים אותו האפקט הזה דווקא מתמתן והופך לנסבל יותר. בכל מקרה הוא לא אחד הנרות החביבים עליי והוא מתאים לדעתי אך ורק לחורף.

 נגיעה של סיטרוס, מלון רענן וריח של חוף הים. איך לוכדים ריח של ים בתוך שעווה, אתן לבטח תוהות? אז אני לא ממש יודעת אבל אני נוטה להסכים עם התיאור של BBW עבור הנר Oceanside. ריחות פירותיים אני לא ממש מריחה כאן, אבל יש כאן ניחוח בולט של קרם הגנה וזה אוטומטמית מזכיר לי גם ריח של ים, מלח וחול. מומלץ.

לנר הבא יש ריח מדויק למדי של עצי אורן והוא באמת מרגיש סופר חורפי, אבל ברוב עוונותיי אני לא ממש מתחברת לריחות עציים כל כך ולכן גם הוא חלף מעליי מבלי שהבנתי מה הקטע בו. לא עזרה גם העובדה שהבעירה שלו לא הייתה איכותית כל כך. אם אתן חובבות ריחות סופר ירוקים וטבעיים - הנר Winter יהיה מושלם עבורכן.

הפעם מדובר בנר קטן וחמוד בניחוח White  barn no.1 Nutmeg and spice. הפעם לא קיבלנו תיאורים מדויקים של תווים אלא כתוב שמדובר בערבוביה של כל הריחות האופייניים לסתיו. בפועל מדובר בריח עשיר מאוד אך לא משתלט ואני בטוחה שבגודל מלא הוא יכול להיות נעים אפילו יותר.

אם כבר בריחות משונים עסקינן, הנר Espresso bar ללא ספק נכנס לפנתיאון של BBW, כי זה לא כזה טריוויאלי שנרצה שהבית שלו יריח כמו בית קפה. אז לנר הזה אכן יש תווים בולטים מאוד של אספרסו עשיר ושוקולד מריר, זה לא נר שיתאים לכל אחת אבל הוא ללא ספק מעניין.

את ה-Sweater weather של המותג הזמנתי עוד כשיצא כ-Test candle, מה שאומר שהוא היה נר שעומד במבחן ולא בטוח שישתלב בליין הרגיל של החברה. למרבה המזל הנר הזה התגלה כאהוב ולכן הוא אכן נכנס לליין הקבוע, אם כי הוא שינה אריזה והשמועה אומרת ששינה קצת את הריח לרעה. הגרסה שיש לי, שהיא המקורית, מכילה תווים של אקליפטוס ומרווה - והדרך הכי טובה לסכם את הניחוח שלו היא פשוט ב"ניקיון של חורף".

Bergamont woods גם הוא ריח עצי מאוד ולמרות זאת אני מחבבת אותו יותר ביחס לנרות דומים בז'אנר, אולי כי אמורות להיות בו נגיעות של לבנדר. הוא מאוד עדין, בוער היטב אבל זה לא נר שהייתי עושה מאמצים מיוחדים כדי להזמין, נר שנחמד שיהיה.

רגע, אבל איך מזמינים נרות מאתר שלא שולח לארץ?

 
על הנרות Lilac blossom ו- Garden Freesia החלטתי לכתוב יחד כי הם דומים ועם זאת גם קצת שונים. שניהם פרחוניים מאוד, שניהם מעניינים, שניהם טובים מאוד. ממליצה בחום על שניהם ואם הם הותירו בי חותם עמוק כל כך בגודל קטן, אז אין לי ספק שבגודל של שלושה פתילים הם יעשו עבודה נהדרת.

 Mahogany Teakwood הוא אחד הנרות האהובים עליי מבאת' אנד בודי וורקס, כבר השוויתי אותו לריח של ריאן גוסלינג כשהוא יוצא מהמקלחת במגבת, כבר איבדתי ריכוז כשחשבתי על זה ומהסיבה הזו בדיוק ברור לי שזה נר שאותו אזמין שוב ושוב.

אחרון חביב לעת עתה הוא Cinnamon caramel swirl - נר מאוד קינמוני ומאוד קרמלי. רוב בני האנוש יגדירו את הנר הזה כ"מחליא" אבל אני מתה על זה ומוכנה לשבת בתוך עננת קינמון במשך שארית חיי. נר חזק מאוד, עם בעירה מצוינת ומושלם לטעמי לחורף.

אז מה הסיפור של BBW? אלה נרות עם גוונים מאוד נאמנים למקור, לא סינתטיים לרוב ועם בעירה מצוינת.  אישית לא מצאתי שום מתחרים מספיק טובים להם בינתיים והחיסרון היחידי הוא שהם לא מזמינים לארץ. לא איכנס כרגע לפרטים של מה ואיך, כי הדס עושה זאת הרבה יותר טוב ממני ולכן אני ממליצה לכן לחפור בערוץ שלה ובינתיים אני משאירה אתכן עם סרטון DIY שמסביר בדיוק מה עושים עם הנרות ה(כמעט) ריקים שסיימנו אחרי שהם נגמרים.

אם כל הקשקושים האלו לא הספיקו לכן, אז אתן מוזמנות לסרטון שלי ועם הדס שעוסק ב...נרות!

2 comments:

  1. מעניין! דווקא אני אוגרת נרות של יאנקי ואילו מה-BBW דגמתי קטנים ומעטים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הנרות של יאנקי זו חוויה קצת שונה: הם בוערים יותר זמן מאלו של באת' אנד בודי שנגמרים מהר יחסית אבל מצד שני, לוקח להם יותר זמן להפיץ ריח בחדר ביחס לבאת' אנד בודי שנכנסים לפעולה מהר, בכל מקרה ממליצה לך לדגום נר גדול של באת' אנד בודי, הקטנים לא ממש מייצגים :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top