יום שני, 14 בדצמבר 2015

הצעת הגשה לחורף קליל

ביקומים מקבילים ולא כל כך רחוקים מכאן, אנשים כבר מתעטפים בשלב הזה במעילים ואפילו בצעיפים, שמע ישראל.

אז גם לכאן החורף כבר הגיע ובימים אלו אני אפילו מנהלת מערכת יחסים צפופה עם בקבוק המים החמים שלי, אבל בואו נודה באמת, חורף אמיתי רוב הזמן, כזה שמקפיא את העצמות וגורם לנו לשלוף את המעילים הכבדים מהארון - אין כאן.

לא משנה כמה אחלום שאני לילי פבלס או אמיליה ליאנה, בסופו של דבר אני מזיעה בתוך המעילים שלי רוב הזמן ונאלצת להחליף לסוויטשירט קליל כדי לשרוד.

אז התלבושת הבאה שלי מושלמת למזג אוויר שהוא קצת פחות ממושלם: גופיה, רצוי בגוון ניטרלי, שאפשר לשלב עם חצאית בעלת הדפס צבעוני יותר וקרדיגן קליל. בימים קרירים יותר אפשר כמובן להחליף את הקרדיגן במעיל ולהוסיף גרביונים עפים למשוואה.

אני לובשת: קרדיגן: אלמוני, גופיה: עדיקה (עונת הקיץ), חצאית: מונה, נעליים: רוני קנטור, שרשרת: Lilla my

תגובה 1:

  1. הסרטון כיפי לאללה והתמונות בין עצי הקלמנטינה ממש מקסימות! תמיד אוהבת את בחירת הלוקיישנים שלך:)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top