יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

הכירו את הכלבות שלי!

סוף סוף. סוף סוף פוסט שלא עוסק בי אלא בכוכבות האמיתיות של הבית, של הבלוג ובכלל - הכלבות שלי, שידועות גם בתור הבנות שלי, AKA הפרחולות, הלהקה הכי מוזרה ונהדרת שאפשר להעלות על הדעת, הלהקה הכי מוצלחת מאז הביטלס.

 
לשמחתי הרבה הן הואילו בטובן להתארח בבלוג: הן אומרות שגם ככה מצבו מחפיר אז דרוש לי אבק הכוכבים שלהן כדי להעלות במעט את הטרפיק. תודה כמובן להדס, או שעליי לומר לשרימפי שתייג אותנו בטאג המלבב הזה.
איך קוראים לכלבות שלך ומדוע?

אז לגבירות האמיתיות של הבית קוראים פרי, מונה ואנדי. פרי ע"ש ד"ר פרי קוקס מסקראבס וגם כי היה מדובר בסוג של מחווה לכלב הראשון שלי פרדי, מונה כי זהו שמה שניתן לה על ידי העמותה ואנדי הוא השם שהעניקו משקיעים בקמפיין שלנו.

 מה הסוג של הכלבות שלך?

פרי היא כלבת בוקסר, משושלת טיפשית במיוחד ככל הנראה. מונה היא כלבת שועל מעורבת, הניחוש שלי זה שהיה שם תחש ארוך שיער שתרם לתמהיל הגנטי המשובח הזה ואילו אנדי היא כלבת טרייר קטנה ומעורבת.

 בנות כמה הן?

אנחנו לא יודעים את גילה המדויק של פרי אבל מעריכים שהיא כבת 6, גם מונה היא בת 6 ואנדי היא זקנת השבט - בת 9.

 איך הן הגיעו אלייך?

את פרי אימצתי שלושה ימים אחרי שפרדי נהרג, ראיתי תמונה שלה בפייסבוק ונסעתי יום למחרת לכלבייה של אורה כדי לאמץ אותה. היא הייתה רזה מאוד, מבוהלת מאוד, אחרי המלטה. הבעלים שלה נטשו אותה בחוות סוסים ומיותר לציין שהיא לא הסתדרה שם.

מונה הייתה האומנה הראשונה שלי אי פעם וכך היא נשארה אצלי. קיבלתי אותה מעמותת חבר-לי מבלי לראות אותה אפילו. סיפרו לי שהיא גורה קטנה ומבוהלת, אז באופן טבעי אמרתי שזה נשמע לי להיט וכך קיבלתי אותה לידיי ומעולם לא שחררתי.

את אנדי קיבלתי לפני כחודש, הישר מהמשפחה הנוטשת של, את התיאורים שלי לגבי המשפחה אחסוך מכן, רק ארמוז שמלווים בזה הרבה קללות ברוסית.

תארי כל אחת מהן בשלוש מילים.

לתאר שלושה כלבים זה מעייף! אז ככה: מונה היא נוירוטית, חרדתית ודואגת. פרי היא מצחיקולה, סתומית ואנרגטית ואנדי היא סבתוש מתוקה ופחדנית.

מהו הדבר הכי חמוד שהן עושות?

הדבר הכי חמוד שפרי עושה הוא ללא ספק לשחק עם הצעצוע שלה, היא מעסיקה את עצמה באופן הזה לפחות פעמיים ביום כשהיא מסתובבת עם הצעצוע בתוך הפה ומשמיעה שלל קולות נהדרים.

מונה עלתה למיטה לפני כמה ימים בזמן שישנתי ונישקה אותי במהירות על הפה פעמיים. מיותר לציין שהנחתי שכבר הגעתי לעולם הבא וזה גן העדן שממתין לי שם.

כשאנדי רוצה שיגרדו לה את הגב היא מקפיצה את הטוסיק בצורה שנראית בדיוק כמו טוורקינג וזה מצחיק. וחמוד. ומבדר.

 מהו הדבר הכי שובב שהן עשו?

עד לפני כמה זמן, פרי ומונה היו עושים שפע מעשים שובבים שמשום מה התמקדו אך ורק בחפצים שלי, כמו למשל להרוס מארז DVD של עמוק באדמה, פסלון של צבי במהדורה מוגבלת, שטיח שייבאתי במיוחד מאורבן אאוטפיטרס. טעם משובח כפי שאתן מבינות. המעשה השובב היחידי שלהן שבאמת הועיל לי, היה כשהן הרסו לנתן את נעלי הקרוקס האהובות שלו.

מאחר שלאנדי יש אופי של סבתא, הייתי אומרת שהמעשה הכי שובב שלה הוא לצעוד מהר מהרגיל.

 איך את מתעללת בהן?

זה קל: מול פרי אני רק צריכה לאכול במבה, כך שהיא תזיל ריר על כל הרצפה. את מונה אני מטרילה לפעמים ואומרת לה שאנחנו יוצאות לטיול גם  כשאנחנו לא, כדי לראות את הראש שלה נוטה לצד. לאנדי צריך בסך הכל להתקרב עם הרגל כי אז היא נבהלת וצורחת חזק.

אם הן היו נר, איזה נר הן היו?

גם זה קל: פרי היא French baguette כי אני היחידה שחושבת שהנר הזה מריח נפלא בעוד שאחרים חושבים שזה מריח כמו גרביים סרוחים. תעשו את ההקבלה בעצמכן.

מונה היא London calling, ריח תה שיש בו גם משהו קצת מעופש, בדיוק כמו המחסן שבו מונה נוהגת להסתתר מפני הנאצים.

אנדי היא ללא ספק Sweater weather כי רוב הזמן צריך לכסות אותה בכזה, קר לה וכו'.

6 תגובות:

  1. לא הפסקתי לצחוק
    הן נראות כל כך מתוקות
    כיף להכיר עוד חלקים שקשורים אליך :)

    השבמחק
  2. נהנתי לקרוא כל מילה ומילה,
    ועל הדרך דמיינתי מה הייתי אומרת על טוי...

    השבמחק
  3. אוייי מקסים ..בהחלט מרגישים את האהבה בפוסט הזה .. הולכת לנשק את פפר שלי :)

    השבמחק
  4. טבעונית שמחה5 בדצמבר 2015 בשעה 4:22

    נהניתי מהפוסט שלך. בתקופה שלנו שבה אנשים נוטשים חיות כאילו שמדובר בחפץ שכבר התבלה, כייף לראות אהבה כמו שלך.

    השבמחק
  5. ועכשיו אני מחבבת את פרי יותר- מתה על סקראבס!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top