יום שבת, 5 בדצמבר 2015

אהוביי השבוע, 6.12.15

כדי לחסוך מכם ברבורים על כמה שהזמן טס מהר ותיכף השנה נגמרת, אגש מיד למוצרים שעשו לי חלושעס השבוע, כי לא משנה באיזו שנה אנחנו נמצאים בה, יש דברים שלעולם לא משתנים - אני תמיד רוצה סטאף שאני לא באמת צריכה. 

כאילו שחוברות צביעה הן לא היפסטריות מספיק, אז עכשיו יש כזו שממש ממוקדת להיפסטרים! מכאן.

כבר אמרתי שיש לי פטיש לתיקי איפור על אף שאין לי שום צורך בהם, נכון? אז אם הוא שקוף ועם איורים עליו - מה טוב. מכאן

אין לי הרבה מה לומר לגבי השמלה הזו פרט לכך שהיא מרהיבה, כן כן. מכאן.

אני סאקרית של נוריות לד קטנות ומנצנצות, במיוחד אם הן מגיעות בצורות קיטשיות נהדרות. מכאן.

עוד מוצר שאני לא יודעת מה אעשה איתו, אולי כי בסתר לבי אני מקווה שזו הייתה שמלה ולא פריט לינז'רי אבל כך או כך, הוא קטיפתי ומנצנץ - ואני צריכה אותו! מכאן.

משקפי Cat eye שקופים ומנצנצים? יה בייבי! מכאן.

מעולם לא ידעתי שיש לי גם קטע לטווסים עד שנתקלתי בטבעת הזו. מכאן.

סיכה מאוירת של פרידה קאלו? יש פליז! מכאן.

יותר מדי ספלים, מעט מדי מקומות אחסון וזה לא מונע ממני לחמוד בעוד כמה כאלה. מכאן.

אין שום סיכוי ביקום שהייתי מוציאה סכום כזה על צווארון, אבל זו ללא ספק עבודת יד ורקמה יפיפייה. מכאן.

יש לי אובססיה לכל מה שצבוע בנחושות או ברוז גולד. מכאן.

כאמור. מכאן.

אילו מוצרים אהבתן השבוע?

2 comments:

  1. הסיכה של פרידה! רוצה!
    ולכן, גם מגיבה כמו בת טיפשעשרה...

    השבמחק
  2. הספר של ההיפסטרים הרס אותי מצחוק:)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top