יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

נצנוצי 2016 והגרלה שווה!

בתקופה הזו בכל שנה, אני רואה חשיבות מיוחדת בהפקת צילומים חדשים. כבר בשבועות שלפני כל הבית שלי מתמלא בנצנצים (טוב, יותר מהרגיל בכל אופן), איילים מוזהבים ועוד כל מיני פריטים טיפשיים יותר ופחות שמסמלים על כך שהצילומים מתקרבים, לחרדתו הרבה של נתן כמובן.


אני רואה את זה כאקט סימבולי וזו הזדמנות עבורי ליישם את כל מה שלמדתי באותה שנה, מין נקודת רתיחה כזו שמסתכמת בפוסט והשנה גם בסרטון. זו הזדמנות בשבילי לבחון מה עשיתי בתקופה הזו לפני שנה, לגחך כנראה ולשמוח על כך שזה מעורר גיחוך בעיניי, כי סימן שהתקדמתי.

השנה רציתי שהצילומים ישלבו כל מיני היבטים שונים של החיים שלי ושל דברים שאני אוהבת - ולא יתרכזו רק באופנה פרופר ובביוטי. זו הסיבה שאתן פוגשות כאן אלכוהול, פריטים שונים של עיצוב וגם עריכה קצת שונה, שזה תחום שמאוד מעניין אותי מאז שפתחתי את הערוץ. אין ספק שגם העבודה בכלות אורבניות מספקת לי המון השראה, בייחוד הפקת השנה האזרחית החדשה שלנו, רק תביטו בה, היא מושלמת.

כדי לבנות קונספט מסביב לצילומים, ניסיתי לחשוב מה דרוש לי כדי ליהנות מהמעבר הזה לשנה החדשה כמו שצריך, אז זו מבחינתי היא נוסחת ההצלחה:

נתחיל בכל זאת מביוטי ואקססוריז, איך לא. כשאני חושבת על ערב השנה האזרחית החדשה, אני מיד חושבת על שפתיים אדומות ועל שימר, הרבה שימר. הפלטה של Hourglass שאתן רואות כאן בתמונות היא יפיפייה ועדינה, אבל בתור היילייטר היא אפילו קצת עדינה מדי. לאיפור ערב אני אוהבת לשלוף את התותחים הכבדים, כמו למשל השימר הנוזלי של פלורמר (לסקירה מלאה) שאותו באמת אפשר לזהות ממרחקים, אני אוהבת להשתמש בו בעיקר בערב כי הוא נותן הברקה שהיא לגמרי ON FLEEK, לחובבות המראה האולטרה מבריק (שאותו גם אני מחבבת במצב המתאים).

השילוב של הטבעות שעליי עם ציפורניים קצרות ומנצנצות - ועם נעליים של רוני קנטור, רצוי עם נצנוץ תואם, זה כל מה שאני צריכה כדי ליצור הופעה שיש בה קצת אדג'.

 כדי לגוון קצת את הלוק, עברתי לשפתיים כהות יותר שאני גם מאוד אוהבת. הגוון שעליי הוא Jinx של ליים קריים ומעליו הנחתי בטפיחות גליטר, גם הוא של ליים קריים, כי בכל זאת, שימוש לא קונבציונלי בגליטר הוא כנראה הטרנד החם של השנה ומיותר לציין שאני מאמצת אותו בשמחה.
 כעת נעבור לאופנה: כל הבגדים שאתן רואות כאן הם מקולקציית הערב החדשה והמנצנצת של קאלה - והאמת היא שהם היוו השראה לסרטון כולו. הרגשתי ווייב מאוד חזק מהאייטיז כשבחרתי את הבגדים, במיוחד בזכות הטייץ הזהוב וחולצת הפייאטים השחורה שהיא פשוט אדירה בעיניי - אז החלטתי ללכת עם הווייב הזה עד הסוף.
אני אוהבת את העניין שדווקא כשאנו נעים קדימה לעבר השנה החדשה, מופיע פתאום משהו נוסטלגי שהוא חזק ברטרו, מין תזכורת כזו שהכל חוזר על עצמו.

גם אתן יכולות לצאת למסע שופינג, כי קאלה מעניקים לאחת מכן 200 שקלים במתנה - ואפשר לצאת משם עם שלל נחמד בסכום הזה עכשיו כשהתחילה עונת הסיילים.

הפעילות עצמה מתקיימת בערוץ, אז כדי להשתתף צריך:
1. להירשם כמנויות לערוץ באמצעות כפתור ה-Subscribe
2. לעשות לייק לסרטון שמלווה את הפוסט, כמובן שממש אשמח שתצפו בו.
3. להגיב לסרטון עם פרטי ההתקשרות שלכן (יוזר בפייסבוק או מייל) כדי שאצור איתכן קשר במקרה של זכייה.
4. שלוש כניסות נוספות להגרלה יינתנו למי שתשתף את הסרטון בפייסבוק שלה.
5. הזוכה תיבחר באופן רנדומלי והיא תוכל לממש את זכייתה ישירות מהסניף הקרוב לביתה.
6. הפעילות תסתיים ב-8.1.16 ועל הזוכה אכריז ב-10.1.16.

 אלכוהול איכותי הוא גם כן מאסט מבחינתי, בתור אחת שנהנית מהדרינק שלה בסופ"שים ובכל מיני אירועים מיוחדים. בסרטון גם תוכלו לראות כיצד הכנתי שני קוקטיילים שונים על בסיס השמפניה של Moet והוודקה של בלבדיר BELVEDERE, מי שאוהבת דרינקים קצת יותר רציניים (למרות שהקוקטייל הראשון לגמרי עולה לראש!) אז הליקר של Hennessey לגמרי יעשה את העבודה - וכמובן שזה גם לא מזיק שהבקבוקים מצטלמים כל כך טוב.

בתחום העיצוב, יש שני מותגים שתמיד מספקים לי מענה לכל החשקים האסתטיים שלי, האחד הוא Dreams&Wishes שאחראים על חלק מהרקע שאתן רואות כאן בצילומים, על האייל המוזהב, הקשים הזהובים ועוד כל מיני פיצ'פקעס שמוסיפים את הנצנוץ המתבקש הזה להפקה.

המותג השני הוא טווילינגן, שכל מוצר אוריגמי שלו פשוט מעביר לי רטט. מנורת אוריגמי כבר יש לי, פלייסמנטים גם, אפילו ספל קפה - אז ברור שגם באגרטלים ובקעריות החדשות הייתי צריכה להתחדש, זה פשוט מהמם!

הפוסט והסרטון הם אינם ממומנים, אבל הם נעשו בשיתוף פעולה עם מותגים שאני באמת ובתמים אוהבת - והיה נראה לי ראוי לשלב אותם בהפקת סוף השנה האזרחית. אני מקווה שבמהלך השנה הקרובה אזכה לקחת חלק בשת"פים נוספים שיאפשרו לי ליצור תוכן שאני אוהבת וגם לשתף אתכן בפעילויות ואני מבטיחה לעצמי - וכמובן גם לכן, תמיד לעשות את זה בצורה שמאפיינת אותי, הכי נכון והכי אמיתי.

אז בנימה זו, כל שנותר לאחל לכן זו שנה נהדרת, 2016 כדאי מאוד שתהי טובה אלינו!

2 comments:

  1. וואו. הצילומים פשוט מרהיבים. אין ספק שעלית כמה רמות בתחום!

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לקרוא, זה היה פוסט שממש נהניתי לצלם :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top