יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

יריד החלומות של נתנאלה - מהדורת חורף 2015



נדמה לי שרק לפני רגע כתבתי על יריד החלומות הקיצי אבל מזג האוויר בחוץ מזכיר לי שחלפו אי אלו חודשים מאז והנה אנחנו כאן, במתכונת החורפית.

בואו נודה באמת: ירידי קניות יש בלי די ורוב הזמן אין לי את האנרגיות עבורם. פעמים רבות זה כרוך בהידחקות בחלל קטן עם סיילים שלא קורצים באמת ודחף לקנות מתוך החשש שאחר כך לא יישאר, מה שלעתים מוביל לבחירות לא כל כך רציונליות.

על היריד של נתנאלה אני לא מוותרת ונדמה לי שזה כבר היריד הרביעי שאליו אני מגיעה ברצף. אני לא יודעת להסביר למה, אני חושבת שמדובר בעובדה שהוא מכוון יותר לתחום הלייף סטייל וזה מקום מרוכז לפגוש בו כל מיני מעצבים שאני ממש אוהבת - והיא זו שקורצת לי יותר מירידים בז'אנרים אחרים, בהם אני מרגישה שאני צריכה את השקט שלי כדי לבחור (כיאה למישהי שקונה הרבה אונליין).

אז הפעם היריד נערך במחתרת בחולון וגם הפעם היו בו כל מיני מציגים שאני מכירה בעיקר מהאתרים שלהם, מהרשת וגם מכל מיני מפגשים באירועי מכירות שכאלה. כיף להכיר שם פרצופים חדשים (אני מודה, הם לא רבים) וכיף גם לפגוש כאלה ותיקים ואהובים.

אני באמת משתדלת להתייחס לירידים האלה, במידת האפשר, גם מפן של אווירה והשראה  - ולא רק מזווית צרכנית נטו, אולי כדי לשכנע את עצמי לא לקנות המון. היריד מתקיים גם בימים חמישי - שבת (24-26.12) ופרטים מלאים לגביו תוכלו למצוא כאן.

אספתי עבורכן גם הפעם כל מיני דוכנים, מעצבים וחנויות שלדעתי לא כדאי להחמיץ אם יוצא גם לכן לפקוד את המקום למטרות "אווירה" ו-"השראה" עם כרטיס אשראי חמוש לפעולה כמו חייל אמריקאי בויאטנם. מוכנות?

Dreams and wishes הוא המקום האולטימטיבי להתאבזר בו בפרופס לצילומים, לאירוח ולאירועים, אני מזמינה מהחנות הזו כבר שנים ותמיד נהנית. מכאן.

כפי שאתן בוודאי כבר זוכרות, המנורה הצהובה של טווילינגן מתנוססת אצלי בגאווה בסלון ובכלל, אני חושבת שהמוצרים של אורית הם גן עדן לחובבות הלייף סטייל: גיאומטריים, פסטליים, נקיים, יש בהם את הקטע הסקדינבי הזה שכולנו מזילות עליו ריר כשאנחנו חולמות שאנחנו גרות בדירת פינטרסט, להיט. מכאן.

גם "כך היינו" של אסנת הוא מותג שמלווה אותי שנים ואיך אפשר שלא? הוא וינטג' הארדקור. העונה היא הוסיפה לרפרטואר שלה גם מטריושקות שהן למעשה כל מיני מוצרים, מעטים ועד מעמדים לקיסמים, כמי שחובבת פולקלור ועצמה מגיעה מארץ המוצא של המטריושקות הללו, אין ספק שזה הקסים אותי. מכאן.

סטודיו מישקה חדשה מבחינתי ואני מניחה שהיא חדשה יחסית באופן כללי. גיליתי אותה רק כמה שבועות לפני היריד בזכות האיורים שלה, שהם פשוט שובי לב. אגב, את האיור של האייל באווירת כריסמס רכשתי באופן לא מפתיע. יש באיורים שלה רגישות ותמימות נפלאים - ואני פשוט מאוהבת בכל מה שהיא עושה. מכאן.

גם Studio connections חדשים מבחינתי ואני מאוד אוהבת את הקו הנקי שלהם ואת העובדה שהם משלבים רקמה אמיתית עם כל מיני מוצרי נייר וגם מעניקים קיטים למי שרוצה להתנסות בעבודת הרקמה בעצמה. מכאן.

את Tutika גיליתי בזכות פוגי נעים לאחר שהן השתתפו במכירת חצר מקסימה יחד ומאז אני עוקבת אחרי היצירות שלה בשקיקה, הן פשוט משמחות, עליזות, צבעוניות. אי אפשר שלא לחייך כשמביטים בהן, נסו ולא תצליחו! מכאן.

Irregular trend הוא מותג שאני מאוד מעריכה, בזכות היכולת שלו לשלב הרבה הומור בכל אחד מהפריטים, לצד נגיעה בטרנדים. זה יוצר שילוב שקורץ לאנשים שאוהבים אמירה בעיצובים שלהם, שרוצים בית מסוגנן אבל בצורה חכמה - וכמובן שזה גם צבעוני וסופר פוטוגני, בדיוק כמו שאני אוהבת. מכאן.

את החנות שופו גיליתי בחודשים האחרונים ולדעתי היא סוג של גן עדן אינטרנטי לחובבות הפיצ'פקעס, התרבות היפנית כמובן, וואשי טייפ ושאר אקססוריז מטופשים (מי אמרה אטבים בצורת כלבים ולא קיבלה?) אז ברור שלפגוש אותם בלייב היה הרבה מזה בדוכן אחד או במילה אחת... נהדר! מכאן.

אזכור נוסף ראוי לציון הוא Done by deer שיש בו כל מיני פריטי עיצוב וכלי מלמין יפיפיים, במיוחד לאמהות בקהל. מכאן.

ועוד קצת אווירה לסיום...
מתכננות לבקר ביריד? אם כן, אשמח שתשתפו ברשימת הקניות שלכן!

4 תגובות:

  1. זה נראה כמו קסם אחד גדול:)

    השבמחק
  2. אפשר בבקשה קישור לפוסט על המנורה הצהובה? אני לא מוצאת.. ובכלל תמונות עדכניות של הבית שלך זה מעניין כי יש לך כזה טעם טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יקירה, בבקשה-
      http://fashion-tails.blogspot.co.il/2015/04/theres-no-place-like-home.html
      לצלם פוסטים של הבית זה קשה לי! כל פעם אני אומרת לעצמי - טוב, עוד שינוי קטן ועוד פריט קטן - וזה אף פעם לא נגמר, מכירה את זה?
      אצלם בקרוב :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top