יום שבת, 19 בדצמבר 2015

אהוביי השבוע 20.12.15

מסתמן שזה המדור האחרון לשנת 2015, אני לא יודעת מה לחשוב על כך פרט לכך שבעיית התמדה די ברור שאין לי, אז מגניב. מקווה ששנה הבאה הג'אנק שאשתף פה יהיה עוד יותר איכותי, עוד יותר מרטיט, עוד יותר מעורר דחף לקניות אימפולסיביות - כי אחרי הכל, בשביל זה אני כאן, כדי ליצור חור תהומי בארנק ובחסכונות שלכן, חברת אמת. מוכנות?

סיפור חיי, מכאן.

גם אני נפלתי בטרפת הסטאר וורז והדמות האהובה עליי מכולן הייתה BB-8 הקטנטן. מכאן.

קופסת תכשיטים בצורת אוהל, אני צריכה את זה בחיי. מכאן.

משקפי שמש עם טקסטורת שיש, אני צריכה גם את זה בחיי. מכאן.

כנ"ל לגבי הצמיד עם הגולגולת, הו כן. מכאן.

אין צורך להסביר, נכון? מכאן.

על החולצה יש חתולים והקולר הוא בצורת ביסקוויט, זה של חברה איטלקית וזה עולה לא מעט, אבל מיי או מיי, זה נהדר. מכאן.

אותיות שבץ נא מאירות? יס פליז. מכאן.

עדיקה השיקו מחלקת עיצוב חדשה לבית. אני רוצה אותה, בשלמותה, עכשיו. מכאן. (צילום: דנה קרן).

אז אילו מוצרים אתן אהבתן השבוע?

4 תגובות:

  1. את יכולה להפסיק לעשות לי את זה
    את רוצחת לי את הארנק עם הדברים האלה
    דרך אגב אני לא מפסיקה להתלבט לגבי הכוס הזאת מאז הפוסט הקודם שלך עם הכוס הורודה
    הכוס הזאת פשוט צורחת את את השם שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. את מדברת על כוס ה-Girlboss? גם אני כמעט התפתיתי להזמין אותה במיוחד כי כבר עשיתי הזמנה מאורבן אאוטפיטרס, אבל אז אמרתי די, אין לי כבר מקום לאחסון כוסות!!!

      מחק
  2. שולחים את אוהל התכשיטים הזה לארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. יאפ, זה מאורבן אאוטפיטרס אירופה, הם שולחים לארץ ב-13 פאונד אם אינני טועה, בדיוק לפני שבועיים עשיתי משם הזמנה (לא של האוהל אבל של מדף)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top