יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

טופ 15 של 2015

השמועות אומרות ש-2015 עומדת להגיע לקצה ואם הן נכונות, סימן שזו הייתה השנה הקצרה בתולדות היקום, לפחות עבורי.


אהבתי את שנת 2015, אודה בכך בגאווה אבל הסיכומים עוד יגיעו בהמשך, בינתיים, חשבתי שאנסה לסכם את השנה החולפת במונחים של ביוטי, עם מוצרים חדשים שגיליתי השנה ועשיתי בהם את השימוש המאסיבי ביותר ואלו שגם ימשיכו ללוות אותי ואת פרצופי בשנת 2016. שנתחיל?

1. פלטת הקונטור של Makeup revolution - אל הפלטה הזו הגעתי בזכות המלצה של רוני מקהילות האיפור בפייסבוק, לאחר שהפנתה את תשומת לבי לכך שחברת Makeup revolution, מותג עלום שם מבחינתי עד לאותו רגע, אמורה להוות דיופ ראוי לפלטת הקונטור של אנסטיה. זו של אנסטסיה עולה כ-200 ש"ח בעוד שהדיופ שלה עולה כ-40 ולכן ההחלטה הייתה מאוד פשוטה.

 סקירה מלאה של הפלטה עם סווטצ'ים תעלה בקרוב, עד אז אספר שהיא אכן יפיפייה עם כמה היילייטרים, חלק עם שימר וחלק בלי, גוונים חמים יותר שנועדו לחמם את הפנים וקונטור קר, לצד פודרת בננה שמיועדת גם היא להארות. אין פה גוונים מיותרים שלא שמישים מבחינתי, האיכות מעולה וכך גם העמידות, בקיצור, שווה! מכאן.

2. אני חושבת שהשפתונים של OFRA הפכו להיות שם דבר בקהילת הביוטי בעיקר בשנה האחרונה, לא רק בגלל יחסי הציבור המוכרים היטב של אתר גילטי אלא כי באמת מדובר במוצרים נהדרים: הגוונים יפים, הפורמולה ברוב המקרים אחידה ויש סיילים לעתים קרובות (למעשה, כמעט שאין טעם לקנות אותם במחירם המלא). התחלתי משפתון נוזלי אחד שרכשתי לראשונה באביב האחרון ועכשיו כבר הגעתי לאוסף יפה כי: א. אני אובססיבית וב. כיף לאסוף אותם. מכאן.

3. עד כה הכרתי שני סמקים של קולור פופ בגוון Sticky sweet ו-Thumper שהם יפיפיים. עד כה התנסיתי גם בצלליות ובשפתונים של המותג ואני בטוחה שאמשיך לנהל איתם מערכת יחסים גם במהלך שנת 2016. אני חושבת שראוי להתייחס לקולור פופ בהקשר של סיכום השנה כי זו ללא ספק הייתה השנה שלהם בעולם הביוטי מסביב לעולם, שזה הישג ראוי בהחלט לחברת אינדי צעירה ואין ספק שהם יודעים לעבוד יפה. ניתן להזמין מהאתר (יש צורך להיעזר בחברת תיווך משלוחים), מכאן.

4. Juliet Gel cleanser של חברת Antipodes. אין ספק שמבחינת טיפוח, החברה האהובה עליי מחו"ל בשנה האחרונה, או יותר נכון בחודשים האחרונים היא חברת Antipodes הניו זילנדיים. מוצרים אורגניים וטבעוניים, עם מיתוג יפה ובאמת עושים את העבודה, כל אלה גרמו לי לחבב את המותג מאוד. אני אוהבת את ג'ל הניקוי הזה ומוצאת שהוא עושה עבודה עדינה ועם זאת גם יסודית והייתי שמחה להכיר מוצרים נוספים של המותג גם בשנה הבאה. מכאן.

5. את סט המברשות החדשות של מינרלז קיבלתי לסקירה השנה וחיבבתי את כולן. בעוד שלהרבה מהן אני יכולה למצוא מקבילות באוסף שלי, אני מוצאת שמברשת הפודרה היא ייחודית עבורו: היא מאוד גדולה, פלאפית ורכה. מברשת הפודרה הקודמת שלי הייתה קטנה יותר ודחוסה - ואני מוצאת שעם זאת נעים לי יותר לעבוד ולכן אני כבר לא זוכרת מתי השתמשתי לאחרונה במברשת הקודמת שלי (סורי מברשת!). מכאן.

6. את מסקרת Lash Mania של אסנס לא כל כך אהבתי בהתחלה בדומה לכל המסקרות שמרגישות רטובות מדי מיד עם הפתיחה, כעבור כמה שבועות מצאתי שהיא עובדת בדיוק במינון הנכון: קצת מאריכה אבל בעיקר מעבה ומפרידה, שזה מה שאני מחפשת במסקרה שלי. החיסרון היחידי שלה לפחות מבחינתי הוא שהיא קצת נמרחת, אבל היא עדיין ממש טובה בעיניי. ניתן להשיג ברשתות הפארם.

7. לא חשבתי שאי פעם אשתמש בריסים מלאכותיים ולכן הריסים הבודדים של איל מקיאג' הפתיעו אותי. כבר התנסיתי בריסים השלמים שלהם ולמרות שגם הם היו ממש איכותיים בז'אנר שלהם, זה לא ממש היה סיפור אהבה, פשוט הבנתי שזו אני ולא הם - ואני לא רואה את עצמי מדביקה ריסים, אי פעם. אבל עם הריסים הבודדים זה סיפור אחר לגמרי: הם גם נוחים להדבקה וגם מעניקים תוצאה טבעית ועם זאת מורגשת יותר ביחס לשימוש רגיל במסקרה. אני עדיין שומרת אותם למקרים שבהם יש לי זמן וצורך במראה מיוחד מהרגיל אבל אפשר לומר שזו הפכה לסוג של שגרה עבורי להתנסות בהם. ניתן להשיג בסניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ.

8. bye bye under eye של IT cosmetics: במשך כמה שנים חיפשתי תחליף ראוי לפרו לונגוור של מאק, שהיה התותח הכבד שלי לאירועים באזורים ולא מצאתי. אני בהחלט חושבת שמבחינת כיסוי, הביי ביי הוא מתחרה רציני על הכס והוא נותן מראה מעולה מבלי להיכנס לקמטוטים מתחת לעיניים. יש לו מרקם סופר בהיר והוא ממש מבהיר ומאיר את האזור שמתחת לעיניים, אם גם הייתי מוצאת מוצר מקביל לו לכיסוי וטשטוש פצעונים זה היה מושלם. את הקונסילר הזמנתי מאתר גלאמבוט (אספר על כך ממש בקרוב).

9. חפרתי הרבה על הפלטה של זואיבה אז לא אעשה זאת שוב. רק אומר שהתלבטתי האם לכלול אותה בסיכום השנה או את ונוס של ליים קריים, אחרי הכל גם אותה אני אוהבת מאוד. בחרתי בסופו של דבר את הזואיבה כי אני מרגישה שהפלטה של ליים קריים ספציפית יותר, חמה ומאוד אדומה - ואני לא בטוחה שהרבה מכן יוכלו להתחבר אליה בעוד שהפלטה של זואיבה קלאסית ושימושית יותר. מכאן.

10. פודרת המאט של אסנס - היא עולה כמה גרושים והיא עושה עבודה מעולה: מעניקה גימור יפה לאיפור מבלי שייראה כבד או מקומח מדי, אין ספק שאי אפשר לעבור על סיכום שנתי מבלי לציין את עלייתה של אסנס לישראל ומשם הישר למגירות האיפור שלנו ואין ספק שזה היה המאורע המשמח, מבחינתי לפחות, בתחום הביוטי השנה. ניתן להשיג ברשתות הפארם.

11.לקים של איל מקיאג'- אפרופו מגמות, אז בזירה הישראלית השנה זו גם הייתה השנה של איל מקיאג' שעשו מהפך של כמעט 180 מעלות מהתדמית הגרועה של פעם. אין ספק שיש מי שזוכר להם את התדמית הזו ויזכור להם לנצח אבל אצל רובנו יש זיכרון מאוד קצר וכך בדיוק הם הצליחו לתקן מוניטין גרוע של שנים ולהחליף אותו בתדמית צעירה, פאנקית וטרנדית יותר. את הלקים של איל מקיאג' אני אוהבת באופן ספציפי ונדיר שאני מבקרת בקניון מבלי לחזור ממנו עם בקבוקון אחד לפחות. ניתן להשיג בסניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ.

12. השמפו היבש של אמיקה הוא אחד המוצרים היחידים בז'אנר שניתן להשיג בארץ. מאחר שגם מוצרי ספריי קשה לייבא לארץ, הייתה כאן מצוקה, של ממש (!) בכל הקשור למציאת שמפו יבש עד שאמיקה הוציאו את המוצר הזה לפני כמה חודשים. מכאן.

13. את סרום הפנים של לבידו כמעט סיימתי תוך חודשים ספורים אז אין לי מנוס מלהגדיר אותו כמוצר הטיפוח האהוב שלי השנה. כן, כן, זה חתיכת טייטל. אני חושבת שמדובר במוצר שגרם לי להתאהב שוב בז'אנר מוצרי הטיפוח באופן כללי אחרי קרוב לחצי שנה שבה די נמנעתי. הוא מזין היטב את העור ופשוט גורם לו להיראות טוב יותר, יש לו ריח נעים ותחושה כיפית. בתור אחת שלא אוהבת מוצרי יוקרה, אני מוצאת שכל המוצרים הטבעיים, הנעימים והאורגניים האלה הם מוצרי היוקרה האמיתיים כי הם פשוט עושים טוב לעור בלי רכיבים מוזרים. מכאן.

14. הו, מייקאפ המוס של אסנס. אחד המייקאפים הטובים שניסיתי בצנצנת שעולה קצת יותר מ-20 שקלים, סוג של אבסורד. כן, אסנס מככבים ברשימה שלי וזה אפילו לא הסוף, אבל כנראה שזה באמת מדגם מייצג של תיק האיפור היומיומי שלי. ניתן להשיג ברשתות הפארם.

15. אסנס, כבר אמרנו? האייליינר טוש שלהם גרם לי לזנוח לחלוטין את השימוש באייליינר ג'ל שבו השתמשתי באופן בלעדי בשנים הקודמות, אני פשוט לא רואה בכך יותר צורך. הוא עמיד, שחור (אם כי לא סופר שחור), דק ומאפשר שרטוט מאוד מדויק של האייליינר, זה מוצר שקניתי גיבוי שלו כבר כמה וכמה פעמים ואין לי ספק שגם אמשיך לקנות. ניתן להשיג ברשתות הפארם.

16. מוצר בונוס (כי אני לא יודעת לספור, תעמידו פנים שזה חינני): היילייטר של OFRA בגוון You glow girl. יצא לי השנה לנסות די הרבה היילייטרים אבל דווקא המוצר הזה הוא חביב עליי במיוחד. הוא יכול להיות עדין או בולט ככל שתרצו, יש לו גוון קר יפה והוא פשוט מעודן, אז באמת שאין בו מה לאהוב. אני ממש מתקשה להאמין שיש מישהי שלא תתחבר אליו, מכאן

אז זה היה סיכום השנה שלי, שמתכתב באופן לא מקרי לחלוטין עם המגמות הכלליות בשוק הישראלי וגם בחו"ל כי, ובכן, אני קורבן אופנה מוצהר. אני חושבת שזו הייתה שנה מעניינת בעולם הביוטי ואני בטוחה שהשנה הבאה תהיה לא פחות מרתקת.

אז מהם מוצרי השנה שלכן?
גילוי נאות: הסרום, ההיילייטר, השמפו היבש וחלק מהמוצרים של אסנס ואיל מקיאג' התקבלו בשנה האחרונה לסקירה.
הלינק לגילטי הוא חלק מתוכנית שותפים.

3 תגובות:

  1. נסי את bye bye redness לפצעונים..

    השבמחק
  2. נהנתי לקרוא כל כך
    ואני מסכימה איתך לגבי כך כך הרבה מוצרים
    תמשיכי להיות מדהימה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top