יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

I love you Zoeva

זה לא עניין של מה בכך שאני בוחרת להקדיש פוסט שלם לפלטה אחת. זה בוודאי לא טריוויאלי כשאני בוחרת להוסיף לזה גם סרטון ואם גם בחרתי להתאפר מול המצלמה, אז ברור שיש כאן סיפור די יוצא דופן.



אז כן, הסיבה אשר לשמה השקעתי את כל המאמצים הללו והסיבה שהתכנסנו כאן הפעם היא פלטת Cocoa Blend של חברת Zoeva.

 אקדים ואומר שזו ההתנסות הראשונה שלי עם החברה וההתנסות הראשונה עם האתר הפולני Minti shop אך בהחלט לא האחרונה, לגבי שני הסעיפים. אחרי כל הבאזז ברשת סביב האתרים הפולניים וסביב המותג הזה ספציפית, הייתי חייבת לדעת על מה המהומה.

 פלטת גוונים חמה וניטראלית זה לא בדיוק משהו שחסר לי באוסף, אבל העשירייה היפה הזו פשוט קרצה לי וכפי שניתן להבין, אני לא מתחרטת לרגע.

עד כה, הזוכה בתואר הפלטה האהובה עליי היא ונוס של ליים קריים, אבל בעוד שהיא נישתית ולא שגרתית, Zoeva בהחלט לוקחת את התואר כפלטת המיינסטרים האהובה.

 למרות שהיא מיינסטרים, בעיניי היא עדיין יוצאת דופן בזכות הדיוק שלה. שום צללית כאן לא מיותרת, שום צללית כאן לא פיגמנטית. הן כולן חמאתיות, רכות ומשתלבות בצורה מעולה זו עם זו, כך שאפשר ליצור לוקים שונים וחמימים כמו שאני אוהבת.

ראוי לציין גם את השילוב המוצלח של צלליות מבריקות, גליטריות ולא פחות מחמש צלליות מאט משובחות, עם צללית אחת שזהה לגוון העור שלי עד שבכלל לא רואים אותה בסווטצ'ים.

 אז זואיבה היא חברה שלא עורכת ניסויים בבעלי חיים, גם המברשות הסינתטיות שלה נראות מעוררות תיאבון לגמרי (אבל בינתיים אני מתאפקת) ובאופן כללי התמחור הנוח שלה במוצרי איפור ללא ספק עושה חשק. הפלטה הזו עלתה לי משהו כמו 80 שקלים.

 המשלוח נחת אצלנו תוך שבוע וחצי וגם יחס ההמרה בין זלוטי (המטבע הפולני) לבין השקל שעומד כמעט על 1:1 בהחלט מקל על החישובים למיניהם. כמובן שהעובדה שהאתר כתוב בפולנית שוטפת קצת פחות נוחה, אבל זה לא משהו שגוגל טרנסלייט לא יידע לפתור. שימו לב שאחרי ההזמנה יישלח אליכן מייל בפולנית גם כן, שאותו תצטרכו לאשר כדי לסיים את ההזמנה. עלויות דמי המשלוח באתר משתנות לפי המשקל ויש אופציה לבחור בין שיטת שילוח יקרה יותר לבין הזולה יותר. אם אתן בוחרות בפלטה בלבד בשיטת השילוח הזולה, היא תעלה לכן 100 ש"ח כולל משלוח לפי השער היומי.

אז מה בכלל הסיפור של זואיבה? זו חברה שהוקמה בשנת 2008 ע"י בחורה בשם זואי, כמה לא מפתיע, בגרמניה. מה שהתחיל כמותג עם עשר מברשות בלבד, הפך היום למעצמת מברשות ומוצרים משלימים וכאמור - שם חם מאוד בעולם הביוטי.


אז לסיכום, אם אתן מחפשות פלטה שתתאים גם ליומיום וגם לערב במחיר נוח לכל כיס, הפלטה הזו נועדה עבורכן בדיוק כפי שהיא נועדה עבורי.

2 comments:

  1. אוי איזו פלטה מהממת! הגוון הזהבהב פשוט הורס
    התמונות שלך מקסימות :)


    xoxo

    http://photogenici.blogspot.co.il/2015/11/remake-my-old-look-project-1.html

    השבמחק
  2. הגוונים יפים, השאלה היא האם הצלליות עמידות?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top