יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

Fall tag - אני אוהבת סתיו!

אני אוהבת סתיו, אני מאמינה שמי שמכיר קצת את הבלוג יודע את העובדה הזו.
אני אוהבת את חוסר השביעות של פרי כשהיא נרטבת בגשם בטיולים.
אני אוהבת ריח של כלבים רטובים (טוב, לא באמת).
אני אוהבת משקאות חורפיים.
לא נעים לי להודות, אבל אני אוהבת לראות אנשים שהמבול תופס אותם בזמן שאני בביתי החמים.
אני אוהבת סוודרים ענקיים אבל בעיקר, בעיקר, בעיקר - אני אוהבת לא להזיע.
נכון שקיוויתן לתשובה קצת יותר רומנטית ונוצצת? אבל זו האמת לאמיתה, לכן כשתויגתי על ידי החתול החלטתי להרים את הכפפה המעוצבת ולהעלות פוסט על כל הדברים האהובים עליי בסתיו עם סרטון!


מסתבר שסתיו עושה לי מצב רוח כל כך טוב, שאני אפילו אוהבת לנענע את הישבן.

 אז המוצרים שהזכרתי בהקשר של הטאג:

1. קרם גוף מינרלי של אהבה: השאלה המקורית הייתה לגבי בושם, אבל גיליתי שאין לי כל כך בשמים שהייתי מגדירה כחורפיים בעיקר, קיציים דווקא יש. מהסיבה הזו בחרתי את הריח האהוב עליי ביקום כולו כרגע, של אהבה שלגמרי עמיד גם כמו בושם, אז אני מקווה שזה עובר ואתן סולחות לי. אפשר להזמין כאן או בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ (יש לאהבה גם חנות דגל במתחם התחנה בת"א).

2. טיפוח פנים: גם הפעם מדובר במוצר של אהבה, ה- Osmoter ליתר דיוק. אני אוהבת סרומים, אני מרגישה שהעור שלי ממש שותה אותם וזה של אהבה פשוט מזין אותו כמו שצריך ועושה לי טוב. אפשר להזמין כאן או בכל נקודות המכירה שהזכרתי בסעיף הקודם.

3. לק - Emerald city של איל מקיאג'. זה מצחיק כי לקים ירוקים אני לא אוהבת ולקים ירוקים שימריים אפילו פחות, אבל באמרלד סיטי של איל מקיאג' יש משהו כל כך עמוק, מסתורי ואפל (בדיוק כמוני) שאי אפשר להתעלם ממנו.

4. סומק - Sticky sweet של קולור פופ הוא אחד הסמקים הייחודיים שנתקלתי בהם. יש לו גימור סאטני מבריק ופיגמנט סגלגל עז, על הלחיים הוא נותן אפקט בובתי וביום אפשר אפילו לוותר על היילייטר הודות לגימור המיוחד שלו. מעבר לכך, לגמרי אפשר גם להשתמש בו כצללית. ניתן להזמין כאן.

5. שפתון - Jinx של ליים קריים הוא כנראה לא השפתון הכי מיוחד ביקום אבל הוא פשוט יפה. הוא סגול כהה מאוד על גבול השחור אבל בכל זאת לא, אני נוטה להאמין שגוון מספר 27 בשפתוני המאט של קרליין לא אמור להיות שונה ממנו מהותית אבל לתחושתי השפתון של ליים קריים כהה יותר. ניתן להזמין כאן.

6. אקססורי- הצעיף המעוגל והקסום הזה, הידוע גם כ- Snood מאסוס, הוא נרכש אמנם לפני שנתיים אבל מדובר במוצר אהוב באתר, אז דומים לו תוכלו למצוא כאן.

7. נר אהוב - Salted Caramel  של באת' אנד בודי וורקס. נר עשיר מאוד, חזק מאוד, חורפי מאוד אך לא מעורר בחילה. התיאור שלו מאוד מדויק ואכן יש לו ריח קרמלי משגע שמציף את כל החדר. ניתן להזמין אותו כאן (יש להשתמש בחברת שילוח).

ויש גם כמובן את העניין של האופנה. בעונת המעבר כשעוד לא קר מספיק למעילים, אני אוהבת ללבוש שמלות ארוכות ולשלב אותן עם ג'קטים קצרים או סוודרים בגזרת קרופ, זה נוח, לא דורש המון מחשבה ולטעמי גם יפה.

אז מהם המוצרים האהובים שלכן בסתיו?
גילוי נאות: מוצרי אהבה ואיל מקיאג' התקבלו לסקירה
תודה להדס על הצילומים בבלוג ובסרטון!
אני לובשת: שמלה - JUL/ מעיל - רנואר/ נעליים - רוני קנטור/ סיכת דש - N2

4 תגובות:

  1. ברור לך שהעם דורש מעתה והלאה סרטונים כאלה לעיתים קרובות? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור לך שיש לי כבר לו"ז סרטונים מסודר? #טרוסטורי

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top