יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

שפתיים מושלמות לסתיו ולחורף

אם יש משהו שאני אוהבת, אבל באמת אוהבת בסתיו אם יואיל בטובו סוף סוף לבקר כאן באופן רשמי - אלה שפתיים כהות ומתאימות לעונה. 

ניסיתי כמה פעמים לשחק עם זה גם בקיץ אבל זה פשוט הרגיש לא זה. אבל עכשיו כשנדמה שהטמפרטורות סוף סוף מתחילות לצנוח (אחרת אני מפסיקה לצאת מהבית), זו הזדמנות מושלמת לשלוף מהמגירה כל מיני שפתונים חמודים ששקעו עמוק בתרדמת הקיץ, האמת? ממש לא מאשימה אותם.

השניים הראשונים הם החמודים האלו מאיל מקיאג', Violet הסגלגל ו-Hula hoop, שהוא ניוד שזיפי עדין. כבר הכרתי את השפתונים של איל מקיג' בתור הצלחה גדולה ואני צופה שאת שני הבייביז האלו תראו עליי עוד הרבה במהלך העונה.

את השפתונים של איל מקיאג' אפשר לקנות ברשת בעונת ההנחות ב-60 ש"ח לשפתון.

אחרי שני גווני מיינסטריים, הגיע הזמן להעלות את הרף עם השניים הללו של ליים קריים. נכון, הם לא לטעמה של כל אחת אבל אם אתן מחפשות גוונים מיוחדים באוסף, אתן לגמרי תמצאו את מבוקשכן אצל ליים קריים. הימני הוא החדש מביניהם, Jinx, שהוא סגול כהה ומפירי אך בכל זאת לא שגרתי והשמאלי הוא Salem, שפתון חום אמיתי, ממש כמו למרוח את שוקולד השחר על השפתיים. תוכלו לראות אותי מאופרת בשפתון הזה כאן. בחורף שעבר הוא היה ממש בגדר בשורה מטורפת אבל מאז שטרנד הג'ראנג' נכנס לחיינו, ניתן למצוא לו דיופים בחברות אינדי כמו LA splash וקולור פופ.

את השפתונים הנוזליים של ליים קריים ניתן להזמין כאן.

אז אחרי שהצגתי בפניכן שפתון חום, הגיע הזמן להציג שפתון א-פ-ו-ר: Goulish של LA spalsh הוא עוד עוף מוזר ברשימה הזו. הוא אמור להיות דיופ לקשמיר של ליים קריים אבל לדעתי הוא אפור אפילו ממנו. בעיניי יש לו קטע מדליק אבל מי שבכל זאת חוששת מאפקט רוח הרפאים, יכולה לערבב אותו עם גוונים אחרים כדי להשיג תוצאות ממש מסקרנות.

השמאלי הוא שפתון קלאסי של OFRA בעל הפורמולה הכה נהדרת, New Orleans. מה יש לומר לגביו? שפתון חורפי מושלם.

את Goulish ניתן להזמין כאן ואת New Orleans כאן

בחזרה למיינסטרים, כי יש לי חשש שקצת הרגשתי אתכן עם השפתון החום והאפור. בכל עונה חורפית יש צורך בשפתון אדום, קצת עמוק יותר מהשפתונים הניאוניים של הקיץ. החביב עליי בקטגוריה הזו הוא גוון מספר 25 של השפתונים הנוזליים של קרליין. השמאלי הוא ניוד מושלם של LA girl במחיר קטן במיוחד, יש לו גוון קרמלי שממש מזכיר לי את הנר שהבערתי לטובת הצילומים, מה שהופך אותו לניוד לא שגרתי.

מילה או שתיים לגבי גווני השפתונים: מאחר שהשנה האחרונה הייתה ה-שנה של שפתוני האינדי, אני צופה שיותר ויותר גוונים לא שגרתיים יהפכו להיות הדבר הבא. האמת? אני לגמרי בעד. אילו גוונים אתן אוהבות בחורף?

את השפתון של LA girl ניתן להזמין כאן.


3 תגובות:

  1. היוש לובה! אני טועה או שיש פה בתמונה שפתון של אסנס (סגלגל חמוד), שלא התייחסת אליו בפוסט? הוא נראה מבטיח והייתי שמחה לדעת איך הוא מבחינת הפורמולה (עד כמה שידוע לי איכות השפתונים שלהם משתנה מגוון לגוון)? תודה!
    ד"א - אני מתה על הבלוג שלך!!! 3> 3> 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יקירה, קודם כל - המון תודה :)
      את לגמרי צודקת ואני בלוגרית בלאי על כך שפספסתי אותו, כי הוא שפתון מעולה!
      כתבתי עליו גם כאן-
      http://fashion-tails.blogspot.co.il/2015/10/essence.html
      ואני רק אוסיף ואציין שאני לחלוטין אוהבת אותו גם במבחן הזמן, הוא לחותי, יפה ולא מרגיש צ'יפ בכלל.

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top