יום שני, 30 בנובמבר 2015

שגרת טיפוח השיער שלי

אני לא מומחית גדולה לענייני שיער, אני חושבת שהצהרתי את זה לא פעם ולא פעמיים.



בתסרוקות אני לא מאסטרית, צמות אני יודעת לקלוע רק בפינטרסט ובאופן כללי אני אוהבת לשמור את השגרה שלי כמה שיותר בסיסית ויחסית פשוטה.

השיער שלי דק ויחסית דליל, כך שרוב שגרת הטיפוח שלי מתרכזת בלהוסיף לו נפח ולגרום לאנשים לחשוב שיש לי יותר מכמה שיערות על הראש. לפעמים זה עובד ולפעמים פחות.

אני מתחזקת את הקצוות אחת לכמה חודשים אצל מעצב השיער שלי ניסים פרץ מסיסורז, זה בדרך כלל מלווה בשינוי כלשהו שמתחשק לי לעשות בשיער כי אני משתעממת יחסית מהר.

העובדה שתחזקתי את אותו הגוון בדיוק במשך כבר כמעט שנה וחצי רק מעידה על כמה אני אוהבת את הצבע של נטורטינט בגוון 6.45 בלונד ענבר.

דבר נוסף ששמתי לב אליו שממש מאתגר ואפילו קשה למצוא מוצרי שיער שלא נוסו על בעלי חיים. זה תחום שנשלט כמעט באופן בלעדי ע"י חברות שמבצעות ניסויים אז השקעתי לא מעט מאמצים במציאת מוצרים נטולי אכזריות. חלק מהנסיונות הללו צלחו והפכו למוצרים קבועים ואהובים - וחלקם פחות.

היה לי חשוב להעלות את הפוסט הזה היום בגלל הסייבר מאנדיי, מאחר שיש מבצעים גדולים גם על המוצרים של פול מיטשל ואמיקה וגם על המוצרים שנמכרים ב-Feelunique ו- Lookfantastic.

 נתחיל דווקא במברשות: במשך פרק זמן די ארוך השתמשתי בחיקוי זול מאוד של הטנגל טיזר שהזמנתי מאיביי בעלות של משהו כמו דולר. היא הייתה מברשת שקרנית, כי היא לא קרעה את השיער וזה הרגיש מאוד נעים אך מצד שני היא גם לא באמת טרחה להתיר שום קשרים.

ידעתי שנדרשת לי מברשת חלופית וקניתי את הגרסא של לייף ל-Wet brush ב-50 ש"ח וללא ציפיות גבוהות מדי והאמת היא שממש הופתעתי לטובה. גם היא בדומה למברשת הקודמת מרגישה נעימה על השיער אבל היא באמת מתירה קשרים!

לגבי מברשת הפן של נטורל פורמולה, שקר החן והבל היופי אמרה לי "תנסי אותה כמה שיותר, היא משנה חיים!". אז לא הייתה לי ברירה ובאמת ניסיתי. גם הפעם הייתי ספקנית, אולי כי אני דודה חמוצה וסקפטית מטבעי ואולי כי אני ותסרוקות לא באמת חברים - אבל מסתבר שלא באמת דרושים שום כישורים כדי לדעת לעבוד איתה כמו שצריך! היא מקצרת את זמן הייבוש באופן משמעותי והיא מונעת מהשיער להפוך לפן מקלות נוקשה ולא יפה כמו שקורה כשמייבשים ללא עזרים מיוחדים. אומר שאני לא מקפידה לעשות פן באופן קבוע אלא בדרך כלל מעדיפה ייבוש טבעי, אבל אם וכאשר עזרתו של הפן נדרש, מתלווה אליו מעתה והלאה חברתו החדשה והנאמנה - המברשת. המברשת עולה 79 ש"ח וניתן להשיג אותה בסניפי הסופר פארם.

שמפו הוא מוצר שאני בדרך כלל לא נוהגת לשמור לו אמונים. אני קונה מה שיש, לפעמים מזמינה מאייהרב ובאופן כללי זה לא מוצר שאני משקיעה בו יותר מדי מחשבה. סט המוצרים שקיבלתי מגילטי, של Paul Mitchell היה ממש מסקרן עבורי מכמה סיבות: 

ראשית, זו ההתנסות הראשונה שלי עם מוצרי החברה, שנית, המחיר של המוצרים גבוה ואפילו מאוד - ותמיד עם תג מחיר כזה מעניין אותי לדעת האם הם מעניקים תמורה למחיר.

השמפו מגיע באריזה בנפח של ליטר, בעוד שרוב המוצרים מגיעים בנפח ממוצע של 700 מ"ל, בנוסף, דרושה כמות חומר קטנה כדי להשיג תוצאות טובות, אז במובן הזה הוא יחסית חסכוני. יש לו ריח נעים, הוא מותיר את השיער רך וקל יותר לתחזוק.

עם המסיכה לעומת זאת, צריך לדעת איך לעבוד: יש בה נוכחות גבוהה של קרטין וכבר יצא לי לקרוא כל מיני תגובות אימים מלקוחות שעשו בה שימוש לא נכון וזה גרם להן יותר נזק מתועלת.

צריך לעבוד איתה באופן הדרגתי, עם כמות קטנה יחסית ולהניח אותה פעם פעמיים בשבוע על שיער רטוב אחרי חפיפה למשך חמש דקות בכל פעם ולשטוף, זה לא טיפול שמיועד לשימוש יומיומי. בטווח הארוך היא אמורה לשקם את השיער מהפגמים שלו ולהזין את העור בלחות.

את המסיכה אני עדיין בוחנת, או יותר נכון את השפעותיה לטווח הרחוק, אז מבטיחה לעדכן. בסך הכל זה צמד איכותי בכמות מאוד מכובדת, אבל אני לא רואה את עצמי מוציאה סכום כסף כזה על מוצרים לטיפוח השיער, בדיוק כמו שאני לא מוצאת לרוב הצדקה להשקיע במוצרי איפור יוקרתיים. אם בכל זאת בא לכן להתפנק, תוכלו להזמין את הצמד כאן.

לגבי המסיכה הזו של Earth Science עם אבוקדו ושמן זית לעומת זאת, אני יכולה להמליץ בעיניים עצומות. זו המסיכה האהובה עליי ביקום כולו ואני בהחלט רואה את עצמי משקיעה בה שוב ושוב. בעוד שהמסיכה של פול מיטשל פועלת למרחקים ארוכים, עם המסיכה הזו רואים תוצאות מיידיות: השיער רך, פלאפי ונעים. המחיר שלה נעים לכיס ואפשר להזמין אותה מכאן.

עוד חברה מסקרנת היא Fudge, שמשקיעה הרבה מאוד מאמצים בתחזוק תדמית היפסטרית וסופר קולית, אז מיותר לציין שהסתקרנתי. המוצר הזה, הוואן שוט, הוא תרסיס שאמורים לרסס על שיער לח והוא אמור להיות מרכך ללא חפיפה. 

הוא מסייע קלות להתרת קשרים, הוא לא כבד או מורגש על השיער ובאופן כללי אולי אם אתאמ,ץ אצליח לזהות שהוא תורם קצת למרקם של השיער, בעיניי זה די זניח. גם כאן חשוב לציית להוראות ואכן להשתמש רק בשפריץ אחד בדיוק כמו השם של המוצר, זה לא אירוני חברות! אני לא יודעת מה קורה אם לא מצייתים, יש סיכוי סביר שתפרוץ מתקפת זומבים בתגובה.

לסיכום, אני חושבת שזה מוצר ששווה לנסות ולראות מה תהיה ההשפעה שלו על השיער שלכן, הוא לא עולה הרבה מדי, גם כך והוא לא יכול להזיק. אני לא יכולה לומר שהתאהבתי בו אבל אני עדיין מקפידה להשתמש בו, אז מי יודע, אולי אנחנו סוג של late bloomers. אפשר להזמין אותו כאן.

הספריי לשיער של אמיקה בא לי בזמן ממש טוב כי הספריי שלי עומד להסתיים. ספריי זה מוצר שהדיעה לגביו מאוד נחרצת: או שהוא עושה את העבודה ומחזיק את התסרוקות כמו שצריך או שהוא לא עובד ובמקרה הזה הוא גרוע. אם הוא גם לא הופך את השיער לעשוי מאבן ובמרקם שאפשר לחבוט איתו באנשים - אז זה בונוס נחמד. הספריי של אמיקה משתייך לקטגוריה הראשונה, אז אין לי שום טענה כלפיו. את המוצר ניתן להזמין כאן.

אם לגבי המוצר הראשון של Fudge הייתי על הגדר, אז את ה-Fat hed אני יכולה לומר באופן חד משמעי שאני לא אוהבת. יש לו ריח סינתטי ודוחה בעיניי, כמו סירופ לילדים, הוא אכן מוסיף נפח לשיער אך הוא עושה זאת על ידי יצירת עיסה של קשרים שאחר כך זו קדחת לפרק. הוא גם מסוג המוצרים שאם את לא מטמיעה היטב אל תוך השיער, את עלולה להסתובב יום שלם עם כתמים לבנים ולא מזוהים, מהסוג של "משתגעים על מרי". אם משום מה בכל זאת תרצו להזמין אותו, תוכלו לעשות זאת כאן.

 השמפו היבש של אמיקה הוא מוצר מעולה בקטגוריה והרי כולנו חיות על שמפו יבש ממילא (היי פייב בנות שלא חופפות כל יום את השיער!). 

הייתי שמחה שכל מותג עם שמפו יבש לשיער, יוציא גרסא כהה יותר שלא משאירה את הנשורת הלבנה הזו על השיער. עד שזה יקרה, אני שמחה לחלוק איתכן טיפ קטן, מרת'ה סטיוארט גרסת השיער השמנוני: להשתמש בשמפו יבש לפני השינה! 

מאחר שכל לילה אני פורשת לישון ממילא עם כל מיני משחות, שמנים ומרקם כללי של פיצה שמנונית על הפנים, ממש לא אכפת לי להוסיף גם שיער עם כתמים לבנים לשילוב המפתה הזה. בבוקר אני קמה ללא נשורת לבנה אך עם שילוב מעולה במיוחד של שיער אחרי שינה וההשפעה מהשמפו, בקיצור, מומלץ. את השמפו אפשר להזמין כאן.

אז איך נראית שגרת טיפוח השיער שלכן?
גילוי נאות: המוצרים של פול מיטשל, אמיקה ונטורל פורמולה התקבלו לסקירה, הלינקים לגילטי הם חלק מתוכנית שותפים.

תגובה 1:

  1. אני מתה על הדריי שמפו, הוא כל כך תואם את עצלנות החפיפה שלי:)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top