יום שישי, 20 בנובמבר 2015

נחתו במשרדי - סקירת מוצרי איפור

התגעגעתי למדור הזה, אני מודה. למרות שמדובר במדור שרוב המוצרים בו אקראיים, המכנה המשותף שלהם הוא שהם כולם עושים לי נעים, משמחים אותי ופשוט כיף להתבונן בכל Bundle האהבה הזה ביחד. אז ללא הקדמות מיותרות, כי הגעגועים עזים מדי, בואו נתחיל!

כבר יצא לי לסקור סומק של איל מקיאג' ואם בסקירת גוון אחד יש את החשד שאולי רק הגוון הזה פיגמנטי והשאר לא - הרי שסקירת השניים הנוספים לא השאירה עוד מקום לספק: הסמקים של איל מקיאג' הם פיגמנטיים, מאוד. זה כיף ולא ממש טריוויאלי כשמדובר בסמקים מינרליים, אז שאפו להם גם על זה. 

את המוצר הבא בחרתי בחשש, היה סיכוי גבוה מאוד שהוא יהיה גימיקי: מדובר ב-Bronzing pearls של חברת מאלו ווילז ומנסיוני מוצרים כאלה הם כמעט תמיד יפים יותר חיצונית מאשר הם שימושיים. לשמחתי זה לא המקרה עם המוצר הזה, נגיעה אחת של המברשת אכן מוציאה ממנו כמות מדויקת וטובה של חומר. אני משתמשת בו כדי לחמם את הפנים, שכן הוא לא כתום או מנצנץ מדי. מה שכן, בגלל המבנה של המוצר התקשיתי לצלם סווטצ'ים ולכן מבטיחה לערוך איתו הדגמה בהמשך. המוצר מגיע עם מברשת קטנה משלו אבל אני מוצאת שהדרך הכי טובה להשתמש בו היא באמצעות מברשת דו פייבר. ניתן להזמין אותו כאן.

עדיין עם מאלו ווליז, על קרם הקמופלאז' שמעתי דברים מופלאים אז כמובן שהייתי חייבת לנסות. יש לי על אזור הרקות כמה צלקות קטנות וישנות מאקנה וכמה אזורים שבהם יש דיסקולורציה קלה שקיוויתי שהקרם ייתקן. אומרים שהוא גם ממש יכול לכסות קעקועים אבל כמובן שאת הטענה הזו לא שקלתי אפילו לבדוק. יש לו גוון לימוני בהיר (יש כל מיני גוונים בסדרה), אני מוצאת שהכי טוב להניח אותו עם האצבע כדי ליהנות ממלוא האפקט והוא נטמע היטב אל תוך העור, בהחלט מסייע לכסות את כל אותם האזורים הבעייתיים שהקונסילר לא תמיד יכול להתמודד איתם. 

 האם הכרחי לכל אחת? כנראה שלא, אם יש לכן עור פורצלני, אז מעבר לכך שאני חשה קנאה בוערת בשלב הזה, אתן יכולות לדלג על המוצר. הוא יתאים למי שמכירה היטב את סוג העור שלה ומכירה את הנקודות בו שהמוצר הזה יכול להועיל להן, כלומר מי שסובלת מפיגמנטציה וצלקות. ניתן להזמין אותו כאן.

מוצר אחרון שקיבלתי ממאלו ווילז לסקירה הוא הקונסילר המאיר שמכיל בתוכו פיגמנטים מחזירי אור. מדובר במוצר עם אפליקטור נוח לשימוש ואני מוצאת שהשילוב שלו עם קונסילר קצת רציני יותר הוא אכן מושלם. לקונסילר עצמו יש כיסוי יחסית קליל מכיוון שזו גם המטרה שלו, אז אם יש לכן כהויות, בהחלט כדאי יהיה לשלב אותו ידח עם תותח כבד יותר.

מדובר במוצר שמשתלב מושלם עם כל טרנד הסטרובינג והוא ללא ספק עושה את עבודתו יפה, מעין גימור יפיפיה כזה לעור שייראה זוהר יותר. הייתי צריכה להשוות אותו לשני המוצרים האחרים, הייתי אומרת שהשניים האחרים ייחודיים יותר בז'אנר שלהם בעוד שקונסילרים מאירים בשוק בהחלט אפשר למצוא אצל כל מיני מותגים וחברות. בכל מקרה, שלושתם נכנסו לשגרת האיפור הקבועה שלי ואני שמחה לומר שאני לא מוותרת על אף אחד מהם. ניתן להזמין אותו כאן.

אני לא יודעת איך קרה שפתאום יש לי אוסף גדול כל כך של שפתונים נוזליים של OFRA. הם באמת סוג של ממתקים שפשוט כיף לאסוף עוד ועוד - ואני חושבת שמדובר במותג שלמוצרים שלו לא קל למצוא דיופים ברשת אז אולי גם זו סיבה נוספת.

השניים הנוספים שהזמנתי הם ST Tropez ו-RIO, שניהם לא מאסט בעיניי אבל הם יפים ומאחר שאני כבר בשלב מתקדם באוסף, בהחלט חמדתי אותם לעצמי. ST Tropez הוא ורוד סגלגל שכמותו חיפשתי הרבה זמן ואילו RIO נראה קצת מלחיץ בסווטץ' לכל מי שלא מחבבת כתומים אבל בפועל הוא ניודי חם מאוד עם נטייה לכתמתמות, בעיניי מאוד מחמיא. את שניהם ניתן להזמין כאן.

איכשהו יצא שאת Sticky sweet של קולורפופ כבר יצא לי להציג בפניכן יותר מפעם אחת, אבל הוא באמת אחד הסמקים המיוחדים שנתקלתי בהם. מדובר בסומק סגלגל שזיפי עם Sheen שביום יום לגמרי אפשר גם ללבוש אותו ללא שום היילייטר. כבר תקופה ארוכה חיפשתי סומק סגול אבל הם גם לא נפוצים וגם אלו שיש נראים מאוד עזים ולא לבישים על הלחיים, בעוד שזה פשוט נראה יפיפה.

כפי שניתן לראות הוא עבר תאונה קטנה והגיע במצב לא מושלם, אבל זה קורה הרבה עם מוצרי קולור פופ בגלל המרקם הייחודי שלהם, אז עוד יצאתי יחסית בזול. ניתן להזמין אותו כאן.

שום אדם שדעתו צלולה צריך כמות לקים כמו זו שיש לי, אבל משום מה זה לא מנע ממני לאסוף עוד כמה וכמה בקבוקונים לאוסף במסגרת המבצעים האינסופיים שיש ברשת איל מקיאג'. הם קיבלו קולקציה חדשה של לקים ופשוט לא עמדתי בפניה אז במקום לקנות לק אחד כל פעם, התנפלתי על הסטנד וזה השלל שאיתו יצאתי. 

הלקים של איל מקיאג' לא כל כך עמידים עליי אבל הם איכותיים, המברשת שלהם טובה והם פשוט יפיפיים, אז זה בהחלט סיפור בהמשכים שעוד לא נגמר.

אתן רואות את הנר שמבצבץ בצילומים? זה נר ה-French Baguette של באת' אנד בודי וורקס שאותו אין להשיג יותר בשום מקום וחברתי היקרה הדס צדה לי אותו באיביי. מדוע אני מציגה לכן מוצר כל כך חסר תכלית? האמת היא שלא התכוונתי, אבל מאחר שמדובר בריח האהוב עליי בעולם ובריח השנוא על נתן - הייתי חייבת לצרף לכן הדגמה אותנטית שלו:

הוא טוען שהנר מריח כמו גרביים רטובים, אני טוענת שהנר מריח כמו קונדיטוריה בפריז, זה כנראה המתכון לזוגיות ארוכת שנים.

גם אני זכיתי לקבל את הריסים הבודדים של איל מקיאג' לסקירה, אחרי שכבר הייתה לי התנסות עם הריסים השלמים שלהם. מה אומר לכם, החברה הזו כל פעם גורמת לי לעסוק בהתנסויות חדשות והאמת היא שזה די כיף.. גם עם הריסים השלמים הסתדרתי, אבל כפי שכבר התוודיתי בעבר, אני וריסים מלאכותיים זה לא.

 ריסים בודדים לעומת זאת, הם לגמרי הפתרון אם גם אתן לא מתחברות לז'אנר: הם באמת נותנים לוק הרבה יותר טבעי וגם באופן מפתיע, הרבה יותר קל להדביק אותם כך שגם אם אתן לא מומחיות, הסיכוי לאסונות ביוטי כאן הוא מאוד נמוך, אני נשבעת. בסרטון מועדפי הסתיו אני לובשת את הריסים וזה לגמרי מוסיף עוד קצת אפקט לאיפור העיניים מבלי להיראות טו מאץ'. הריסים הבודדים עולים 50 ש"ח לחבילה לפני ההנחות והמבצעים השונים.

שני מוצרים של AHAVA לעור בוגר 50+ שהתקבלו לסקירה, מתוך סדרה חדשה שנקראת Beauty before age הועברו לחמותי. היא השתמשה עד כה בקרם יום של לוריאל, כך שהחלוקה הברורה לקרם יום ולילה הייתה מעניינת עבורה. היא מספרת שקרם הלילה כצפוי הרבה יותר עשיר מקרם היום, לשניהם יש ריח נעים, מרקם נעים והם נספגים היטב לתוך העור.

כמו הרבה מוצרי אנטיאייג'ינג, גם כאן אפשר למצוא שפע של הבטחות לגבי שיפור מרקם העור הבוגר, אומר לצורך גילוי הנאות שחמותי משתמשת במוצרים יחסית מעט זמן, אבל מבחינתי מה שהופך מוצרים כאלה למוצלחים הם היכולת שלהם להזין את העור ולספק לו לחות, בעוד שכל שאר ההבטחות מרגישות לי קצת כמו אגדה אורבנית. למרות זאת, אם אכן יהיו שינויים כלשהם בעור שלה לאורך זמן אז כמובן שאדווח, בינתיים היא נהנית מהמוצרים ואומרת שהם מרגישים לה הרבה יותר איכותיים ומפנקים ביחס למוצרי דראגסטור שניסתה עד כה, אז זה כבר כיף! ניתן להשיג אותם בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ, בדיוטי פרי ובחנויות נבחרות.

אילו מוצרים אתן ניסיתן ואהבתן לאחרונה?
גילוי נאות: המוצרים של מאלו ווילז, אהבה, הריסים והסמקים של איל מקיאג' התקבלו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top