יום שבת, 28 בנובמבר 2015

אהוביי השבוע, 29.11.15

אני דווקא אוהבת את העובדה שהמדור מופיע עכשיו פעם בשבועיים. זה מאפשר לי לחזור אליו כל פעם עם כמויות אדירות של מוצרים וחפצים שהייתי רוצה לקנות וזה אפילו גורם לי להתגעגע אליו קצת. כמו מערכת יחסים שהייתה פעם דביקה מדי והיום היא בדיוק במינון הנכון, מה דעתכן?

אז אסוס לא שולחים מוצרים בתרסיס לארץ, שזה מצער עד כדי טראגי, כי לק שמגיע בתצורה כזו הוא לק שאני רוצה, סליחה - חייבת לנסות. הוא מכאן.

אין לי הרבה מה לומר לגבי המצלמה הזו פרט לכך שהיא נראית מדליקה ממש, ניתן להזמין אותה כאן.

גילוי נאות: כבר הזמנתי מהמוכרת הזו באטסי והמוצרים שלה אפילו יפים יותר במציאות, מה שאולי מסביר את העובדה שאני רוצה עוד ועוד ועוד! מכאן.

קריסטלים הם לא תחום שמעניין אותי במיוחד, כך שאני לא מבינה את פשר המשיכה הפתאומית אבל המנורה הזו פשוט יפה, אפשר להזמין כאן.

להגיע למצב שבו אני חומדת לעצמי גפרורים זה שפל חדש אפילו עבורי ולכל אדם שהוא לא פירומן. ניתן להזמין כאן.

הפעם מדובר במוצר סביר והגיוני יותר, צמיד! הו, כמה מיינסטרים. ניתן להזמין כאן.

כלי קרמיקה בדמותו של בייבי עצלן. אפשר לסגור את האינטרנט חברים וחברות! ניתן להזמין כאן.

אני מניחה שלנר בריח ספרים ישנים יש ריח מעופש במיוחד, אבל זה לא מה שימנע ממני לחמוד אותו. ניתן להזמין כאן.

אין לי הרבה מה לומר לגבי זה, אז נסכם בכך שזה יפה. ניתן להזמין כאן.

השמלה המנצנצת הזו של HONEY B של ענבל מימרן לא נותנת לי מנוח, פשוט כך. גזרת הניינטיז המשובחת בתוספת לבד המנצנץ הוא שילוב וודאי עבור הארון שלי. בינתיים אנחנו משחקות במשחקי חיזור, אבל כולנו יודעים שזה רק עניין של זמן עד שהנזק ייעשה. את השמלות של ענבל ניתן לרכוש בסטודיו שלה ברביעיית פלורנטין, רחוב אברבנאל 74.

שמיכי, אני רוצה שמיכי נעימה ורצוי גיאומטרית ובעיצוב סקנדינבי - לחורף, תודה. ניתן להזמין כאן.

אז אילו מוצרים אהבתן בשבוע (שבועיים) האחרונים?

3 תגובות:

  1. nice stuff!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    השבמחק
  2. אני חייבת לספר לך שבראשון יש לי שיעור של שלוש שעות של תולדות הקולנוע ולמרות שזה אולי לא נשמע ככה זה משעם מאוד רוב הזמן, המדור הזה והבלוג בכלל הוא כמו גלגל הצלה,בשבילי בשעות האלו!

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני חייבת לספר לך שלגמרי עשית לי את היום עם התגובה הזו!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top