יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

אהוביי השבוע, 1.11.15

שבוע חדש, חודש חדש, קלישאה חדשה על כך שהזמן חולף מהר מדי. אבל זה לגמרי נכון, זה אומר שהמדור הזה קיים כבר אי אלו חודשים, כמה בדיוק? אני אפילו לא זוכרת, אבל מה שבטוח, אני נהנית ממנו מאוד! אז שנתחיל?

עכשיו כשמתחיל להתקרר, יש לי את התירוץ המושלם להזמין גרבי חדי קרן. סתם, אין צורך בשום תירוצים עבור גרבי חד קרן. ניתן להזמין כאן.

תודו שהשמלה הזו מושלמת, פשוט תודו. אם אתן אכן מודות בכך, תוכלו להזמין אותה כאן.

גילוי נאות: אין לי אייפון. זה לא מה שימנע ממני לחשוק בקייס המעוצב והמצנץ הזה. אם לכן יש, אתן ברות מזל, כי תוכלו להזמין את הקסם הגליטרי הזה כאן.

אני חומדת לעצמי כל מה שקשור ל-ban.do אז ברור שחוברת מדבקות שלמה של המותג היא מאסט עבורי. ניתן להזמין כאן.

חוברת צביעה של קעקועים, תפור עליי! ניתן להזמין כאן.

המעיל השאגי הזה חייב להיות שלי, חייב. ניתן להזמין אותו כאן.

אני באובססיה מוחלטת לגבי הפלטה הזו, כמו קורבן האופנה שאני. זה הדיל הכי טוב שמצאתי (זה לפני קיזוז מע"מ+ משלוח חינם) ואני ממתינה בסבלנות לחודש הבא כמו צדיקה. 

אני יודעת שלרובכן זה לא רלוונטי, אבל מאז שגיליתי שקיים יומן תכנון פוסטים לבלוג, חיי אינם חיים. מאז שגיליתי שהאתר הזה לא שולח לארץ, אני לא עוצמת עין בלילות (#לאבאמת). האם אתן מכירות יומן כזה שגם נשלח לארץ? אנא, גלו לי!

החלה רשמית עונת המרקים. בתמונה: מרק כתום, טבעוני כמובן. קליל להכנה ומעולה בטעם, קרמי ביותר.

חברה חדשה נחתה בביתנו לאחר מעל חצי שנה ללא אומנות, אז לא סתם קלישאה, הזמן באמת טס. קשה לי להאמין שחלף כל כך הרבה זמן מאז שמסרתי את פינסקר.

מה היו הפייבוריטים שלכן השבוע?

4 תגובות:

  1. love these pics!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    השבמחק
  2. אל תאכלי לי את הראש, אבל זה ממש פשוט להכין לבד יומן תכנון לבלוג (Blog Planner). ואם לא בא לך לעצב בעצמך, יש חינמים מושלמים בשביל זה. לי יש יומן תכנון שבועי וחודשי לבלוג, הדפסתי אותו מאתר מקסים לבלוגים וכרכתי ביד. זה הקישור לאתר, ממליצה בחום-
    http://www.designerblogs.com/printable-blog-planner-kit/

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת, אני יודעת :( כשחיפשתי אחר אופציה עם משלוח לישראל נתקלתי בהמון יומנים חינמיים, אבל שני דברים:
      1. אני יודעת שאתעצל לכרוך את זה בפועל
      2. יש משהו ביומן הזה שהוא כל כך מהמם!

      מחק
  3. אם את רוצה, בנוגע ליומן שאת כמהה אליו.
    אני גרה בניו יורק, ואת יכולה לשלוח אותו אלי ואני אשלח לך בדואר בכיף ובשמחה :) ( כאות הוקרה על הפוסטים הכיפיים שלך ;))
    דברי איתי במייל
    chani2394@gmail.com

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top