יום שני, 5 באוקטובר 2015

סימנים של סתיו

אני אוהבת מאוד את החלק הזה בשנה.

החגים סוף סוף מאחורינו ויש סימנים ראשונים של סתיו.

אם מחוץ לחלון שלכן נוקש הגשם הראשון, סימן שהקיץ הארוך והמתיש שהיה כאן סוף סוף פינה את מקומו ומאפשר כעת לגשם לשטוף את כל הסימנים שהותיר אחריו.

זו גם התקופה שבה פורח שדה הכותנה רגע לפני שנקצר ומבחינתי אין פריחה סימבולית מזו, של כל הלבן הנקי הזה.


אני חובבת נופים יפים וכל מיני סוגים של פרחים וצמחים - אבל אין שום דבר שמהפנט יותר מהכותנה.

זה לא המפגש הראשון שלי עם השדה הזה אבל בכל פעם מחדש מפליא אותי השטח הלבן שנראה כמעט אינסופי ומעורר בי באופן מיידי מחשבות על נקודת המפגש בין השנה החולפת לזו החדשה.

חיכיתי לניצנים של הסתיו כדי להעלות את הפוסט הזה יחד עם ההגרלה והיכרות עם המעצבת מיכל גושן, בעלת המותג Second skin.

תיקי גב הפכו לסוג של מאסט בעיניי בשנה האחרונה, בזכות העובדה שהם כיפיים וגדולים מספיק כדי להכיל את כל מה שאני צריכה מבלי שיהיו אלגנטיים או מחייבים יתר על המידה. קז'ואל שיק במיטבו.

השילוב בין תיק הגב, אחד הפריטים הכי יומיומיים שיש, לבין בדי הגובלן שאותם בוחרת מיכל בקפידה, הופכים את התיקים שלה לייחודיים כל כך. 

אז רצינו לשתף אתכן ולהעניק לאחת מכן את אחד התיקים הכי אייקוניים שלה, תיק שיש לי קעקוע ממש דומה לו מרוב שאני אוהבת את הסגנון וכך גם אתן תוכלו להצטרף אליי לאהבת הגובלן.

כדי להשתתף בפעילות אתן מתבקשות:

  • ללחוץ לייק לעמוד הבלוג שלי Fashion tails
  • ללחוץ לייק לעמוד הבלוג של מיכל, Second skin
  • להשאיר תגובה בפוסט ולספר לי על החלטה אחת שלכן לכבוד השנה החדשה.
  • חשוב מאוד: אם השארתן תגובה לא מזוהה בבלוגר, אנא הוסיפו כתובת מייל או שם משתמש בפייסבוק לצורך יצירת קשר במקרה של זכייה.
  • רוצות לקבל שתי כניסות נוספות? שתפו את הפוסט באחת הרשתות החברתיות.
הפעילות תימשך עד ה-11.10, היום שבו מתקיים ה-#אירועלחתונה שלנו ועל הזוכה אבשר יומיים למחרת, ב-13.10. שימו לב, את התיק ניתן יהיה לאסוף ממני באזור רמת גן ותל אביב.
שיהיה בהצלחה!

אני לובשת: חצאית - ביאנתיקה, חולצה - בננה ריפבליק, שרשרת - אילי גורן, תיק - Second skin, נעליים - קונברס, שפתון - Wicked של ליים קריים, אגרטל - Mecasa
גילוי נאות: שני התיקים התקבלו מהמעצבת לטובת הפוסט

22 תגובות:

  1. ההחלטה שלי לשנה החדשה היא בעיקר לנשום...עומדת לפני שנה לא פשוטה מלאה בהתחלות חדשות ואני רוצה להינות גם מהדרך למרות הקשיים. מקווה שאצליח:-)

    השבמחק
  2. לאפשר לעצמי לשלב בין עבודה וחופש, לעשות משהו שאני אוהבת ושהוא נטו שלי ובשבילי.

    השבמחק
  3. לעשות משהו שאני אוהבת ושהוא נטו שלי ובשבילי

    השבמחק
  4. לנקות מחיי לאט לאט את כל אלו שאומרים שאני לא יכולה או לא מפרגנים ובעיקר את אלו שכביכול מפרגנים אבל לא מעודדים.
    גם אם אשאר לבד עם החצול, אצליח להתקדם בחיים הרבה יותר בלי האנשים האלו.

    מעין חיים

    השבמחק
  5. ללמוד לפרגן במאה אחוז, ולנקות את אלו בחיי שלא עושים את זה.

    השבמחק
  6. א. אהבתי את הפוסט השילוב שבין הכותנה המלטפת לקוצים הנוקשים מרגישה לי כמו שיר, אהבתי מאוד גם את מה שאת לובשת והלוק הסקול גרלי המתוק אשמח לקבל פירוט על הפריטים... ב. החלטתי השנה לעשות יותר ויותר דברים שמפחידים אותי עזבתי לא מזמן את בית הוריי ובתקווה אמשיך ואכבוש עוד פסגות השנה...שנה טובה ( Noa shacha

    השבמחק
  7. א. אהבתי את הפוסט השילוב שבין הכותנה המלטפת לקוצים הנוקשים מרגישה לי כמו שיר, אהבתי מאוד גם את מה שאת לובשת והלוק הסקול גרלי המתוק אשמח לקבל פירוט על הפריטים... ב. החלטתי השנה לעשות יותר ויותר דברים שמפחידים אותי עזבתי לא מזמן את בית הוריי ובתקווה אמשיך ואכבוש עוד פסגות השנה...שנה טובה ( Noa shacha

    השבמחק
  8. א. אהבתי את הפוסט השילוב שבין הכותנה המלטפת לקוצים הנוקשים מרגישה לי כמו שיר, אהבתי מאוד גם את מה שאת לובשת והלוק הסקול גרלי המתוק אשמח לקבל פירוט על הפריטים... ב. החלטתי השנה לעשות יותר ויותר דברים שמפחידים אותי עזבתי לא מזמן את בית הוריי ובתקווה אמשיך ואכבוש עוד פסגות השנה...שנה טובה ( Noa shacha

    השבמחק
  9. Annap83@gmail.com
    Anna purer eilam
    שיתפתי בפייס.
    ההחלטה שלי לשנה הזאת היא להאריך את חופשת הלידה, ללמוד לנשום ולשבת בחוסר מעש בחוץ עם עגלה.

    השבמחק
  10. אני רוצה השנה לעבוד עם עצמי ולטפל בעצמי, לטפח ולפתח כישורים ותחביבים ולעשות דברים שעושים לי טוב!
    אני rotem meiri בפייסבוק

    השבמחק
  11. פוסט מקסים. כרגיל.
    כבר מחבבת את שני העמודים :)
    ההחלטה שלי לשנה החדשה היא למצוא איזון. לפרוח. ולא להיבהל מזה.
    חזרה נעימה לשגרה ☆ ☆
    מייל brokenleaves@gmail.com

    השבמחק
  12. ההחלטה שלי השנה היא ללמוד להשקיע בעצמי. לדעת שזה בסדר ומותר לי לקנות בגדים יפים, להתאפר, לעשות דברים שאני אוהבת ושממלאים אותי באנרגיה. בהצלחה לי! Adi Inbar

    השבמחק
  13. איפה נמצא שדה הכותנה הזה? אני כל כך אוהבת כותנה

    השבמחק
  14. קודם כל רציתי לציין שהכתיבה שלך מרגשת כל פעם מחדש,תודה.
    עוד ברצוני לציין את אהבה הגדולה שלי לגובליין שאספתי במשך השנים,
    חלק מהפריטים בשווקים הנרחבים ועוד קיבלתי מתנות מסבתא רבקה ודודה בקה (:
    לכבוד השנה החדשה לקחתי החלטה להוקיר על כל השפע שיש מסביב ומצטרף לעלומי כל יום מחדש .תודה.
    שיהיה #אירועחתונה מושלם .לא לשכוח להנות (:
    בחיבה רבה
    @shoppingjewels @mayanhazan

    השבמחק
  15. קודם כל רציתי לציין שהכתיבה שלך מרגשת כל פעם מחדש,תודה.
    עוד ברצוני לציין את אהבה הגדולה שלי לגובליין שאספתי במשך השנים,
    חלק מהפריטים בשווקים הנרחבים ועוד קיבלתי מתנות מסבתא רבקה ודודה בקה (:
    לכבוד השנה החדשה לקחתי החלטה להוקיר על כל השפע שיש מסביב ומצטרף לעלומי כל יום מחדש .תודה.
    שיהיה #אירועחתונה מושלם .לא לשכוח להנות (:
    בחיבה רבה
    Shoppingjewels Mayan Hazan

    השבמחק
  16. Beautiful photos :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    השבמחק
  17. הצילומים בבלוג שלך תמיד מעוררים בי השראה...
    ההחלטה שלי לשנה החדשה היא לקבל ולאהוב את עצמי, warts and all :) להרגיש בנוח בעור שלי, לפחות רוב הזמן...
    שנה טובה :)
    nivic.cohen@gmail.com

    השבמחק
  18. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  19. שדה הכותנה נראה כמו מקום מרתק להפליא ! תמונות מרהיבות !
    ההחלטה שלי לשנה החדשה :
    לחיות לפי המוטו Stop and smell the roses
    בתרגום חופשי -עצור והרח את הורדים/פרחים ...
    והפירוש : אנשים בחיים הם הרבה יותר מאושרים כאשר הם מעריכים את הדברים הטובים שבחיים ...
    אני בנאדם מאוד אופטימי...
    בסופו של יום אני אוהבת לצאת להליכה רגלית ..לנקות את הראש וגם לחלץ את העצמות .. בסוף מסלול ההליכה יש שיח של יסמין עם ניחוח משכר ..שמרגיע את הגוף והנשמה ...אני תמיד מפרגנת לעצמי בענף קטן מהשיח .. ולסגירת היום -תה יסמין הופך את היום למושלם .אני רוצה להפוך לבנאדם שמסתכל על חצי הכוס המלאה ומעריכה את הדברים הקטנים שיש לחיים להציע ,כמו פריחת פרחים ....ולא להתעכב או לבזבז אנרגיות על מה שלא ניתן לשנות ..
    Michal Englander
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  20. ההחלטה שלי לשנה הקרובה היא סלחנות כלפי עצמי:) וגם להרשות לעצמי להיות אני.
    ואומנם זאת לא בדיוק החלטה אך אני מאחלת לעצמי למצוא זוגיות יפה, בריאה ומאושרת.
    אמן!
    dafna.alon869@gmail.com

    השבמחק
  21. ההחלטה שלי לשנה החדשה היא לעשות כל יום משהו שמשמח אותי :)
    ובנוסף ללבוש הרבה דברים כיפים שעושים לי טוב ושמח בלב....
    שיתפתי ואשמח מאוד לתיק :)
    Gaia Brot
    Gaiabrot@Gmail.com

    השבמחק
  22. כמו תמיד הבלוג שלך מלא בטוב טעם ובהשראה!
    התיקים עם הגובלנים מהממים, הלוק שלך מגניב והצילומים יפהפיים :) וגם אני אשמח לתיק מהמם כזה...
    ההחלטה שלי לשנה הקרובה, להגשים כמה שיותר חלומות, ולא לפחד... :)
    שיהיה #אירועלאחתונה מוצלח ומהנה....עוד כמה שעות 3> 3> 3>

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top