יום שני, 19 באוקטובר 2015

וידויי הטיפוח שלי

מבט אחד בבלוגים ובערוצי יוטיוב עלולים לגרום לקוראות או לצופות לחשוב ששגרת הטיפוח של כל הביוטי גורוז היא נטולת רבב, מה שבאופן מיידי עלול לעורר רגשות אשם. "איך זה שאני לא מקפידה על X?" או "למה לא רכשתי את מוצר Y?" הן לבטח שואלות, כשבפועל גם אותן גורוז לבטח מחביאות כמה סודות טיפוח איומים ונוראיים, עמוק בתוך מגירות ה-Muji השקופות והמנופנפנות שלהן. אז גם לי יש כמה וידויים כאלה, מוכנות?

  1. אני לא חופפת מברשות בתדירות שבה אני מתבקשת לעשות זאת. 
  2. אני כמעט תמיד מתעצלת להשתמש במברשת או בעיפרון שפתיים כדי להניח את הליפסטיק שלי וזאת למרות שהשפתיים שלי נטולות פיגמנט לחלוטין ומדובר במשימה מאתגרת.
  3. היו כמה וכמה מקרים שבהם פרשתי לישון עם איפור מלא. אני לא רוצה להיכנס לפרטים, אבל יש סיכוי שכמויות האלכוהול בדם שלי היו גבוהות מהרגיל.
  4. פדיקור מקצועי הוא סבל איום ונוראי מבחינתי: אני מתעוותת מכאבים, בועטת בגלל הדגדוגים ורק מחכה שזה יסתיים כדי שאוכל להעלות תמונה לאינסטגרם וכולם יחשבו שנהניתי.
  5. אני יודעת שזה רע, אבל לפעמים תאריכי תפוגה הם רק בגדר המלצה מבחינתי.
  6. פעמים רבות לא טרחתי לסיים מוצרים רק כי הם שעממו אותי ורציתי מוצר חדש במקום.
  7. אין שום דבר שמשמח אותי יותר מאשר איפור זול. מצאתי מוצר שעולה פחות מ-20 ש"ח? #WIN
  8. פצעונים מחלימים אצלי תוך נצח, כי מהרגע שהם צצים, אני מחליטה שאנחנו צריכים לנהל מערכת יחסים אינטימית שכוללת המון מגע.
  9. אני לא מוצאת סיבה לחפוף את השיער יותר מפעמיים- שלוש בשבוע. 
  10. אני נהנית לקלף לק ועם זאת, לא סובלת את המראה של לק מקולף, מה שגורם לי למרוח לק לעתים קרובות מאוד.
  11. פעמיים בחיי התנסיתי בלק ג'ל ופעמיים הצלחתי לקלף אותו בעצמי. מסקנה: לק ג'ל זה לא בשבילי.
  12. אין שום דבר בעולם שמלחיץ אותי יותר מקשר עצבני בשיער. אני מדמיינת את עצמי לא מצליחה להתיר אותו לעולם ונאלצת לגלח את כל הראש.
  13. כשאני מתבשמת זה נראה כמו פסטיבל: אני מתיזה טיפות של בושם לכל עבר עד שאני יוצאת מתוך עננה מבושמת.
  14. תמיד אפשר למצוא שפתון לטאץ' אפים בתיק שלי, כמעט אף פעם אני לא טורחת לעשות בו שימוש.
  15. אני מניחה שפתונים נוזליים גם כשאני יוצאת לאכול וגם כשאני יודעת שהשילוב בין אוכל שומני לבין שפתונים נוזליים הוא מתכון לאסון. 
  16. אני לא אוהבת את ג'קלין היל או את ניקי טוטוריאלז, אני חושבת שהן נראות יותר טוב בלי איפור מאשר עם.
  17. את אסתי ללונד לעומת זאת, אני אוהבת ברמה ממש מטרידה וזאת למרות שאיפור זה ממש לא הצד החזק שלה.
  18. ניסיתי פעם אחת בחיי להדביק ריסים מלאכותיים. הניסיון היה מוצלח ולמרות זאת, כל הקונספט הזה מלחיץ אותי מאוד.
  19. תמיד אטשטש את הסומק שלי בבהלה עד שלבסוף לא יישאר עליי כמעט כלום.
  20. הריסים שלי ישרים, נוטים כלפי מטה ומסרבים להתעגל. קיבלתי אותם כמו שהם.
  21. מסקרה היא מוצר איפור של אירועים מיוחדים בלבד. כן, כתבתי את זה. אם לא תרצו לחזור שוב לבלוג שלי אני לגמרי אבין.
  22. אני ועיפרון שחור בקו המים לא חברים. סיריאסלי, כמעט תמיד זה נגמר בבכי.
  23. יש לי אהבה מאוד גדולה לתיקי איפור. זאת למרות העובדה שאני מתאפרת בבית ולא נוסעת לעתים קרובות, לכן אין לי בהם שום שימוש.
  24. טיפולי פנים, גבות, צביעת שיער, מניקור, פדיקור - אעדיף לעשות את כל זה לעצמי בבית. 
  25. נתן צובע לי את השיער פעם בשבועיים והוא כבר ממש אלוף בזה. זה אומר שאחת לשבועיים אני מתלוצצת על כך שכדאי לו לעשות הסבת מקצוע מהנדסת חשמל. זה אף פעם לא מתיישן.
  26. אני נהנית להזמין מוצרים מאיביי עד עצם היום הזה ויש לי את השיטות שלי להימנע ממוצרים מזויפים.
  27. למרות זאת, אין שום דבר שמשפיע עליי ושובר אותי יותר מאשר קופוני הנחה באתרי הביוטי השונים.
  28. בימי צילום אני מתאפרת כל כך הרבה, שזה מרגיש שהפרצוף שלי עומד לקרוס לתוך עצמו.
  29. עולם הקונטורינג לא מובן לי, ברמה הפילוסופית. 
  30. גם לא מוצרים משזפים.
  31. אני כמעט תמיד שוכחת להניח על עצמי מקדם הגנה, לכן קניתי גודל מוקטן כדי לארוז איתי בתיק.
  32. גם אז אני שוכחת מקיומו.
  33. מעולם לא הצלחתי לתפעל מסלסל שיער ואני מתפעלת מנשים שיש להן שגרת עיצוב שיער יומית.
  34. שגרת הטיפוח שלי נעה בין תקופות שבהן אני משתמשת במיליון מוצרים לבין תקופות שבהן אני מתעצלת אפילו להניח קרם לחות. אין באמצע.
  35. כשאני מתכוננת לאירוע חשוב, תמיד אפנה שעה מראש כדי לחגוג עם מוצרי איפור ולקחת את הזמן. בפועל, אני מתארגנת במשך 20 דקות ומעבירה את 40 הדקות הנותרות מול היוטיוב בשמלת ערב.
  36. אני כמעט אף פעם לא נהנית לצפות במדריכי איפור ביוטיוב, זה משעמם אותי.
  37. אולי זה מסביר את העובדה שלוק האיפור שלי נראה תמיד זהה.
  38. הפעם היחידה שאי פעם סיימתי ליפסטיק הייתה בגיל 22. זה היה השפתון היחידי שלי והוא היה שפתון אדום קלאסי של דיור.
  39. אני אוהבת ליפסטיקים בגוונים מוזרים ולא תמיד מחמיאים. לא רחוק היום שבו אצא מהבית עם ליפסטיק כחול או ירוק, אני מרגישה שזה מתקרב.
  40. לעתים קרובות אני מדלגת על שלך הנחת בסיס או טופ קואוט עם הלק. אין לי כוח לזה ואני נהנית לחיות על הקצה.

    רוצות לקרוא עוד וידויים נהדרים ומטופשים? הקליקו כאן. מהו הוידוי האולטימטיבי שלכן?

8 תגובות:

  1. צחקתי כל כך! מזדהה עם הרבה סעיפים ;)

    השבמחק
  2. הכי התחברתי לסעיף 23... יש לי איזה חמישים תיקי איפור אבל אני מתאפרת רק בבית (מה שלא מונע ממני להיסחב עם כל האיפור איתי..) :)

    השבמחק
  3. רציתי לפצוח בוידוי מרגש על מערכת היחסים שלי עם פצעונים, אבל אני רואה שהקדמת אותי. שאפו. אני מסירה את כובעי הדמיוני.
    אין מנוס מלהתוודות שמעולם לא הצלחתי לשמור על ציפורניים בלתי כסוסות במשך יותר משבוע. בעתות מצוקה של ממש, אני גם מקלפת את הציפורניים ברגליים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אי אפשר לזעזע אותי עם וידויי ביוטי, יש ימים שאני בלוגרית לתפארת ויש ימים שאני מזעזעת ושום דבר כבר לא מפתיע אותי :)

      מחק
  4. חחחח בחיי שלא צחקתי ככה.
    כן..בסופו של דבר כולנו "עצלניות", "מוזנחות" וחיות על הקצה...

    תודה. עשית לי טוב כשקראתי את זה. מושלם!!

    השבמחק
  5. חחחחח בחיי שלא צחקתי ככה
    כן...בסופו של יום -כולנו "עצלניות ", " מוזנחות " וחיות על הקצה"...
    עשית לי טוב כשקראתי את זה,מושלם!!

    השבמחק
  6. וואי הזדהיתי איתך ברמות מטורפותת!!
    חח את יכולה להרגיש בסדר גמור עם זה כי הרבה מאיתנו עושות את זה
    אני יכולה להתוודות כאן על משהו שלא רשמת
    וזה הביוטי בלנדר
    אני לא באמת מנקה אותה
    אני שוטפת וסוחטת מספר פעמים בבוקר ומשתמשת.
    ממש לנקות עם סבון וכאלה זה אחת ל..הרבה. חחח

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top