יום ראשון, 4 באוקטובר 2015

אהוביי השבוע, 4.10.15

היה קצת קשה להתרכז במוצרים אהובים השבוע, כשה-#אירועלאחתונה נמצא במרחק של שבוע בדיוק, אבל זה לא מה שיימנע ממני לרייר על כמה מוצרים בכל זאת, גם עם בדרגת ריכוז שונה מהרגיל. אל דאגה, גם בשבוע הבא תקבלו את המדור בדיוק לפי שעון, כי בין אם מתחתנים בפעם השניה או לא, יש דברים שלא משתנים.

שרשרת דגלונים צבעוניים, או במילה אחת - כן. ניתן להזמין אותה כאן.

קעקועים זמניים, כי אין דבר כזה מעט מדי קעקועים פרחוניים, נכון? אם אתן חושבות כמוני, אז ניתן להזמין אותם כאן.

מחברת בקווים גיאומטריים ובגוונים פסטליים. בחיי, מה עוד צריך אדם בחייו. ניתן להזמין אותה כאן

אני רוצה נעלי קטיפה ורודות. אני רוצה נעלי קטיפה ורודות. אני רוצה נעלי קטיפה ורודות. ניתן להזמין אותן כאן.

הימלי (כן, איטס אה ת'ינג) לתליית צמח אוויר, הלא מדובר במוצר צריכה בסיסי. ניתן להזמין כאן.

כמי שתמיד מחפשת דרכים מקוריות לתלות את הכמות ההיסטרית של הפיצ'פקעס שיש לה בבית, זה נראה כמו פתרון חביב במיוחד. ניתן להזמין כאן.

חישוק. רקמה. שועל. האם אני צריכה להוסיף? כולי תקווה שלא. ניתן להזמין כאן.

משפריצה ניטים מרוב התרגשות. ניתן להזמין כאן.

ברור שאני רוצה פירמידה קסומה לאחסון תכשיטים, איזו מין שאלה זו? ניתן להזמין כאן.

הבית שלי שמח להתחדש במוצרים יפים של Mecasa. סיור בית מעודכן יעלה לבלוג בקרוב.

החנות של בל אנד סו בשינקין 41 כל כך יפה, אפילו זכיתי ללטף את מחברות השיש הנחשקות!

אז אילו מוצרים אהבתן השבוע? גלו לי, שתפו אותי!




 

6 תגובות:

  1. סיור בית מעודכן - Yes Please!
    מתה על הבחירות שלך!

    השבמחק
  2. ב- Mecasa יש דברים מאד יפים, אבל הם מוכרים את ראש הצבי האקולוגי מקרטון ב-300. אני קניתי אותו בחנות אחרת בתל אביב ב-139, וזה בדיוק אותו ראש צבי. לא אוהבת סתם חמדנות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני זוכרת שעלה פעם טיעון דומה לגבי חנות מעצבים אחרת שאני אוהבת, לא זוכרת אפילו במה מדובר אבל הגישה שלי לא השתנתה :) מכל חנות אני לוקחת את מה שאני אוהבת, מה שהכי משתלם לי לקנות ומה שאותו מעצב/ חנות הכי מתמחים בו. ברור שאף אחד לא נהנה לשלם פי כמה עבור מוצר שאפשר להשיג בפחות ובגלל זה בבלוג שלי אני תמיד מכוונת למוצרים שמעניקים תמורה מלאה בעבור השווי שלהם, מעבר לכך שכל אחד ואחת יעשו את השיקולים הרלוונטיים להם :)

      מחק
    2. אין ספק שאת צודקת לגבי מה הכי משתלם ובאיזה דברים החנות מתמחה. אבל אישית שאני שמה לב לכאלה מקרים, זה מוריד לי את החשק לקנות באותה החנות כי האמון בתמחור שלה נפגע. בכל סוג של חנות אגב, לא רק במוצרים לבית.
      ואגב שמתי לב שהרבה מוצרים שאני קונה לבית הם במחירים כמעט זהים בחנויות העיצוב אז לכן במקרה הזה צרם לי.

      מחק
    3. הי שמי מיכל מ MECASA , נעים מאד.
      קראתי את הערה שלך והאמת אני מסכימה ב 100%. אנחנו מאד משתדלות שלא ימצאו את המוצרים שלנו בזול יותר בחנויות אחרת. האמת זה משהו שאנחנו משתדלות להקפיד אליו – במיוחד כחנות אינטרנטית וכצרכניות שאוהבות למצוא דברים יפים במחירים סבירים. אנחנו מסתמכות על המחיר שניתן לנו ע"י הספק ומן הסתם אין לנו שליטה על מה שמתרחש בהמשך הדרך עם המוצר.
      תודה שהסבת את תשומת ליבנו לנקודה זו – הורדנו את המוצר מהאתר עד שנבין את מעמדו החדש

      מחק
  3. בבקשה סיור בית ! יש!
    הכל מדהים.
    ממתינה בכיליון עיניים כבר לעבור דירה.... לקנות לפחות משהו אחד.... כמו.... פרחי אוויר ואז אוהבת פירמידה לתכשיטים.... ואז.....

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top