יום שבת, 17 באוקטובר 2015

אהוביי השבוע, 18.10.15

אני יודעת, אני יודעת. נעלמתי בשבוע שעבר, אבל הייתה לי סיבה ממש מוצדקת שאותה תגלו בסוף הפוסט. בינתיים, כדי לכפר על חטאיי, אפנה מיד וללא שום תירוצים למוצרים שעשו לי את השבוע (כלומר השבועיים) האחרון.

יש משהו בלוק ופשטות של סיכות סבתא שקוסם לי ולכן הייתי שמחה להוסיף פרינט שכזה לחדר השינה, אם גם אתן בעניין, תוכלו להזמין אותו כאן.

אני אוהבת תיקי גב עד מאוד ולכן לא אסרב לאחד בגודל מושלם ועם פרינט כובש. ניתן להזמין כאן.

הכל בהדפס הזה הוא פשוט מדויק, מהשמלה עד השיער המנצנץ, האיפור, הצבעים וכמובן - הארנב השחור. ניתן להזמין אותו כאן.

סיכה גאומטרית ופסטלית, בצורת חתול ספינקס. מה, הו מה צריך אדם בחייו. ניתן להזמין כאן.

יש לי צורך מאוד ספציפי ומאוד לא מובן בסיכות אטב בצבע נחושת. ניתן להזמין כאן.

זה אחד הקלמרים/ תיקי האיפור היפים שראיתי, הו כמה שהדפסים נורדיים זה דבר נפלא! ניתן להזמין כאן.

אפרופו דברים מאוד ספציפיים ומוזרים שאני צריכה, אז הנה, אני צריכה קופה כזו. ניתן להזמין כאן.

אתן יודעות שזה נכון. ניתן להזמין כאן.

בתמונה: מוצרים של Rifle paper מיולטה. לא בתמונה: השפיות שלי, היא ככל הנראה אבדה.

וזו הסיבה שבגללה נעדרתי, בגלל ה-#אירועלאחתונה, לא להאמין שכבר חלף שבוע - ברור שבקרוב אחלוק איתכן את כל החוויות. המגנטים הם של קרייאטיב ממוריז אגב והם ממש מעולים.

ולסיום, הסרטון הזה, שבאמת אין לי מילים לתאר עד כמה הוא יפה בעיניי. עשו לעצמכן טובה ולחצו על הפליי.

 אז מה היו המוצרים האהובים שלכן השבוע?

4 תגובות:

  1. You are the master of everything beautiful

    השבמחק
  2. שוקלת לקנות את הפרינט של הסיכות לאחיינית שרוקדת בלט באקדמיה למחול ומשתמשת במיליון סיכות כאלה בשנה :)

    השבמחק
  3. אני לא חושבת שהשבוע קניתי משהו שעליו יכולה להמליץ חוץ מאייס אספקסו של לאב איט.
    אוהבת את התיק ואת דלת המגנטים - הם (המגנטים) מסודרים בצורה מרגיע לאנשים עם OCD :)

    השבמחק
  4. לגמרי מאוהבת בחולצת היוניקורן. והסרטון הזה עשה לי את היום!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top