יום שני, 14 בספטמבר 2015

מונה - קווים לדמותה

הכרתי הרבה מאוד כלבים בחיי, מונה הייתה המוזרה שבהם - הנה הסיבות מדוע:

  1. היא נמצאה ברחוב יחד עם האחים שלה ואמה. אמא שלה הייתה ידידותית, כל האחים לעומת זאת היו מבוהלים. תמיד מניחים שמונה חוותה טראומה נוראית כלשהי בצעירותה אבל האמת היא שהטראומה המהותית ביותר בחייה הייתה פשוט להיוולד כמונה.
  2. מונה הייתה האומנה הראשונה שלי והכלבה היחידה שלא הצלחתי לשחרר הלאה. אני חושדת שהיא מקללת אותי על כך עד עצם היום הזה.
  3. אחת לכמה חודשים למונה יש בולמוס של אכילת טקסטיל, מה שתמיד מסתיים במפח הנפש שלי. בפעם האחרונה השטיח המעוצב שלי מאורבן אאוטפיטרס היה הקורבן, השם יקום דמו.
  4. מונה אכלה חפצים מאוד מוזרים לאורך השנים, לא אפרט במה מדובר כי השתיקה נאה להם. 
  5. את חלקם היא הקיאה בחזרה ופרי אכלה שוב בשמחה רבה.
  6. בבית הקודם שלנו, על אף שגודלו היה כגודלה של קופסת גפרורים, היו אזורים שלמים אליהם מונה לא הסכימה להיכנס.
  7. היום אחרי סשנים אינטינסיביים של אילוף היא כבר מסוגלת להתמודד עם כל חדרי הבית, אבל עדיין מעדיפה להתחבא מתחת לארונות ובמחסנים.
  8. מונה היא למעשה הכלאה בין אנה פרנק לבין חתול והיא מזהירה את כולנו שהנאצים מגיעים.
  9. אין דבר שמפחיד אותה יותר מחריקות של כסאות, כנראה שזה מזכיר לה את קול הצעדים של חיילי ה-S.S.
  10. בחוץ לעומת זאת, היא מתנהגת כסוס פרא: נובחת נביחה קצרה אך מפתיעה שמקפיצה את פרי וכך היא נהנית לחולל מהומות.
  11. מה שהופך את פרי ומונה לפינקי והמוח.
  12. ספויילר: מונה היא לא פינקי.
  13. למונה אין הרגלי אכילה קבועים ולמעשה, יש ימים שהיא מדלגת בהם על ארוחות.
  14. לנשנושים רנדומליים מהרחוב לעומת זאת, היא לעולם לא תסרב.
  15. כשמונה מתארחת בבתים של אחרים, היא נוהגת לעלות על המיטה שלהם ואז מפחדת לרדת. זה גרם להם לבנות עבורה סולם משמיכות וכריות, כדי שתואיל בטובה לזנק מהגובה המטורף הזה.
  16. כשהייתה גורה וראתה את אמא שלה (A.K.A אני) משתכשכת במים, היא קפצה לים גם היא ושחתה עד אליי לגמרי מיוזמתה.
  17. זה לא קרה יותר לעולם אבל זה היה המחזה הכי שמח שאי פעם ראיתי בחיי #לאצינית
  18. למונה יש שיר שאותו אני שרה לה כמעט כל יום, באופן מפתיע הוא מורכב ממילה אחת ויחידה "מונה".
  19. כשאני מדברת עם מונה, מה שקורה גם כן על בסיס יומיומי, היא מטה את הראש ומנסה להקשיב לי. היא כנראה חוששת לפספס עדכונים אודות המלחמה המתקרבת.
  20. החברה הכי טובה של מונה היא שרי: מעבר לכך שהן נראות אותו דבר, הן מזהות את זו את זו ממרחקים ברחוב. ההתרגשות הזו מחזיקה מעמד בממוצע 15 שניות.
  21. מונה אוהבת ללקק משקופים של דלתות, את הרצפה, את סוליות הנעליים שלי ולמעשה שלל אובייקטים דוממים. אותי לעומת זאת? פחות, פחות.
  22. כשמונה חולמת סיוטים, אני מדמיינת אותה בעליית הגג, כותבת ביומן #סליחה.
  23. בפעם היחידה שלמונה יש צורך פתאומי ועז לאכול, או להתמתח במשך כדקה שלמה, היא כשאנחנו כבר מוכנות לצאת לטיול ופרי כבר קשורה ברצועה.
  24. מונה אוהבת את מה שאני מגדירה כשחייה אורבנית, משמע היא מתפלשת על החול בגינה בצורה המדמה שחייה ולמרבה שמחתה של אמא שלה, חוזרת הביתה מטונפת.
  25. מונה קפצה לתוך זרועותיי פעם אחת מיוזמתה בכל חייה, לפני כשנתיים. עדיין לא נמצא ההסבר המדעי לתופעה וחבל, כי הייתי שמחה לשחזר את זה שוב ושוב ושוב ושוב.
  26. כשאני מרימה אותה עליי לעומת זאת, היא מבועתת ברגעים הראשונים, נרגעת לאט לאט ואז נרדמת. כך אני מוצאת את עצמי לא זזה, לא נושמת ובאופן כללי על סף נמק, אבל מאושרת כל כך.
  27. מונה היא כלבה לא החלטית ולכן לפחות כמה פעמים ביום אני מוצאת אותה עומדת בדלת ולא זזה במשך דקות ארוכות, מתלבטת האם להיכנס לחדר או לא. 
  28. אוסף המעילים והסוודרים של מונה גדול משלי ואם היה לה אכפת מכן, היא הייתה פותחת בלוג אופנה שהיה לבטח מצליח הרבה יותר משלי.
  29. למרות כל הנאמר ואולי בזכות זאת, מונה היא הכלבה המופלאה ביקום. אל תספרו לאחותה שאמרתי את זה.
אילו דברים מוזרים וקסומים הכלבים או החתולים שלכן עושים?

4 תגובות:

  1. כל כך חתול!!! לפעמים קאליסי מתנכרת אליי שעות אבל אז בלילה היא שמה את הרגל שלה על שלי ואני מברכת את אלוהים שזכיתי!

    השבמחק
  2. וואו הכלב שלי כל כך דומה למונה, כאילו הופרדו בלידתם :)
    כמה חמידות :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top