יום חמישי, 17 בספטמבר 2015

מה ארזתי לחופשה?

את הפוסט הזה צילמתי פעמיים. פעם אחת לפני שארזתי בפועל וכתוצאה מכך נארזו מוצרים שמצטלמים אמנם יותר טוב, אבל מה? הם לא כל כך פרקטיים לחופשה.

אז כשניסיתי לארוז בפועל על סמך המוצרים שצילמתי, הבנתי שזה לא עסק וזה לא יעבוד, אז החלטתי לצלם שוב את המוצרים שארזתי *בפועל* כשחזרתי מהחופשה.

קצת רקע: אני ונתן נסענו לפני כחודש ליממת גיהנום מחרידה במלון "כרמים", חופשה שהזמנתי עבורו ליום ההולדת. עד כמה היה נורא? תוכלו לחזות במראות הקשים ממש בקרוב. כצפוי זו הייתה חופשת בטן-גב, אז בפועל האיפור נדרש בעיקר לערב היחידי שהעברנו שם כשיצאנו יחד לבילוי, כי למחרת הסתובבתי רק עם המייקאפ מוס של אסנס על ותו לא. אז שנתחיל?

אז בואו נתחיל ממוצרי מאסט בכל חופשה: תרסיס הגנה מהשמש SPF 50 של קרליין, משקפי שמש שנרכשו ב-29.90 ש"ח ב-TOP TEN וכובע קש חביב שנרכש בקאלה ב-89 ש"ח. האם ידעתן שאני טיפוס של כובעים? מסתבר שגם אני לא ידעתי זאת בכל 27 שנות קיומי, עד שנתקלתי בכובע המופלא הזה.

תיק האיפור החתולי נרכש במחיר פעוט ב-Forever21, מקום שתמיד אפשר למצוא בו תיקי איפור חמודים ופרוותיים (מי יותר ומי פחות) כמו זה למשל.

כמו כל דודה טובה, אני תמיד אורזת איתי פלסטרים וכדורים נגד מיגרנות - יחד עם קיט שימושי של צמרונים ומטליות להסרת איפור. את המטליות רכשתי במיוחד לטובת הנסיעה, אחרי שהבנתי שכל אלטרנטיבה אחרת היא פשוט לא פרקטית ולא נוחה מספיק, בחכמה נהגתי.

בשקט בשקט, התגנבו להם מוצרי אסנס חדשים לקיט האיפור שלי והפכו להיות מאסט! אלה המוצרים שאני חורשת עליהם ביום יום גם בלי קשר לחופשה: הפריימר All about matt של אסנס, המייקאפ מוס בגוון 09 שמתאים לי בצורה מושלמת, Pure skin cover cream שבו אני משתמשת כדי להסתיר פצעונים (וכמובן שלכבוד החופשה הופיעה לי נבחרת) ו- Match cover שהוא הקונסילר החביב עליי מתחת לעיניים. המחירים כפי שניתן לראות - ממש קטנים והתמורה לעומת זאת, גדולה מאוד.

גם פה ארזתי בעיקר מוצרי אסנס ורק מוצרי דראגסטור, כאשר הכוכבת כאן היא הפלטה All about sunrise של אסנס שהוויב שלה ממש הרגיש לי מתאים לחופשה ולכן החלטתי לקחת איתה סיכון כי היא הייתה ממש חדשה בזמנו, אבל היי, אם שקר החן והבל היופי המליצה עליה, מה יכול להיות רע? אז הפלטה אכן התגלתה כיפיפייה (ומחירה 22 ש"ח בלבד!), במיוחד כשהנחתי מתחתיה את צללית הקרם הבהירה של בורז'ואה בגוון Petale de Glace (חלק מהצלליות מהליין עדיין אפשר להשיג באסוס במחיר ממש מצחיק, כאן).

רק העיפרון של אסנס התגלה כנפילה, כי למרות שהוא פיגמנטי ורך מאוד, הרכות שלו הופכת לחיסרון, כי הוא כל כך רך עד שהקצה שלו נוטה להישבר כל הזמן ולכן לא היה מנוס מלארוז גם את המחדד. בפועל היה עדיף אילו הייתי אורזת את האייליינר טוש שלהם שהוא גם עמיד יותר וגם דורש בדיעבד פחות התעסקות.

גם במוצרי הפנים החלטתי ללכת על בטוח, עם הברונזר של H&M, ההיילייטר של Toki doki, הסומק הקרמי של NYX בגוון Rose Petal ופודרת המאט של אסנס. מוצרים שהם חלק משגרת האיפור היומיומית והאהובה שלי - וגם עמידים לאורך זמן.

עוד כמה מוצרים שנחמד שיהיו בתיק האיפור: צללית לגבות ישנה מאוד ממאק, פצירה קטנה, פינצטה ומסקרה שקופה שיכולה לשמש גם לגבות, יחד עם בושם מוקטן של קלואה שמלווה אותי כבר תקופה ארוכה. אל דאגה, כמובן שבתיק נפרד ארזתי גם מברשות, אחרי הכל, אני לא ברברית.

לשפתיים בחרתי ב-Lady D של איל מקיאג' שכבר הכתרתי כאחד הפייבוריטים שלי מתוך הסדרה, גם כי היה לי חשק לשפתיים עדינות.

ועכשיו כמובטח, מראות קשים מהחופשה. לא מומלץ לאנשים עם בעיות לב או נשים בהריון, תהיו חזקים.

זוועה.

מחריד.

האימה.

פחד.

שמע ישראל.

אז מה אתן אורזות לחופשה?

2 comments:

  1. הפלטה הזו מעולה, ואת מהממת! ואני רוצה את הבגד ים שלך!!! מאיפה משיגים?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אנונימית מהממת! בגד הים הוא של ריבר איילנד מאסוס, משנה שעברה אמנם, אבל אפשר למצוא המון בגדי ים יפים גם של המותג וגם של Monki באסוס השנה, ממליצה לך בחום לחפש:
      http://www.asos.com/Women/A-To-Z-Of-Brands/River-Island/Cat/pgecategory.aspx?cid=12268#parentID=Rf900&pge=0&pgeSize=36&sort=-1&state=Rf900%3D4238

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top