יום שני, 14 בספטמבר 2015

נחתו במשרדי - מהדורת החג

לא אכחיש, השנה החדשה עוררה בי חשק לאיפור חדש. למרבה המזל היו כמה אנשים טובים בדרך ובעיקר יצר הקניות שלי, שסייעו לי במשימה.

על קופסאות המתנה לחג של איל מקיאג' בוודאי שמעתן לאחרונה. אז אני גיליתי אותן כשהסתובבתי לתומי בקניון וכמובן שעצרתי באיל מקיאג' כדי לבדוק מה חדש. אין עוררין על כך ש-159 ש"ח לקופסא של ארבעה מוצרים הוא מחיר סופר שווה שמוריד את העלות של כל מוצר למחירי דראגסטור ממש. אם התמחור של מוצרי איל מקיאג' הוא קצת מופרך ובסיילים הוא שווה, אז בקופסת ההפתעות מדובר במחיר זול של ממש והיתרון הוא שאפשר להרכיב את המוצרים לפי הטעם והחשק.

אז כמה ימים אחרי שהתפעלתי מהקופסא הזו ואף סיפרתי לכן עליה בפוסט, היא נחתה אצלי באורח פלא בבית (לפעמים יש יתרונות לכל עניין הבלוגינג הזה). קיבלתי קופסא בגוונים כתמתמים ובתוכה סומק בגוון Poker face, שפתון בגוון Pina Colada, לק בגוון Showgirl ומראת כיס.

הגוונים הכתמתמים הם לא בדיוק החברים הטובים שלנו וידוע שכתום שיש לו נטייה לצהבהבות לא מתאים לכל גוון עור ויכול גם להדגיש את הצהבהבות בשיניים עוד יותר, לא כיף. אז גם אני דגמתי את הגוונים הללו בהיסוס מה והנה מה שגיליתי:

אז קודם כל, סומק כתמתם הוא סוג של יוצא דופן בכל הנוגע לגוונים הכתומים למיניהם כי לדעתי הוא דווקא ממש מחמיא ויש בו חמימות שפשוט נראית טוב עם רוב מראות האיפור.

ציפיתי שהשפתון יהיה הנפילה בחבורה. שפתונים כתומים תמיד גורמים לשיניים להיראות צהובות ולכן אני נמנעת מהם אבל... Pina Colada הוא לא כזה. הוא כתמתם בהיר מאוד וניטראלי - ולכן הוא מאפשר לשיניים להיראות לבנות ויפות.

אל תטעו לחשוב שהוא גוון שמתאים לכל אחת, למעשה, אני חושבת שהוא יכול אולי להתאים רק לבהירות עור. אבל מי שאוהבת גוונים לא שגרתיים תאהב אותו ואני מודה שגם אני אוהבת את הקטע בו הרבה יותר ממה שחשבתי.

ואחרון חביב, לק בגוון Showtime, לא יוצא דופן מבחינת הצבע, אבל יש לו פורמולה ממש משובחת-

נמשיך הלאה עם שלישיית לקים שקניתי במבצע 1+1, למה רק שלושה? כי את אחד המבצעים חלקתי עם זאת. מה אומר לכן? זו הייתה אהבה ממבט ראשון:

מעבר לכך ש-Fancy smurf הוא הלק עם השם הכי חמוד ביקום, הוא גם הולוגרפי כחול משגע.

Bubbles הוא לק לא שגרתי - הוא תכלת על גבול הלבן, אבל מה שמעניין הוא שיש לו מרקם פנינתי. במבחן התוצאה זה לא גורם ללק להיראות זקן אלא דווקא ממש מיוחד, הפורמולה קצת פחות טובה לעומת זאת.

So peachy הוא עוד כתמתם מחמיא, מה קורה פה? למעשה, הוא הפך לאחד הלקים האהובים עליי באוסף, כן עד כדי כך אני אוהבת אותו. מדובר בניוד אפרסקי מושלם עם פורמולה מושלמת גם, בהחלט לא טריוויאלי כשמדובר בלקים בהירים כל כך. רוצו לקנות אותו, באמת.

השמפו היבש של אמיקה הוא מוצר ממש מסקרן כי אני תמיד בחיפושים אחר שמפו יבש מעולה. מאחר שלהזמין מוצרים כאלה מחו"ל הפכה לבעיה גדולה יותר ויותר עם הזמן, אין מנוס אלא לחפש אלטרנטיבות טובות בארץ ואני שמחה לומר שהמוצר הזה בהחלט קולע לקטגוריה. הוא משאיר אבקה לבנה על השיער כמו רוב המוצרים בקטגוריה אבל הוא גם מנפח את השיער ממש מיד, כך שחוץ ממוצר שאמור לתת לנו חסד של עוד יום יומיים לפני החפיפה, אפשר גם להשתמש בו כמוצר עיצוב לשיער לכל דבר. ניתן להזמין אותו כאן, ב-99 ש"ח.

פעמים רבות אני זו שמדרדרת את עצמי לקניות והפעם המקרה לא שונה. הפוסט שלי על השפתונים הנוזליים עשה לי חשק להתחדש בעוד כמה והטריגר לכך היה השפתון של קייטלין לייטס שהושק בגילטי במחיר ממש זול. השפתון הזה עורר הרבה שיח ברשת, כי היה נראה שהוא גוון ניוד כתום כהה ולא ברור. היו הרבה שנדלקו מהקטע הזה (כמוני) והרבה תהו מה לעזאזל עבר לקייטלין בראש כשזה היה הגוון שהיא בחרה לעצב עם OFRA.

 מאחר שקייטלין היא ה-Home girl (שוב את פתאטית??) שלי, ידעתי שהיא לא תאכזב אותי והזמנתי אותו מבלי להסס ולמרות שבסווטצ'ים שרצו ברשת הוא אכן היה נראה דלעת- כתום ולא מחמיא. אז הפוסט הזה הוא בסימן של ניפוץ מיתוסים כי אכן מדובר בכתום כהה והוא אחד היפיפיים שראיתי.

שני שפתונים נוזליים שהוזמנו מהליין של OFRA הם בגוון Santa Ana שהוא ורוד מעושן- אדמדם מאוד לא שגרתי וניוד נוסף בגוון RIO. את השפתונים ניתן להזמין כאן.

מוצר נוסף שהזמנתי הוא שפתון נוזלי של LaSplash בגוון Latte confessions שאמור להיות דיופ לשפתון ה-Riot של ליים קריים. אלה מסוג הגוונים שאני תמיד משתמשת בהם כברירת מחדל ולכן אני יודעת שאהנה מהם, מה גם ששפתונים של LASplash הם עמידים מהרגיל (ועל כן הם גם מייבשים, לתשומת לבכן). את השפתון הזמנתי כאן.

יחד עם ההזמנה של השפתונים, קיבלתי במתנה מגילטי במסגרת מבצע שהיה להם באתר, את צמד הצלליות הבאות, של Bare minerals:

צמד חביב למי שרוצה איפור מעושן אפרפר. אהבתי את השילוב בין הצללית האפורה לבין הצללית הניודית הכתמתמה.

וכדי לסגור את ההזמנה, הזמנתי גם את הפריימר השימרי Double radiance primer של פלורמר שרציתי לדגום כבר כמה זמן. המוצר מגיע בגוון שמפניה זוהר ואני משתמשת בשתי לחיצות מתוך המשאבה כדי לערבב את החומר יחד עם המייקאפ. 

קצת חששתי שזה יגרום למייקאפ להיראות בוצי, אבל בפועל הוא מתערבב איתו ממש טוב וגורם לבסיס להיראות יותר מואר מתמיד. זה עלול להיות קצת טריקי בקיץ כשאנחנו גם ככה "מוארות" הודות לאחוזי הלחות בחוץ, אבל יש לי תחושה שבשאר העונות זה דווקא יהיה להיט. כמובן שגם אפשר להשתמש בזה מעל הבסיס כדי ליצור הארות רטובות. זה מתכתב עם כל טרנד הסטרובינג קראפ אם זה האפקט שאתן מחפשות. את הפריימר ניתן להזמין כאן.

אז סיימנו עם ההזמנה מגילטי, כעת נעבור להזמנה קטנטונת מ-Feelunique שכוללת בעצם מוצר אחד בלבד. מייקאפ סרום גם הוא סוג של טרנד בעולם האיפור, אבל זו הפעם הראשונה שהטרנד הזה מגיע גם לעולם הדראגסטור החביב עליי ולכן הייתי חייבת לדגום אותו.

את מוצרי האיפור של טופשופ אני מאוד מחבבת ולכן תליתי תקוות במוצר הזה, שמגיע בליין מצומצם מאוד של גוונים אך עם ההבטחה שהמייקאפ פשוט מתאים את עצמו לגוון העור כך שאי אפשר לפספס איתו.

מה אומר לכם? זה אכן מדויק. על העור המוצר הזה ללא ספק נראה כהה מדי עבורי בגוון שלם אבל על העור הוא מיטשטש בצורה מושלמת. הגימור שלו חי מאוד והוא פשוט נראה כמו חלק מהעור. הוא מגיע באריזה שמרגישה ממש יוקרתית והתלונה היחידה שלי היא שהעניין עם הפיפטה הוא גימיק נחמד אבל בפועל, לא כל כך נוח להוציא איתה חומר. את המייקאפ ניתן להזמין כאן.

גם תיק האיפור שאתן רואות הוא רכישה, מדובר בשיתוף פעולה בין Rifle.co בין מותג התיקים Lesportsac שיצר כמה תיקי איפור מהממים ממש שלצערי לא נחתו בארץ. את התיק הזמנתי במחיר מופקע ממודקלות' וזה עוד בסייל, אבל אחרי שריירתי עליהם עונה שלמה, ברגע שראיתי שהמחיר שלהם צנח קצת - חטפתי. את תיק האיפור ניתן להזמין כאן.

מה המוצר שהכי סקרן אתכן בפוסט?
גילוי נאות: הלינקים לגילטי הם חלק מתוכנית שותפים באתר, את המארז החגיגי של איל מקיאג' קיבלתי לסקירה.

4 תגובות:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top