יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

אהוביי השבוע, 13.09.15

כשעמדתי לכתוב את התאריך של הפוסט הזה, מצאתי את עצמי כותבת בטעות את ה-13.10.15, מה שכנראה מוכיח שאני רוצה לפסוח על החודש הזה וכנראה גם על החגים. אבל זה לא מאוד הולם להצהיר על כך בערב חג, אז בואו נעמיד פנים שמדובר במהדורת החג של המדור, נשמח ונצהל, Shall we?

יש שבועות שדרושה בהם יד מקושטת קעקועי אולדסקול שעל אצבעותיה אפשר להשחיל טבעות עדינות, כדי להסב לי אושר. ניתן להזמין אותה כאן.

וגם שלט עם אורות ניאון בצורת לב, הכי קיטש. ניתן להזמין כאן.

וגם נעלי קטיפה שחורות עם פון פון צבעוני. ניתן להזמין כאן.

כמובן שגם טייפ גליטרי לעולם לא יזיק, מזל שניתן להזמין אותו כאן.

ומה לגבי התיק הזה? אין שאלה בכלל, הוא מאסט! ניתן להזמין אותו כאן.

ואם תרצו תיק סולידי יותר, אז כמובן שיש כאן את קלאץ' הפייאטים המרהיב הזה. ניתן להזמין אותו כאן.

 אני רוצה מחברת שיש, אני רוצה מחברת שיש, אני רוצה מחברת שיש. אם גם אתן רוצות, תוכלו להזמין אותה כאן.

לאיזה שימוש הייתי מייעדת את הקופסאות החביבות הללו? למגירת היצירה שלי או לאיפור? הדילמה בהחלט קשה אבל מה שבטוח - אני חושקת בהן! ניתן להזמין כאן.

רשימת הקקטוסים הזו דרושה לי, נחוצה לי, תנו לי! ניתן להזמין כאן.

כנ"ל לגבי מעמדי האננסים המוזהבים לספרים, ניתן להזמין כאן.

העטים שלי יהיו הרבה יותר שמחים אם יוכלו לנוח בתור מעמד בצורת פאג חובש משקפיים. ניתן להזמין כאן.

השבוע גם הגעתי למסקנה הנדרשת, בפעם המי-יודע-כמה, שאיקאה זה החיים.

והשבוע גם נתן מדד את החליפה שלו לקראת ה#אירועלאחתונה אצל דורון אשכנזי, התרגשות!

 ולבסוף, השבוע עלתה הפקה חדשה ומהממת לכבוד החג, שאותה צילמה נטלי שור ולקחתי חלק בהפקתה ואני נורא גאה בה, אז בהזדמנות זו, אאחל לכן חג נפלא, עמוס בקשקושים ובדברים יפים, העיקר שיעשו לנו טוב!

 וכמובן שנהיה לראש... אבל גם זנבות זה אחלה! Fashion tails אחרי הכל.

תגובה 1:

  1. בחרת קולקציה מהממת של דברים! האננס הזה קורא בשמי

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top