יום שני, 31 באוגוסט 2015

טרפת השפתונים הנוזליים

אני לא חושבת שיש חובבת ביוטי שטרם נדבקה בחיידק השפתונים הנוזליים. כי בואו נודה באמת: שפתונים רגילים או סתם גלוסים זה כבר לא מרגש, לעומת זאת, פרי האהבה ביניהם איז דה שיט.

כיאה לקורבן אופנה, גם אני אספתי אל חיקי אי אלו שפתונים נוזליים ואלו שטרם אספתי אך חמדתי לעצמי, השאלתי למטרת הצילומים מחברתי שרון, צדיקה ידועה. כל זאת במאמצים להביא לכן סקירה נוזלית ונוטפת שתאפשר לכן להחליט על אילו שפתוני פלא להשקיע את מיטב כספכן (כי לעומת עמידות השפתונים, הכסף דווקא נעלם מהר). מוכנות??

הראשונים במסדר הם ליים קריים וכפי שאפשר לראות, יש לי כאן כמות שלא הייתה מביישת את מסדר המלכה:

מימין לשמאל:
 Faded
Wicked
Salem
Cashmere
Pansy
Utopia
Red velvet
Bleached
Pink velvet

קצת על החברה: ליים קריים הוא המותג בבעלותה של  Doe Deere, הלא היא קסניה, טיפוס עם מוניטין די מפוקפק שלצערי משליכה את המוניטין שלה גם על החברה עצמה. חוץ מגוונים הורסים ומוצרים יפיפיים, שמם של ליים קריים נקשר לא פעם בשלל סקנדלים, מה שגורם למכורות ביוטי רבות להחרים את המותג. כפי שניתן לראות לפי הכמות - אני לא נמנית ביניהן (בינתיים).

העמידות של שפתוני המאט מעולה, הם לא סופר מייבשים את השפתיים וכמו שפתוני מאט רבים, גם הם יורדים מהשפתיים בחלק הפנימי לאחר שתייה/ אכילה אז תמיד כדאי לקחת את המוצר כטאץ' אפ בתיק כדי שלא נישאר עם לוק של תוחם בלבד.

את השפתונים של ליים קריים אפשר להזמין ישירות מהאתר ומחירם 20$

מימין לשמאל:
Hidden desires
Enchanted
Alice
Phantom
Faline

מותג נוסף שצובר תאוצה בקהילת הביוטי הוא LA SPLASH וכפי שניתן לראות, הוא בהחלט נותן פייט לליים קריים בכל הנוגע לשפתונים פיגמנטיים ומיוחדים (מי אמרה שפתונים כחולים או ירוקים ולא קיבלה?). החסרון המהותי של השפתונים הוא שהם מייבשים מאוד את השפתיים ומורגשים מאוד ביחס לליים קריים ומצד שני, הם עוד יותר עמידים וממש התקשיתי להסיר את הסווטצ'ים האלה מהיד. יתרון נוסף הוא שהם זולים יותר, שפתון נוזלי של LA SPLASH עולה 14$ בעוד ששפתון נוזלי של ליים קריים עולה 20$ ואין מבצעים כמעט אף פעם. בקיצור, מומלץ.

את המוצרים של LA ספלאש ניתן להזמין ישירות מהאתר.

מימין לשמאל:
Las Vegan
San Paulo
New Orleans

אם הייתי צריכה לבחור את המנצחים הגדולים בקטגוריית השפתונים הללו, אין ספק שהייתי בוחרת את OFRA: יש להם את המרקם הכי אוורירי וחמאתי שאי פעם נתקלתי בו והם מפגינים פיגמנטיות יוצאת דופן של ממש גם כשמדובר בשפתונים פסטליים חיווריים, שהרי ידוע שהם תמיד נמרחים גרוע ויש צורך בכמה שכבות כדי שהם יהיו אחידים. אז לא, OFRA נמרחים כמו חלום והיתרון הגדול הוא שאפשר להשיג אותם גם בארץ, ממש כאן. מוצרי השפתיים של עפרה עולים 86.2 ש"ח במבצע וניתן להשיג אותם כאן.

מימין לשמאל:
06 Pink pong
02 Frambourjoise
03 Hot peppet
05 Ole Flamingo
04 Peach club

השפתונים של בורז'ואה היו ממש שוס בעיניי כשהם רק הושקו, כי הז'אנר הזה של השפתונים הנוזליים עוד לא היה נפוץ כל כך. יש שניים מתוך הסדרה שאני עדיין ממש אוהבת והם Pink pong שהוא ללא ספק המוצר הכי עמיד ביקום, כזה ששורד אצלי גם אוכל ו-Hot pepper שהוא אדום עם גוון כתום. גם כל שאר הסדרה נחמדה, אבל האיכות בין הגוונים מאוד משתנה, יש כאלה שהם ממש טובים ויש כאלה שהם נפילה ובאופן כללי, זו לא סדרה מגוונת מאוד והסווטצ'ים של כולם דומים. כך חלפה לה תהילת עולם...

את המוצרים של בורז'ואה ניתן להשיג כאן בעלות של 8.99 פאונד וכן בסניפים נבחרים של סופר פארם והמשביר לצרכן.

מימין לשמאל:
San Paulo
Antwerp

נדמה לי שהיו אלה דווקא NYX שעלו על שיטת השפתונים הנוזליים עוד הרבה לפני שידענו להגדיר מה זה. הם מגדירים אותם כ-Lip creme אבל העיקרון דומה ולמרות שהשפתונים הללו סופר נוסטלגיים, אני חייבת לומר ש-San paulo הוא אחד השפתונים הכי שימושיים שלי עד עצם היום הזה, כי הוא מגיע בגוון ורוד עתיק ממש פרקטי ומתאים ליום יום.

את המוצרים של NYX ניתן להשיג כאן וכאן במחיר 8.27$ בלבד.

מימין משמאל:
ג'פרי סטאר I'm royal
Topshop Smitten
קרליין מספר 25

אין ספק שהשנה הזו היא השנה של מותגי האינדי ולראייה, גם השפתון הנוזלי של ג'פרי סטאר השתחל לרשימה. עם שם כמו I'm royal הצפיות גבוהות - ואכן, מדובר בגוון פיגמנטי ביותר, סגול קר מאוד עד כדי כך שהוא נראה כחול בתמונות ומגיע עם אפליקטור נוח ודימיון מחשיד ל-Pansy של ליים קריים (הרי ידוע ששני המותגים מתחרים זה בזה ראש בראש). את השפתון הזה הנסיינית שלנו דווקא לא אהבה וציינה שהוא יורד מהשפתיים בצורה מורגשת יותר ואפילו פחות מחמיאה משאר השפתונים. השפתונים של ג'פרי סטאר עולים 18$ וניתן להשיג אותם כאן.

השפתון של Topshop הוא מסדרת ה-INK שלדעתי לא נמכרת יותר. מאז הם הוציאו ליין שפתונים נוזליים חדשים, מאט הפעם, כי ב-Smitten, חמוד ככל שיהיה, יש ברק כלשהו והוא לא מאט לחלוטין, מה שהופך אותו לעוף מוזר ברשימה הזו. את מוצרי השפתיים של טופשופ ניתן להשיג כאן.

אחרון חביב הוא גוון מספר 25 של קרליין, שפתון אדום עגבניה לוהט! בפעם הראשונה שלבשתי אותו קיבלתי עליו מחמאות משתי נשים שונות וכך ידעתי שנהיה חברים טובים. מבחינת עמידות, גם הוא לא שונה מחבריו - דהיינו נעלם מהחלק הפנימי של השפתיים, דורש טאץ' אפים. את מוצרי השפתיים של קרליין ניתן להשיג בסניפי סופר פארם.

אז מה למדנו חברות? אין ספק שהמבחר של השפתונים הנוזליים ממשיך לצמוח עוד ועוד ואני לגמרי בעד . אמנם כל החברות מבטיחות עמידות יוצאת דופן מה שלא תמיד נכון, שכן השפתונים האלה בדרך כלל יורדים בצורה לא כל כך מחמיאה, אבל הגוונים היפים לגמרי מפצים על הצורך לקחת אותם איתנו בתיק לצורכי טאץ' אפ.

מהם השפתונים הנוזליים האהובים שלכן?
גילוי נאות: הלינק של OFRA הוא חלק מתוכנית שותפים

4 תגובות:

  1. אני חייבת לומר שאישית אני החלטתי להחרים את ליים קריים, קסניה פשוט פסיכית! וכמובן, עופרה ובורג'ואה הם שיא השלמות! ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבינה את ההחלטה שלך להחרים אותה ואין ספק שיש דברים בגו, אחרת היא לא הייתה מעוררת פרובוקציות כל הזמן בלי סיבה, אין עשן בלי אש וכו'. אני אישית לא מתחברת לחרם הזה כרגע, כשייגמר העליהום, אפשר יהיה לבדוק מה באמת נכון ומה בגדר שמועות (כמובן שאין לי ספק שדליפת כרטיסי האשראי אכן קרתה) ואז אחליט מה לעשות עם זה. לא אוהבת לעשות החלטות כשיש המון רעש מסביב :)

      מחק
  2. לא היה לי מושג על המהומה סביב ליים קריים, לא יודעת אם זה טוב שאני יודעת עכשיו ;) גם אני התחלתי להשתגע על השפתונים הנוזליים האלה, וגם ממש אוהבת את של עופרה, אבל שמעתי מהיוטיוברית nikkietutorials שהיא הכי אוהבת את אלו של אנסטסיה בוורלי הילס ובעוד כמה מקומות קראתי שהם בין הטובים בשוק, אז אני מחכה גם לנסות אותם.

    השבמחק
  3. בעיניי השפתונים של בורז'ואה הם התגלמות הקלילות והשיק הצרפתיים, ועפרה פשוט סוסי עבודה.
    ליים קריים ואני לא חברות (סיפור ארוך שמתחיל מימיה של קסניה באיביי, היא שיידי פרסונליטי טו סיי דה ליסט)
    תמונות מקסימות (כרגיל :) )

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top