יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

אהוביי השבוע, 23.8.15

אין ספק שהמדור הזה מידרדר משבוע לשבוע. מה שהתחיל כאוסף המלצות חביבות גם אם לא הכרחיות, הגיע כעת לנקודת שפל הידועה גם בתור "אוסף המוצרים המגוחכים ביותר ברשת". למה אנחנו צריכות כל מוצר ומוצר ברשימה? לא אדע אפילו להסביר לכן, בטח שלא באופן רציונלי, אני רק יודעת שזה המצב הנתון ועם זה אנו צריכות להתמודד.

טפו טפו טפו, חמסה חמסה חמסה. טבעת נגד עין הרע, אותה ניתן להזמין כאן.

ברור שאני צריכה פתקיות דביקות בצורת חדי קרן, ברור. ניתן להזמין כאן.

נרות וחתולים הם שילוב מושלם וריחני במיוחד. ניתן להזמין כאן.

עגילי על חלל. ניתן להזמין כאן.

איזה אדם שפוי בדעתו לא יירצה שטיח בצורת פינאטת חמור בצבעי הקשת? ניתן להזמין כאן.

השלב הראשון הוא לדעת מה זה טרריום, השלב השני הוא להתחדש בטרריום, השלב השלישי הוא להשיג שרשרת בצורת טרריום. ניתן להזמין כאן.

קולר פיטר פן פרחוני לבטח ישדרג כל שמלה חלקה ומעט משמימה. ניתן להזמין כאן.

אם יש משהו שאני באמת אוהבת, זה את השילוב בין עץ טבעי לבין גוונים פסטליים. יותר קורבן אופנה מזה אין, בדקתי. ניתן להזמין כאן.

אני עדיין אובססיבית לגבי החנות שממוקמת ממש מול פועה בשוק הפשפשים. יש שם אוסף טבעות מרהיב ב-14 שקלים כל אחת והפעם לא עמדתי בפיתוי ויצאתי משם חמושה בשלוש טבעות חדשות.

ארוחת הבוקר הטעימה ביותר שיצא לי לזלול מזה זמן רב, הייתה זו שהוגשה בצ'יה - ביסטרו טבעוני וצמחוני ברמת החייל. כל כך אבל כל כך משובח.

אז מהם אהובי השבוע שלכן?

תגובה 1:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top