יום שני, 20 ביולי 2015

Too cool for school giveaway

הפוסט הנוכחי הצליח ללכוד את התמצית של האישיות שלי בצורה מדויקת למדי.

מחד, האהבה ללבוש אינפנטילי, מתוק וצבעוני להחריד.

ומנגד, האהבה למקומות קריפיים, נטושים, אפורים ומוזרים.

אם יש שילוב שאני אוהבת במיוחד זה את הדמות הצבעונית שלי על רקע כל אותם מקומות נשכחים, אז מיותר לציין שמדובר באחד הפוסטים החביבים עליי.

בואו נדבר לרגע על התיק הזה של Starjelly, כי יש סיבה טובה לכך (כפי שמרמזת הכותרת): ריירתי עליו במשך כמה חודשים כי הוא תיק לובה קלאסי מכל הבחינות. שילובי גוונים פסטליים, הדפס של איילים, תיק גב שזו האופציה המועדפת עליי בשנה החולפת ובטנה ורודה.

התיק הזה הוא תיק גן בהגדרתו כך שהוא מתאים לכל האמהות שבקהל ולכל מי שלא נתפסת להגדרות כמוני. אחרי הכל, אם זה תיק ששמי כתוב עליו, לא ממש אכפת לי למי הוא מיועד.

אז גם אתן יכולות לזכות בתיק מהמם שכזה! מה צריך לעשות כדי לזכות בו?
1. לעשות לייק לעמוד של Fashion tails, ממש כאן. כדי שנוכל גם להתעדכן בצורה שוטפת.
2. לעשות לייק לעמוד של Starjelly, ממש כאן. כי אחרי הכל, מדובר באחד המותגים הרעננים ביותר שהופיעו לאחרונה.
3. לאשר הגעה לאירוע שבו Starjelly משתתפת ויינתנו בו הנחות שוות, ממש כאן.
4. להשאיר תגובה לפוסט הזה עם פרטי התקשרות (יוזר בפייסבוק ו/או מייל).
5. רוצות שתי כניסות נוספות? לחצו על כפתור הלייק בתחילת הפוסט ושתפו אותו בפייסבוק! הפעילות תימשך עד ה-28.7 ועל הזוכה אכריז ביום למחרת, ה-29.7.15.

בהצלחה!

זה גם הזמן להכריז על שתי הזוכות בפעילות הקודמות, אז מזל טוב....
Ron Uzan
Tal Shaked
אתן הזוכות! מייל יישלח אליכן עם פרטי הזכייה בהקדם!

אני לובשת: גופיה - מונה, סיכה - אלמונית, חצאית - מארק ג'ייקובס, תיק גב - באדיבות Starjelly, נעליים - אסוס.

51 תגובות:

  1. בצעתי הכל.השאלה היא: איזה אורך חצאית הכי מתאים לבחורה גבוהה. שם בפייס: לימור פטאל

    השבמחק
  2. אהבתי, כמו תמיד. דפנה אובל dafnao@outlook.com

    השבמחק
  3. התיק מהמם ומתאים לך ממש :) מריירת עליו גם..
    yaelazz@yahoo.com

    השבמחק
  4. משתתפת, איך אפשר שלא? ;) אני בפייסבוק עם שם המשפחה הארוך.

    השבמחק
  5. תיק מושלם!! בדיוק כמו התיק החתלה אורבן שרכשתי :))
    Shiran1109@hotmail.com
    פייסבוק- mor shiran golan

    השבמחק
  6. תיק מקסים! aviabentzvi@walla.co.il

    השבמחק
  7. תיק מדהים.
    Shahar.almogi@hotmail.com

    השבמחק
  8. אני רוצה!!!!;)))shani.almog8@gmail.com

    השבמחק
  9. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
  10. נפלט לי ״וואו״ קטן. רוצה! :)
    Elis_mei@hotmail.com

    השבמחק
  11. תיק מושלם! הכי מתאים לי ללידה בחודש הבא. פליזזז
    Karinlaniado@gmail.com

    השבמחק
  12. אני רוצה אני רוצה! אני חולמת על התיק הזה מהרגע שראיתי אותו *לבבות, לבבות בעיניים*
    efrat@boom.org.il

    השבמחק
  13. מהמם!! בכלל לא אכפת לי שהוא בכלל לילדים :)
    inbarmazkeret@gmail.com

    השבמחק
  14. אני רוצה!!!אני אף פעם לא זוכה meital sabo segev

    השבמחק
  15. אני רוצה meital sabo segev פייב

    השבמחק
  16. תודה!!(: Tal Dvash ❤️

    השבמחק
  17. אשמח מאוד מאוד!
    Keshet85@gmail.com

    השבמחק
  18. מאודדדדד אוהבת את התיקים של סטארג׳לי! מייל: meitars@gmail.com יוזר בפייסבוק: Meitar Schleider

    השבמחק
  19. יש מי שהשם שלה כתוב על התיק הזה בכוכבים ובאיילים! אני בפייסבוק Rotem Neumann Wasserman

    השבמחק
  20. יש מי שהשם שלה כתוב על התיק הזה בכוכבים ובאיילים! אני בפייסבוק Rotem Neumann Wasserman

    השבמחק
  21. רוצהההההה
    Shani kugman
    💝

    השבמחק
  22. אני חייבת עוד! יש לי את השחור-לבן הגיאומטריה והוא כזה מושלם!! Ornital2@gmail.com

    השבמחק
  23. תיק מדהים ! גורם לי לחייך מאושר :) פרטי התקשרות nivadikman@gmail.com ו niva dikman בפייסבוק

    השבמחק
  24. תיק מקסים!
    Moranlib@gmail.com

    השבמחק
  25. בוצע :) roni elkayam בפייסבוק..ronielkayam@gmail.com

    השבמחק
  26. מהמם!! Litalwa@gmail.com

    השבמחק
  27. משתתפת (:
    האי מייל
    kerenziv6@gmail.com

    השבמחק
  28. גם השם שלי רשום על התיק הזה ☺
    נדלקתי ...
    פרטי התקשרות - ella_m7@walla.com (אלה מרגולין בפייסבוק)
    # הולכת לשבת בפינה ולבכות שלא זכיתי בפעילות הקודמת...#

    השבמחק
  29. היי לובה התיק ממש מהמם!! Keren.maor@gmail.com

    השבמחק
  30. תיק מגניב! efrat.frank@gmail.com

    השבמחק
  31. עשיתי הכל! הילה לוי בר יותם hila.baryotam@gmail.com

    השבמחק
  32. אויש אני מפנטזת על התיק הזה כבר מלללללא זמן. בינתיים רק פינקתי איתו חברה. אולי עכשיו תורי ? :)
    Sharonzv82@gmail.com
    תודה

    השבמחק
  33. תיק מקסים!
    lee_k27@yahoo.com
    lee kramer tsivion בפייסבוק

    השבמחק
  34. יו איזו הגרלה כיפית! אני חולמת על התיק הזה כבר זמן מה, מאז שנתקלתי בו (יכול להיות שכתבת עליו כבר? או פרסמת תמונה איתו? או שאולי במקרה ראיתי באתר או ביריד:) בכל אופן הוא קסום. ביצעתי את כל השלבים, ומחזיקה אצבעות:) המייל שלי - brokenleaves@gmail.com

    השבמחק
  35. ואווו!! פעם ראשונה שאני פוגשת את הבלוג שלך והכל פשוט מדהים!!
    חסרים כאלה בלוגים בארץ... הצילומים יפייפים, והבגדים פשוט מהממים!
    (הסיכת קשת בענן!!!!!!)
    הולכת לבצע את כל המשימות ולטייל קצת בבלוג שלך :)
    המייל שלי- oridror200@gmail.com

    השבמחק
  36. Bat-el vizel peled עוקבת הדוקה עוד מהיותי כלה אורבנית לפני כשנה וחצי 😇

    השבמחק
  37. Bat-el Vizel Peled

    השבמחק
  38. התיק מעלף ביופיו והוא כל כך את!
    יוזר בפייסבוק oshrat cohen

    השבמחק
  39. רוצה רוצה רוצה!!
    Litalwa@gmail.com

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top