יום שישי, 24 ביולי 2015

The perfect present DIY

אז נכון שאני עושה סאגה מטורפת סביב כל חגיגת יום ההולדת שלי, אבל כדי לאזן את זה - אני ממש נהנית גם להשקיע בימי הולדת של אחרים.
 
טל היא חברה יקרה ואהובה שנכנסה לחיי יחסית לאחרונה, אבל מאז יצאנו להמון הרפתקאות כיפיות בצבעי הקשת ואני שמחה נורא שהכרנו.

כמתנת יום הולדת הזמנתי לה שני פריטים, את האחד התקשיתי לעטוף אבל הוא היה צבעוני ומרשים בפני עצמו כך שגם לא הרגשתי צורך בכך, לצד פריט משלים - קטן אך חמוד, שאותו דווקא הרגשתי שממש אפשר להקפיץ באמצעות אריזה יפה.

כדי ליצור אריזה דומה לזו שתראו כאן בצילומים תזדקקו לחומרים הבאים:
1. נייר אריזה (שלי מיולטה)
2. חוט איכרים
3. וואשי טייפ (שלי מאיביי)
4. מספריים
5. נייר דבק
6. תמונת פולרואיד או כל תמונה אחרת (השתמשתי במצלמת הפוג'י שלי כדי ליצור תמונה כזו).
7. חוט איכרים
8. קופסת נעליים או כל מארז מתאים אחר.
9. קונפטי/ פייאטים/ כל חומר מילוי אחר
10. פרחיים טריים או מיובשים
11. כרטיס ברכה (שלי מנרקיס שחף)
12. תווית למתנה (שלי מנרקיס שחף).

 לוקחים את קופסת הנעליים, מרוקנים אותה מתוכנה ומרפדים אותה בכל מה שעולה על הדעת: ניירות טישו יפים, פייאטים, קונפטי וכד'.

כותבים מילים חמות על כרטיס הברכה ומניחים אותה יחד עם המתנה בתוך קופסת הנעליים.

עוטפים את קופסת הנעליים עם נייר עטיפה חגיגי או עם נייר קראפט ומדביקים היטב עם נייר דבק.

 עוטפים את קופסת הנעליים עם חוט איכרים לאורך ולרוחב, מדביקים את החוט בוואשי טייפ כדי שלא יזוז לכל עבר.

בנקודת המפגש של החוטים מצמידים את התמונה יחד עם סידור של הפרחים שנבחר, מדביקים גם אותם בוואשי טייפ כדי לחזק את מיקומם.

את התווית אפשר להצמיד באותו מקום כמו בסידור, העדפתי לחבר אותה בצד כי זה הרגיש לי עמוס מדי.

מיותר לציין שכל שלב באריזה הוא אופציונלי לחלוטין ואפשר לקחת את תהליך האריזה לכל כיוון שרוצים. אני אוהבת להתאים גם את האריזה עצמה, בנוסף למתנה, לאופי של מקבלת המתנה.

טל אוהבת כוכבים, פייאטים וכלבי בוקסר, אז ממש ניסיתי להתאים עבורה כל מיני אלמנטים קטנים שאותם חשבתי שתשמח לקבל.

 קיבלתם השראה מהפוסט וארזתן מתנה יפה? מוזמנות לשתף אותי!

2 comments:

  1. הצילומים מקסימים!! איזה כיף לקבל מתנה ארוזה ככה! :)

    השבמחק
  2. פשוט נפלא! אני הכי אוהבת לארוז מתנות לאחרים (כמעט כמו שאני אוהבת להכין!) ואהבתי מאוד את התמונות היפות וההסברים הקלים שלך. מקסים ביותר!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top