יום שני, 13 ביולי 2015

Fantastic Mrs fox giveaway!

בכל פעם שאני רוצה להותיר רושם עמוק, למשל באירוע אופנה או בהפקה כלשהי, אני לובשת את חצאית הטוטו שרכשה עבורי חברת האמת שלי ליום הולדת.

חצאית סולידית, סטנדרטית, כזו שמשתלבת היטב עם הסביבה, בדיוק כמו שאני אוהבת. איו ספק שחברת האמת שלי מכירה אותי היטב.

ברצינות, החצאית הזו גרמה לנשים חביבות לעצור אותי ברחוב ובמקום לשאול "מה לעזאזל חשבת לעצמך??" הן אפילו החמיאו לי עליה. הו, כמה כיף להיות קארי ברדשואו גרסת רמת גן.

כדי בכל זאת להפוך את כל האנסמבל הזה לסביר והגיוני יותר, אני משלבת אותה עם סניקרס תואמות וחולצת טי-שירט עם הדפס מדליק.

אפרופו חולצות טי-שירט מדליקות, אז זה מה שמביא אותי לערוך היכרות עם אתר Hispy שאחראי על השועל ההיפסטר שאותו אני לובשת כאן יחד עם חצאית הטוטו שלי. אם יש משהו שאני אוהבת יותר משועלים, הרי שמדובר בשועלים אנושיים, רצוי עם משקפי שמש ולוק היפסטרי קומפלט.

כמובן שעם הופעה כזו, גם בן הזוג חייב לאמץ לוק עם המון שיק ואמירה - ובדיוק בשביל זה גם נתן לבש את חולצת האריה ההיפסטר שלו ויחד היינו זוג לתפארת.

מדוע אני מספרת לכן את כל זה? כי גם מישהי מכן תוכל לזכות בחולצה לבחירתה מתוך המבחר הקיים באתר ולשלב אותה בכל הופעה שתבחר, גם אם היא אינה כוללת חצאית טוטו. כדי לזכות בחולצה, כל שתצטרכו לעשות הוא:

  • לייק לעמוד הפייסבוק של Fashion tails, שם גם נוכל להתעדכן בכל מיני נושאים מעניינים.
  • לייק לעמוד הפייסבוק של HIPSY
  • להשאיר תגובה בפוסט ולציין באיזו חולצה הייתן בוחרות לעצמכן.
  • שימו לב, חשוב מאוד להשאיר פרטי התקשרות כלשהם בפוסט, כמו שם משתמש בפייסבוק ו/או כתובת מייל.
  • רוצות לקבל שתי כניסות נוספות? עשו לייק לפוסט הזה ושתפו אותו בפייסבוק!
  • הפעילות תסתיים  ב-20.7 בחצות ועל הזוכה אכריז יום למחרת ב-21.7, הזוכה תיבחר באופן רנדומלי מתוך כל מי שעמדה בתנאים הנדרשים והיא תקבל את החולצה במשלוח עד לביתה.
שימו לב, התחרות פתוחה לתושבי ישראל בלבד. 

בהצלחה!


אני לובשת: חולצת טישירט - באדיבות Hipsy, חצאית - אסוס, שרשרת וקשת - באדיבות Chuchu diamond, נעליים - קונברס, עגילים - קולולוש, איפור - באדיבות רות טולדו פלד
נתן לובש: חולצת טישירט - באדיבות Hipsy, מכנסיים ונעליים - קסטרו, משקפי שמש - איביי

28 תגובות:

  1. מקסים, הייתי בוחרת לעצמי את החולצה עם הדב פנדה והאף האדום או חולצה כמו שלך עם השועל. Dafnao@outlook.com

    השבמחק
  2. גילית לי עולם חדש! אני רוצה הכל! אבל הכי הכי את החולצה שהם קוראים לה "DON'T LET THE SUN GO DOWN"
    כתובת המייל שלי היא Ronuzan93@gmail.com
    שיהיה יום טוב!!

    השבמחק
  3. חולצת דוב פנדה. Naamaayalon@hotmail.com

    השבמחק
  4. דב פנדה. Naamaayalon@hotmaill.com

    השבמחק
  5. וביג לייק לפוסט! מהמם :)

    השבמחק
  6. חייבת את ה-dancing queen!!
    מייל :yaelfestinger@gmail.com

    השבמחק
  7. אם אזכה, הייתי בוחרת לפנק את בעלי בחולצת ה-useless deer. מופלא!

    השבמחק
  8. הייתי בוחרת את השועל! מיקה ויולי שלי היו נגנבות ממנה :-)
    מייל: limor.zamir@gmail.com

    השבמחק
  9. וואו, לא פשוט. PUDDLE JUMPER או BE MY LOVER. :-)
    ruthie.barkan@gmail.com

    השבמחק
  10. הייתי בוחרת בחולצת שועל ממש כמו שאת לובשת ☺
    מייל Rina164@gmail.com
    פייס rina shaulov

    השבמחק
  11. Dont let the sun go down🌞 -חולצת
    פשוט מקסימה והיה קשה להחליט כי כולן משגעות!
    ביצעתי הכל כולל שיתוף בפייס.היוזר שלי Maya Elrom 😊

    השבמחק
  12. הייתי בוחרת בחולצת שועל המגניבה כמו שלך, או בחולצה עם הדמות של האישה ללא שם (פוסט ממאי נראה לי..)
    Ella_m7@walla.com
    תודה ♡♡

    השבמחק
  13. הכל כל כך מקסים ☆ לאחר התלבטויות רבות - הלוואי הלוואי ואזכה בחולצת gym lion
    תודה שהכרת לי עוד חנות מטריפה:)
    הגר brokenleaves@gmail.com

    השבמחק
  14. כ"כ קשה לבחור!
    אבל בסופו של דבר -
    ALL YOU NEED IS LOVE
    לאהבה שלי לפנדות אין גבול :)

    dewalmond@gmail.com
    וגם עשיתי לייק ושיתפתי - Tal Batzir

    השבמחק
  15. בשבילי סוסון הים
    או האריה הצבעוני המגניב
    בגזרת V במידה M/L
    תודה! :)
    Sandy Sorani בפייסוש

    השבמחק
  16. ( אני מגיבה גם כאן, ליתר ביטחון, אם תוסף הפייס יעשה בעיות או משהו... )

    תודה רבה על הגרלה מדליקה, לובה יקרה!
    לייק אצלך יש לי כבר מזמן... עשיתי לייק לעמוד של HIPSY , ביצעתי את כל השלבים, כולל הבונוס - עשיתי לייק לפוסט וגם שיתפתי אותו.
    אני בוחרת בחולצת AMERICAN FOX כי כזו אני - שועלה אדומה :-)

    פייסבוק : Miri Weiss​
    מייל : miri1985@walla.co.il

    השבמחק
  17. עשיתי לייקים וממש התקשיתי לבחור, אבל אשמח מאוד לזכות בחולצה של הינשוף הקסום-
    Michael the magical owl

    השבמחק
    תשובות
    1. שכחתי פרטי התקשרות...
      בפייס- Racheli sadeh pollack
      במייל- rachelisadeh@gmail.com

      מחק
  18. שווה והחצאית מהממת meital sabo segev פייס

    השבמחק
  19. הוי, לגמרי חולצת שועל כמו שלך!
    פייסבוק: Alexandra Elis

    השבמחק
  20. שועל!!!!!!! מדליק!!!!!!! פייס michal wolf

    השבמחק
  21. היי! השועל... זיו וולפוביץ בפייסבוק...

    השבמחק
  22. רעיון מעולה להגרלה!
    אני לא מאזור המרכז, ולכן אני יכולה לבחור בבטחה בשועל ההיפסטר האדיר (כי אני יודעת שלא משנה מה, בקרב מול חצאית הטוטו הזו אני הולכת להפסיד).
    diana.2462@gmail.com

    השבמחק
  23. ליצן פנדה :)
    Meralif@gmail.com
    מרב

    השבמחק
  24. וואי הכל כל כך יפה!!! ממש רוצה את האריה אם הכובע הצהוב.. או הפיל הצבעוני 😍 leener ivey.

    השבמחק
  25. וואי הכל כל כך יפה!!!! ממש רוצה את האריה עם הכובע הצהוב או את הפיל הצבעוני פייס -😍 leener ivry

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top