יום חמישי, 23 ביולי 2015

פייבוריטים מתערוכת העיצוב

אז זו הפעם השניה ברציפות שיצא לי לבקר בתערוכת העיצוב, שמיועדת לכל מיני מעצבים ובעלי חנויות. אמנם אני לא קולעת לאף אחת מהקטגוריות, אבל תמיד כיף לבקר בתערוכה, לבחון את הטרנדים, ליצור קשרים וזו בעיקר הזדמנות מעולה לבהות שוב בכמה מהמוצרים שנמצאים כבר עמוק בווישליסט שלי.

בחרתי להציג בפניכן את המיטב של המיטב למקרה שחשקה נפשכן בפרויקט עיצוב קטן (או גדול) בבית. רוב המותגים כבר הוזכרו בבלוג אבל זו הזדמנות טובה להכיר מוצרים חדשים שלהם ובאופן כללי לחזק את האובססיה (לפחות במקרה שלי).

Woodwick עומדים למכור החל מחודש הבא, נרות מקרון ענקיים. אני כבר נדלקתי (הבנתן את משחק המילים המתוחכם?) על ניחוח הפיסטוק ואני יכולה להעיד על כך שהם סופר חזקים. אל תשכחו היכן קראתן את זה קודם!

אז אפשר להבין לפי כמות התמונות שסופי היא חנות העיצוב האהובה עליי ביקום? אני מתה על כל המוצרים עם הפלמינגו ועל המוצרים החדשים של Rice: הסכו"ם עם הידיות הפסטליות והשילוב בין עץ טבעי לבין גוונים צבעוניים.

הקולקציה של שוקה היא אחת היפות שבהן נתקלתי. עשיתי הזמנה קטנה אך מייצגת מתוכה כשהיא רק עלתה לאוויר אבל ממש מתחשק לי על עוד כמה תופינים מתוכה, האם אפשר להאשים אותי?

הקולקציה החדשה של מיקוש יפה עוד יותר בלייב ואני ממש חושקת בכל המוצרים עם איורי הקקטוסים, זה כל כך נהדר!

מאחורי Ruff&Tuff עומדות צמד מאיירות ספרי ילדים, בתיה קולטון ורות מודן, שאת האיורים המקוריים שלהן הפכו לכל מיני מוצרים חמודים. פגשתי את המוצרים שלהן לראשונה ב"אסופה" אך טרם ידעתי במי מדובר ועכשיו יצא לי להכיר עוד כמה יצירות מופלאות של השתיים.

על Mecasa אני כל הזמן חופרת כאן בהקשר של המנורות היפות (שעל אחת מהן אני עדיין זוממת!), אבל האמת היא שהם גם מתמחים במדפים ובאגרטלים יפים, הכל בעיצוב סקנדינבי וגיאומטרי, הכי שיק.

את המנורות של Strulesidesign אני מכירה בזכות עמית, הלא הוא בן זוגה של ג'ול, אחת ממעצבות האופנה החביבות עליי. אני עצמי התחדשתי במנורת חד קרן (אלא מה) מהליין שלו לפני כשנתיים וכיף לראות שמאז הוא מרחיב את הקולקציה עם עוד מוצרים מהממים. אין מה לומר, שניהם צמד מוכשרים ברמה שזה ממש מעורר קנאה.

Tweelingen הוא עוד מותג שאני ממש אוהבת ואם אתן מכירות את הסגנון, בטח זיהיתן כמה מוצרים כאלה בסיור בסלון שלי. אורית עומדת להרחיב את הליין עם מנורות חדשות ואיורים בוטניים אז אני ממש מצפה שהם ינחתו בחנות שלה בכיליון עיניים.

לאיזה מהמעצבים אתן הכי התחברתן?

2 comments:

  1. lovely post!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    השבמחק
  2. וואי כ"כ הרבה דברים יפים! הספלים של החתול, הכריות, והנרות - ממש מסקרנים!
    לא הייתי בתערוכה מעולם ועכשיו יש לי ממש חשק לבקר שם פעם הבאה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top