יום שבת, 18 ביולי 2015

אהוביי השבוע, 19.7.15

לא חשבתם שאניח לחום הכבד לעצור את רשימת הקניות והמשאלות שלי, נכון? אז דווקא בימים כתיקונם כשאני מרבה לשבת תחת המזגן ומול המחשב (על מי אני עובדת? זה מה שאני תמיד עושה), הרשימה הזו עולה על גדותיה יותר מתמיד. בכל הקשור לשלט המזגן, היד שלי מאוד קלה אך האם זה המצב גם עם כרטיס האשראי? בקרוב נגלה.

מתקיים עכשיו סייל אימים באסוס, עד 70% הנחה בכל המחלקות - תופת. זה כמובן לא עצר אותי מלבחור בפריט היחידי שהוא לא בסייל אבל בחייכן, אלו נעליים זהובות עם עיניים ואוזניים. אפשר להזמין כאן.

אני באובססיה מוחלטת לגבי האיורים האלה של לנה גוברמן. אובססיה. ניתן להשיג אותם בשוקה

כדי שלאף אחד לא יהיה ספק במה אני עוסקת כשאני מרוכזת כל כך מול המחשב (סביר להניח שמדובר בסרטונים של חתולים ביוטיוב). ניתן להזמין כאן.

תיק בגודל מושלם, עם רצועה ארוכה ואבזם מתוק, אבל הכי חשוב - הוא הולוגרפי, הבו לי אותו מיד! ניתן להזמין כאן.

 שאלה שאני שואלת את עצמי בכל פעם מחדש ואז עושה בדיוק להיפך. ניתן להזמין כאן.

עיירת קקטוסים צבעונית ומאוירת. אני באמת חושבת שאין צורך להוסיף אפילו מילה. ניתן להזמין כאן.

יש לי אובססיה לאחרונה לשלטי ניאון גדולים, האם אפשר להאשים אותי? לא! ניתן להזמין כאן.

אבל ברור שאני חייבת שרשרת פלסטיק שנראית כמו אוסף עפרונות צבעוניים, ברור. ניתן להזמין כאן.

אני מחפשת בנרות ורצוי במחיר שפוי, אוהל טיפי עבור מונה, כך שתוכל להתחבא בו מפני הנאצים. עד כה החיפושים שלי לא הניבו את התוצאות הרצויות, אבל אני מסרבת להתייאש - למענה. ניתן להזמין כאן.

חזרתי לשיער באורך האהוב עליי, לא עוד קצוות שרופים, הו יה!

"קולות של עשרות רגליים זעירות צועדות בכעס על אדמת כדור הארץ" הוא אחד הספרים המוזרים ועם הטייטלים הכי ארוכים שאי פעם קראתי ואני חושבת שזו סיבה מספיק טובה עבורי להמליץ לכן לקרוא אותו, ברצינות, הוא לגמרי יוצא דופן.

אז מה היו אהוביי השבוע שלכן?

תגובה 1:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top