יום שני, 8 ביוני 2015

יום בחיי

אם הגעתי לשלב המורכב הזה במערכת היחסים שבו אני מחבבת יוטיוברית חדשה, אני בדרך כלל מוצאת את עצמי עוקבת גם אחרי ערוץ הוולוגים שלה ולעתים אפילו מחבבת אותו יותר. 

באופן כללי, רשימת הצפייה שלי מצומצמת מאוד ולכן יוטיובריות שאני אוהבת הן אלו שאני מתחברת לאישיות שלהן ומכאן שגם נהנית לצפות בחיי היום יום שלהן. עצם הצפייה עצמה בוולוגים קצת מוזרה לי, אחרי הכל, הן כולן מתעדות את עצמן במצבים מאוד שגרתיים שלפעמים נעים לרמה של שיעמום טוטאלי ובכל זאת, אני לא מסוגלת להפסיק לצפות בזה. יצר המציצנות במיטבו.

אז יוטיוברית אני לא ומכאן שגם ערוץ וולוגים לא יהיה לי, אבל חשבתי שיהיה נחמד ליצור פינה חדשה שבה אני לוקחת את המצלמה יחד איתי במהלך היום ומתעדת קטעים נבחרים וכמובן גם פוטוגניים ממנו... יום בחיי - הגרסה המצולמת.

התחלנו את היום בממלכה הקסומה של מונה...

יחד עם העיירות הקסומות של קולולוש.

קפצנו לביקור בשוק הכרמל שהיה צבעוני ועמוס כהרגלו.

וחלפנו על פני אמנים בפעולה ברחוב רמב"ם.

פגשנו חתולים סימפטיים בפינסקר... הו פינסקר. השם הזה לעד יעורר בי נוסטלגיה מתוקה.

וכמובן שעצירת ביניים בגלידריה הייתה מאסט. בתמונה - גלידת קרמל ומלח ים, טבעוני וטעים!

כעת הגענו לשוס האמיתי של היום הזה - פסטיבל בועות הסבון ובחיי, כמה שהיה צבעוני.

אחרי יום כזה חייבים לאכול כמו שצריך, אז את הלאנץ' שלנו זללנו בטוני ווספה.

אהבתן את הפינה? תהיו מעוניינות שאמשיך בה?

תגובה 1:

  1. אוי, זה ניראה ממש, ממש כיף!
    בתמונות מפסטיבל הבועות ראיתי את הבנות החמודות עם החישוקים ופגשתי אותן כבר בכיכר דיזינגוף ליד הבית. אני מהופנטת מהן.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top