יום חמישי, 21 במאי 2015

Out of space

יכול להיות שפספסתם את העניין, כי הייתי מאוד ביישנית ודיסקרטית לגבי הנושא, אבל בחודש הקודם חגגתי 27 אביבים, מה שבאופן רשמי הופך אותי לאדם בוגר.

בדיוק כמו שמרקורי נמצא בנסיגה, כך גם הגיל המנטאלי שלי ואני שמה לב לתופעה הולכת וגוברת - ואף מדאיגה, תקפה גם לגבי ההתנהגות שלי וגם לגבי המלתחה.

אז שמלת חלל היא לא ממש אינפנטילית ולראייה - יש לי אותה עוד מגיל 26 הרחוק והמרוחק, אז ללא ספק הייתי בוגרת יותר נפשית אבל התיק, הו התיק. אחת ממתנות יום ההולדת האהובות עליי, שזכה לשם "אלישע", כי אם יש משהו שבחורות כמוני עושות, זה להאניש את התיקים שלהן ואף לתת להם שמות.

אז הנה אני ואלישע. מזכירה לכן שלמרות התמונות הקשות שתראו כאן, אני אדם מתפקד, שחי חיים מלאים ואינו מוכר בחברה כמסוכן לציבור. אלישע לעומת זאת, זה כבר סיפור אחר.

אני לובשת: שמלה - פיו פיו/ תיק - פרייסלס (אבל רשמית מאסוס)/ טבעת - לילה מיי

4 תגובות:

  1. שמלה מושלמת!
    ואלישע מהמם ביופיו :)

    השבמחק
  2. מצחיקה:))
    שתהיה לך בגרות קסומה ומתוקה כמו שאת כפי הנראה

    השבמחק
  3. אויי את מהממת! תשובה לכל האנשים שאומרים לאירים להתבגר, כי שום דבר לא יצא מלהיות ילד בלב...
    מקסימה ♡

    השבמחק
    תשובות
    1. רק טוב יוצא מאלו שנשארים ילדים בלבם :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top