יום שלישי, 5 במאי 2015

דמעות חד קרן זולגות

 אם חשבתם שעבר תהליך מורכב מהרגע שבו ראיתי תיק עם קש שעליו כתוב "דמעות חד קרן" ועד הרגע שבו התיק הוטס אליי מהממלכה - התשובה היא לא, לא היה כזה.

הדבר היחידי שחשבתי עליו הוא שאני מקבלת כמתנת יום הולדת תיק חד קרן אז מן הראוי להשלים סט וליצור מארז שלם לחובבי הז'אנר (את כל מתנות יום ההולדת הנהדרות שקיבלתי, אציג בפוסט נפרד). 

מרגיש לי קצת אירוני שקיבלתי את התיקים המטופשים ביקום בדיוק כשהפכתי לבת 27 באופן רשמי, שזה לכל הדיעות גיל שהוא כבר סמי- רציני, שבו אמורים לדעת מה נעשה כשנהיה גדולים ולפעול לכיוון. אז אני נמצאת ברגרסיה התנהגותית ומגלה את נפלאות גיל ההתבגרות מחדש, במיוחד לאור העובדה שהפעם הוא לא כולל אקנה.

מבחינתי הדרך הכי שפויה להתאבזר בתיק היא ללכת על זה עד הסוף. חליפת שלושה חלקים או שמלת מקסי רצינית לא יחמיאו ליצירת מופת כזו ולכן האופציה היחידה שלי הייתה לפנות לחולצה עם הדפס פייאטים וסניקרס בצבע תואם.

פסטלית, מרוצה וחמושה בתיק דמעות חד קרן ובאיש הנהדר שלי- דילגתי בפומבי וגרמתי לכל הסובבים לתהות מי זו הילדה ה...אממ... מיוחדת הזו שנושאת איתה מימייה מנצנצת. אז ביצ'ז, זו אני.

אני לובשת: חולצה - מכאן/ חצאית - פיו פיו/ נעליים - Creative recreation/ תיק - אסוס

3 תגובות:

  1. התלהבתי מצבע השיער שלך. האם זה טבעי? :)

    השבמחק
  2. את מכירה את KLING? זו רשת ספרדית שגיליתי בביקורי האחרון בספרד (למעשה הוא גם היה הראשון) שמעצבת את הדברים המתוקים ביותר שיש. רכשתי שם קלאץ' בצורת צ'יפס (ובמחיר משתלם להפתיע), וכמעט רכשתי גם תיק ממש ממש דומה לדמעות החדקרן שלך, בצורת פופקורן.

    חוץ מזה, ממש אהבתי את החולצה של נתן. חולצות גבריות עם פאטרנים קטנטנים זה נפלא.

    חוץ מזה #2, חדקרנים מזכירים לי נואשות את מבוא לסמנטיקה, אבל זה סיפור אחר שיסופר בפעם אחרת.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top