יום שישי, 15 במאי 2015

יש לי עציץ חדש!

האהבה שלי לפרחים צמחה עם הזמן והעמיקה במיוחד מאז שהפכתי לחלק פעיל בתעשיית האירועים המקומית. 

במקום להרגיש אוברדוז מפרחים, שהרי גם ביום יום אני כל הזמן עוסקת בהם וכותבת עליהם - אני מרגישה שהם מהפנטים ומרגשים אותי אפילו יותר.

רכישת זר פרחים טרי תמיד יהיה בגדר חוויה כייפית ואני אפילו לא רואה בזה כמחווה רומנטית כמו אם בצורך קיומי לקשט את הבית ובעקבות זאת גם את חיי.

כשמשתלת יעל רם פתחה את שעריה ללקוחות פרטיים למשך יום אחד, כל תעשיית הלייף סטייל יצרה סביב האירוע באזז ענקי שממנו לא יכולתי להתעלם וכשהגעתי למקום גיליתי שהוא היה מוצדק ביותר.

פרחים נדירים בכל צבעי הקשת המתינו לנו בחירות, הסתובבתי בחממות השונות עד שלבסוף בחרתי בפרח שהוא לחלוטין ההתגלמות שלי: פסטלי, חובב צל ומתאים לחיי העיר. חזרנו יחד הביתה, לא לפני שתיעדתי עבורכן את המקום, גן עדן לחובבי האסתטיקה והצילום. משאירה לכן לינק לאירוע, שכן השמוע אומרת שאירועים דומים מתקיימים מעת לעת ללקוחות פרטים ובמחירי סיטונאות ולכן שווה לעקוב.

אני לובשת: שמלה - פיו פיו/ שרשרת - ליאת גינזבורג/ חולצה מכופתרת - HOBBS/ נעליים - רוני קנטור

2 comments:

  1. הפרחים על הקעקוע שלך תפסו לי את העין, אשמח לקרוא פוסט על הקעקועים שלך ואף לשמוע מי האמן מאחורי העבודה

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט בתכנון, אני תמיד אומרת שזה יקרה אחרי שאעשה עוד קעקוע או שניים, אבל כך אין לזה סוף - בכל אופן, זה ייקרה בקרוב :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top