יום שלישי, 12 במאי 2015

מתנות יום הולדת - חלק א'

קרוב לחודש לאחר יום ההולדת, אני עדיין מרשה לעצמי להתעסק בו מבלי להתנצל כי כשאת נרקיסיסטית חסרת גבולות - כל זה הוא בגדר התנהגות נורמטיבית. למרבה המזל, הפן שבו אתעסק הפעם עשוי להיות שימושי גם לכן, בהנחה שאתן נמנות על זן חובבות החד-קרן והאקססוריז המטופשים להפליא (אלוהים, אני בהחלט מקווה שכן).

אז ללא הקדמות מיותרות, החלק הראשון של מתנות יום ההולדת שלי יוצא לפועל. אגב, שק המתנות שתפרתי לרגל המעמד ממשיך לקבל דיירים חדשים גם לאחר שאהפוך לבת 27 וחודש, אז אנא, אל תתביישו, פשוט אל.

מרחיקי הלכת לבטח זוכרים שהנעליים הפסטליות כיכבו בפוסט הווישליסט שלי לקראת יום ההולדת, אז הנה הן כאן במלוא תפארתן. לתמהיל הוספתי גם נעלי קשת בענן, מנצנצות וכל הג'אז הזה - אורגזמה בנעליים, נדמה לי שזוהי הגדרתן המדויקת. לינק לנעליים בצבעי הקשת.

שתי החולצות הללו כבר כיכבו אצלי בבלוג כאן וכאן, האחת עם פייאטים אמיתיים והיא כל כך מופרעת ונהדרת שקצת בא לי ללבוש אותה בכל ימות השנה והשניה מתונה יותר, במונחים שלי לפחות, עם הדפס של פייאטים צבעוניים. נדמה לי שתוכלו לזהות כאן מכנה משותף גם אם אתן לא שרלוק. את החולצה המודפסת ניתן להשיג כאן.

זוכרות שבפוסט הקודם סיפרתי לכן שהייתי חייבת את תיק דמעות חד קרן כדי להשלים סט? אז הנה הוא ואם תהיה לי אפשרות להגדיל אותו עוד בהמשך, היו בטוחות שאעשה זאת. את תיק הדמעות ניתן להשיג כאן.

כל ילדת יום הולדת צריכה קשת פרחונית של קולולוש ועגילי ספייקים מטורפים בצבעי הקשת של גיא גיל, נכון? לא, בבקשה, אל תענו לי על זה. את הקשתות של קולולוש ניתן להשיג כאן.

גרבי אבוקדו וגרבי חד קרן מאגדים בתוכם שלוש אהבות גדולות בחיי: אבוקדו, חד קרן והתחושה התמידית שחמים ונעים לי ברגליים. את גרבי החד קרן ניתן להשיג כאן.

תחתיות לכוסות של המעצבת שהיא כל כך מוכשרת עד שכואב לי להביט ביצירות שלה - יפעת פטררו - ושיהיה ברור שכל האובייקטיבים המצולמים הם טבעוניים. את המוצרים של יפעת פטררו ניתן להשיג בסטודיו של מונה ברמב"ם 8.


שמרתי את הטוב לסוף: שרשרת סוסון ים עם בועות. כן, קראתן נכון, סוסון ים עם בועות. הפלא הזה של שלי דהרי עשה לי את היום. ואת היום למחרת. וגם את היום שלאחר מכן. את התכשיטים של שלי דהרי ניתן להשיג כאן.

אז כאן הסתיימה הסקירה לבינתיים, מזכירה שמועמדים חדשים מוזמנים להיכנס לפוסט בכל העת כל עוד הם עומדים בסטנדרטים הקשוחים שכל המוצרים הללו הציבו בפניהם: להיות חד קרן מנצנץ בצבעי הקשת. שיהיה בהצלחה.

2 comments:

  1. היי היום הוספתי את הבלוג שלך :) אני רוצה להגיד שאת מקסימה ומלאת השראה
    הכי אהבתי את הנעליים הפסטליות בהתחלה, את גרביי האבוקדו (היי פייב על האהבה לאבוקדו) ואת התחתיות ^^
    יומולדת יש רק פעם בשנה אבל מי אמר שאי אפשר למשוך אותה? D:

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, מקווה שאת כאן כדי להישאר :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top