יום שישי, 1 במאי 2015

הממ... דונאטס!

זו אינה פרסומת סמויה למיסטר דונאט. למעשה, זוהי פרסומת גלויה מאוד. מיסטר דונאט, אני מפצירה בכם: קחו אחריות על המפלצת שיצרתם, שהיא גרועה יותר מכל הומר סימפסון ותנו לה חסות, כי חובבת דונאטס אמיתית היא.

הסימפטומים מהם אני סובלת, מוכרים לכל חובב מתוקים: רצון לסיים כל ארוחה עם זיגוג מתוק, סוכריות קופציות ובצק. כשאין חבילה טריה של דונאטס במקרר, נתקף החולה בשטפי זיעה קרים, בטן מקרקרת ובעיקר עם פרצוף חמוץ.

אך לאחרונה ניתן לשים לב לסימפטום חדש: זליגה של אהבת הדונאטס לתחומים נוספים בחיים, כמו תחום האופנה, האקססוריז וחדר המיטות (טוב, לא באמת, רק רציתי לבחון את העירנות שלכם).

אז נכון לרגע זה אני נראית כמו דונאט אנושי ואני לא רואה שום בעיה בכך, בהנחה שגם דונאט אמיתי עומד לעשות את דרכו לקיבה שלי. אם חשבתם שסגנון הלבוש שלי יתבגר יחד עם הגיל הכרונולוגי שלי - טעיתם טעות מרה ואני יכולה רק להמליץ על מרשם של דונאטס כדי לאזן את המרירות הזו. בתיאבון!

אני לובשת: שמלה - אסוס, נעליים - BAIT, תיק - ניו לוק מאסוס

7 תגובות:

  1. אפשר קישור לשמלה ולתיק

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי מקשרת בשמחה, אבל שניהם לא במלאי :(

      מחק
  2. למה לא חדר המיטות? יש לי תחתוני דונאטס!

    השבמחק
  3. יאמי, נראת טעימה!
    חבל שקיימות קלוריות בעולם..

    השבמחק
  4. אוי אני כזאת חזירת דונאטס =.=
    זה כזה טעים שזה לא בסדר...
    וכ"כ רציתי לקנות את התיק הז מASOS ולא ידעתי אם יהיה שימושי לי ,אני עדיין בלילות חולמת על הדבר המושלם הזה :(

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top