יום שני, 20 באפריל 2015

There's no place like home

סגנון מבחינתי זה לא רק צבע שיער, גוון הלק או האופן שבו אני מתלבשת. יש לו כל מיני נגזרות והשפעות על אורח החיים שלי ובדיוק כפי שצבע השיער שלי משתנה לעתים קרובות, כך אני נהנית משינויים נוספים הקשורים בסגנון שלי ואני מאמינה שכל ההיבטים הללו צריכים להתפתח כל כמה זמן ולו כדי לרענן קצת את השגרה.

אז הפעם אני מדברת על הבית שלי: זה שנמצא במקום סופר רועש, עם קירות קצת מתקלפים, תקרות נורא גבוהות וסגנון של פעם. הוא לא מושלם והוא אפילו לא שלי באופן רשמי, אבל בתחושה הוא הכי שלי שרק אפשר, רבות בזכות העובדה שהוא משקף את הסגנון שלי ומתפתח יחד איתו.

כשעברנו לכאן לראשונה, התחלנו מאפס ולכן ניסינו לצבור את כל הציוד החסר במינימום זמן - מה שגרם לכך שהיו כאן הרבה פריטים שלא ממש הרגישו אני אבל סימלו את ההתחלה הזו של זוג צעיר ולכן מאוד חיבבתי אותם.

כמה שנים כבר חלפו מאז והרגשתי שזהו, הגיע הזמן לשדרג ולחדש קצת את הרומן עם הבית הזה, שגרם לי להתאהב בו מעל הראש לפני כשלוש שנים. 

כעבור כמה אלתורים, אקססוריז שזזו ממקום למקום וכמה רהיטים חדשים שנוספו במקום אותם רהיטים של תחילת הדרך - ואני לגמרי מרגישה שאנחנו שם. אולי עוד כמה שנים כבר תהיה לנו דירה אחרת וגם סגנון שונה, אבל בינתיים, זה הבית שלנו והוא מופלא בעיניי.

בסופו של דבר, מה שהופך כל דירה לבית, אלו הם היצירות הנפלאים שלנו...

אם תרצו לינק או פירוט לגבי מוצר ספציפי - אתם מוזמנים להשאיר תגובה לפוסט!

12 תגובות:

  1. מה עושה מי שיש לו חתולים שאהבת חייהם זה ללעוס פרחים ולהפיל צנצנות? מהמם

    השבמחק
  2. באמת שהבית שלך מקסים נראה חם ומזמין :)

    השבמחק
  3. היי לובה.. מהמם! תוכלי בבקשה לפרט מה קנית ב-etsy? תודה מראש (-:

    השבמחק
  4. אקלקטי ומיוחד!
    אשמח לדעת איך ואיפה ניתן להשיג מכונת כתיבה?
    כמו כן הכסאות מאיקאה- ממש אהבתי את הגוון שלהם, את זוכרת אולי איך נקרא הדגם?

    השבמחק
  5. אקלקטי ומיוחד!
    אשמח לדעת איך ואיפה ניתן להשיג מכונת כתיבה?
    כמו כן הכסאות מאיקאה- ממש אהבתי את הגוון שלהם, את זוכרת אולי איך נקרא הדגם?

    השבמחק
    תשובות
    1. מכונת הכתיבה היא משוק הפשפשים,
      משום מה אני לא רואה את הכסאות באתר, כנראה שהם ממש חדשים. לצערי אני לא זוכרת את הדגם, אבל הם נמצאים במתחם של פינות האוכל כמובן וקשה לפספס אותם :)
      קניתי שני כסאות רגילים ושני שרפרפים

      מחק
  6. צילומים חוליים מקסימים!

    השבמחק
  7. הבית שלך כל כך מקסים, והחלק הכי מקסים שבו הוא הכלבים.

    השבמחק
  8. מאיפה הכלב במסגרת אליפסה?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה איור ממוסגר שקניתי בחנות "המגדלור"

      מחק
  9. מה הסיכויים שמכונת הכתיבה שלך היא מסוג הרמס בייבי? וכמה היא קטנה באמת?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top