יום שני, 6 באפריל 2015

בוהו שיק

אני לא יודעת למה דווקא בחג, אירוע שמרני במהותו, בחרתי ללכת על לוק שמרגיש לי כל כך שונה, אבל כך יצא: פריט חבר לפריט שחבר לפריט נוסף וכך נוצר לו מראה שהוא לא ממש אופייני לי. בוהו שיק? מה לי ולזה? בארון שלי אפשר למצוא בעיקר שמלות מוקפדות ומתקתקות עד כדי בחילה ואקססוריז תואמים.

ההשראה לכל הלוק הזה היו התכשיטים האתניים מתוך הקולקציה החדשה של שלי דהרי, גם הם לא ממש אני במהותם ובכל זאת, הרגשתי שיש בהם משהו מאוד מדויק ונכון עבורי.

גם שמלת המקסי לא בדיוק אופיינית לי וזה בעיקר כי קיבלתי אותה בהפתעה! כן, כן, לפני כמה חודשים הזמנתי חבילת הפתעה ממודקלות'  שמאפשרים לך לבחור סוג פריט ומידה - אך מה מתקבל בפועל? זאת לא יודעים עד לשלב שבו נפתחת החבילה.


כך יצא שבעבור עשרה דולרים קיבלתי את שמלת הפלאים בדיוק במידה שלי! מבחינתי היא שמלת קנבס: כזו שעם האקססוריז הנכונים אפשר לקחת אותו לכל מיני מקומות, בעוד שהפעם בחרתי לקחת אותה כאמור למקום בוהמייני משהו. כמובן שאי אפשר לשבח אותה מבלי להזכיר באותה נשימה את הפרינט המעולה, את השסעים ברגליים ואת החתכים המעניינים בגב. בקיצור, שמלת מציאה.

לבטח אפשר לראות שלא כאן מסתיימת הטרנספורמציה שלי: אני ותסרוקות לא ממש חברים טובים וכבר הצהרתי שלא אדע לקלוע צמה מיוחדת גם אם חיי היו תלויים בכך. אז טעיתי, כי ממש לאחרונה למדתי לקלוע צמת Fishtail ומאז זו אהבה. אולי בהשראת עולם החתונות שממנו אני מגיעה, תמיד אהבתי את הלוק הזה של הצמה המרושלת עם הקצוות השובבים שנשארים בחוץ והנה, גם אני הצלחתי ליצור אחת כזו לתפארת (נו בערך).

ביום יום למצוא אותי עם צלליות שצבען אינו ניטראלי זה די חריג ואילו הפעם החלטתי ללכת על כל הקופה עם צלליות ירוקות וליפסטיק כתמתם, הכי לא הקומפורט זון שלי, אבל התכשיטים עוררו בי השראה כל כך עזה עד שהחלטתי להמשיך את הקו גם באמצעות האיפור.

בבסיס הנחתי צללית ירוקה מפלטת Storm של סליק ומעליה צללית דואו-כרומית של עפרה. כדי לקנח את הלוק, הדבקתי לראשונה ריסים מלאכותיים מאיל מקיאג' ועליהם עוד אפרט בפוסטים הבאים.

הקעקועים הזמניים של Tattly תמיד פותחים לי את התיאבון לקעקוע אמיתי חדש וקעקועי המרכאות לא שונים מכך, בעיניי זה רעיון גאוני למי שחובב כתיבה כמוני.

אך יש דברים שאינם משתנים לעולם, כמו למשל העובדה שתמיד אהיה מוקפת בזנבות וזה מה שבאמת עושה לי את החג שמח.

אני לובשת: שמלה- מודקלות', נעליים -רוני קנטור, תכשיטים - שלי דהרי, קעקועים- Tattly, צמה- פרייסלס

3 תגובות:

  1. את מהממת שאין דברים כאלה... בשנה האחרונה הבלוג שלך תפס כיוון מעוצב, מלא שיק ומעורר השראה (אני קוראת אותך שנים, ולא שקודם הוא לא היה... אבל עכשיו... אחד הבלוגים המושקעים!!), הצילומים מרהיבים! אין ספק שאם היית כותבת באנגלית היה לך את אחד הבלוגים המובילים בעולם... חג שמח לובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אנונימית, אין לי מושג מי את אבל בא לי להכיר. בנוסף, בא לי לשלם לך ריטיינר כדי שתכתבי לי על בסיס קבוע תגובות כאלה ואז כל הימים שלי יהיו מוצלחים ויפים. במילים אחרות - עבר עליי יום מעולה ועדיין, התגובה שלך עשתה לי את היום. תודה ושוב תודה :)

      מחק
  2. הכל נהדר פה - השמלה, הצמה, הקעקועים (המרכאות האלו ממש עשו לי את זה). ואז הבאת אותה עם סטיבי ניקס בסוף וקנית אותי לחלוטין.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top