יום שלישי, 28 באפריל 2015

נחתו במשרדי - סקירת מוצרי איפור

מהדורה אביבית במיוחד של מוצרים לסקירה מצפה לנו הפעם, כזו שיש בה סמקים קורליים מחד ושפתונים ומפיריים משהו מאידך, כי בכל זאת, אנחנו נמצאים על קו התפר הזה שבו ההשראה כבר מגיעה מהאביב אבל כל עוד עדיין קריר ונעים, יש עדיין חשק לאיפור דרמטי יותר. שנתחיל?

נתחיל קודם עם שני מוצרים שלא שייכים לקטגוריית האיפור: את ג'ל ההלבנה של Plus white הזמנתי מאייהרב יחד עם משחת שיניים תואמת. אל המוצרים הללו הגעתי בהמלצת שקר החן והבל היופי - ואני באמת חושבת שזו יופי של סדרה למי שיש לה שיניים לבנות בסך הכל אבל רוצה בוסט קטן נוסף לחיזוק. אני אוהבת את העובדה שהמוצרים של המותג קלים לשימוש ואינם מעוררים רגישות או חוסר נוחות, מגיעים במבחר גדול של מוצרים לדרגות שונות של הלבנה ונגישים. אפשר להזמין כאן.

המוצר הבא הוא שמן גוף של Moroccanoil שמריח בדיוק כמו שמן השיער שאני כל כך אוהבת, כך שזה גאוני מבחינתי לייעד אותו גם למריחה על כל הגוף. המוצר מאוד עשיר ומכיל כל מיני חומרים כיפיים כמו שמן אבוקדו, שמן זית ושמן ארגן. הוא נספג מהר בגוף ויכול להתאים לעונות מעבר בנוסף לעונת החורף, אז הכי מתבקש להשתמש בו. זה מוצר יוקרתי במלוא מובן המילה ואני מאוד נהנית להשתמש בו, יחד עם זאת, אני לא רואה את עצמי משקיעה בו 199 ש"ח, כך שמבחינתי זה מוצר שכיף לקבל או להעניק במתנה ליודעות דבר שיעריכו את ערך המוצר (את שמן הגוף ניתן להשיג בדיוטי פרי או במכוני ספא נבחרים בארץ, לבירורים נוספים: 03-9511086).

האם היה מדור שלא כללתי בו שפתונים מסדרת המאט של Wet n wild? אני בספק ולמעשה, אני חושבת שזו כבר מטרה מוצהרת לאסוף כל פעם עוד ועוד, בעיניי זו התמורה הכי טובה למחיר שאפשר לבקש. הפעם בחרתי בשפתון אדום קר מהמם עם תת גוון סגול, שפתון שבאמת יכול להתאים בעיניי לכל אחת ולמבחר עונות, בגוון Cherry picking ולצדו שפתון משמעות חם יותר, שרק השם שלו עושה לי שוב חשק לחורף, ה- Cinnamon spice. הפורמולה היא כמו תמיד מושלמת וניתן להזמין אותם כאן.

הוזמנתי לפני כמה שבועות להשקת מוצרים חדשים של בורז'ואה ושם ערכנו היכרות עם פלטת Smoky stories שמכילה ארבע צלליות במרקמים שונים. על פניו נראה שהחיבור של הצלליות הוא מוצלח: שתי צלליות מאט למעברים והדגשות, צללית להארות וצללית גליטרית לאפקט חגיגי יותר. אני מודה שצלליות של בורז'ואה כמעט תמיד אכזבו אותי במקרה הרע או פשוט לא הרשימו אותי במקרה הטוב, כך שלא תליתי בה ציפיות גבוהות.

לאחר שימוש של כמה וכמה פעמים, אני יכולה לומר שהפלטה הזו חמודונת - לא יותר מכך ולא פחות מכך. אין בה תחושה של מוצר סופר איכותי, יש בה נשורת די גבוהה אבל בהחלט אפשר להשיג איתה אחלה תוצאות ביום יום ועם תוספת של גליטר מעל לחובבות הז'אנר. מחיר ההשקה שלה הוא 79 ש"ח.

שני מוצרים נוספים שקיבלנו הם אייליינר ומסקרה שמתהדרים בטייטלר Ultra black. מאחר שבורז'ואה זו חברה שאני משתמשת בה באופן קבוע, ניגשתי לשני המוצרים עם ציפיות מאוד קונקרטיות: מהאייליינר היו לי ציפיות נמוכות כי אני ואייליינר נוזלי לרוב לא חברים. אכן בשימוש הראשון היה נראה שזה לא יהיה סיפור אהבה, אבל ככל שהמשכתי להשתמש בו, כך הוא מצא חן בעיניי יותר. זה לא מוצר סלחני, הוא דורש דיוק ועבודה זריזה. הוא אכן שחור מאוד, מתייבש מהר ומאפשר שליטה טובה בעובי הקו. בסה"כ מוצר מעולה לז'אנר שלו ועלותו היא 95 ש"ח (לפני מבצעים).

לגבי המסקרה היו לי ציפיות גבוהות לעומת זאת, כי אני מאוד אוהבת אותה בגרסתה הרגילה. כגודל הציפיות, כך גודל האכזבה - המסקרה הזו לא התאימה לי כלל. המברשת שלה מאריכה מאוד את הריסים ומפרידה אותם, אך לא מעניקה להם שום נפח. הריסים שלי גם ככה ארוכים וישרים מאוד - ולכן הסוג הזה של המסקרה הוא פחות חביב עליי. אם לדעתכם האורך הוא הקובע (מאוד לא פוליטיקלי קורקט מצדכם) המסקרה הזו עשויה להתאים לכם, אני אישית יותר בחורה של נפח. העלות שלה היא 135 ש"ח לפני המבצעים השונים.

את המוצר הבא אני נאלצת להודות שלא חיבבתי כלל, אבל נתחיל מהיתרונות: גוון 51 שלרוב כהה לי מדי בבורז'אה, הפעם דווקא התאים לי. האריזה המסתובבת עם המראה הגדולה ממש מהממת בעיניי ובאופן כללי יש לפודרה הזו לוק משודרג ויוקרתי מהרגיל.

החלק שפחות אהבתי היה... ובכן, המוצר עצמו. משהו בו הרגיש לי מאוד נוכח על העור ואני אוהבת את הפודרות שלי עדינות יותר. הייתה בה מין תחושת כבדות שלא אהבתי. כמובן שזה מאוד אינדווידואלי ובמחיר השקה נחמד של 59 ש"ח, זה בהחלט מוצר שאפשר לתת לו צ'אנס.

לא אתחיל לחפור כאן שוב על המהפך באיל מקיאג', רק אומר שזו הפכה להיות חנות שאותה אני פוקדת בכל ביקור בקניון וכמעט תמיד אני יוצאת משם עם פינוק חדש, אז מבחינתי זה אומר הכל. עם ריסים כנראה שלא דמיינתי שאצא משם, אבל זה בדיוק כל היופי של התנסות במוצרים חדשים.

הריסים של איל מקיאג' ביתקו את בתוליי וגרמו לי לקרב דבק לעפעפיים לראשונה בחיי. אותי אישית הקונספט תמיד מאוד הלחיץ וגם לא כל כך התחברתי למראה העשוי של הריסים המלאכותיים, במיוחד מאחר שאני לא בדיוק ביישנית כשמדובר באיפור גם כך.

ניסיתי לראשונה את עניין ההדבקה עם לוק הבוהו שלי וחזרתי עם כמה תובנות של טירונית:

1. אכן כדאי לאפשר לדבק להתייבש מספיק זמן על הריסים עוד לפני שמצמידים אותם לריסים הטבעיים שלכם.
2. תמיד מדגימים את הדבקת הריסים כפרוצדורה שקל לעשות אותה עם פינצטה, אני אישית העדפתי להשתמש בידיים.
3. גם אם אתם לא מומחים, אני מוצאת שעם שימוש נדיב במסקרה ובאייליינר שחור, בהחלט אפשר לגרום ללוק להיראות טוב.
4. אם אי פעם מישהו נוסף יתייחס לריסים בלשון נקבה, יש סיכוי סביר שאצרח.
בכל מקרה, איל מקיאג' השיקו מגוון ענקי ממש עם קטלוג מהוקצע שבו מדגימים כיצד כל מוצר נראה בפועל על העין. אפשר למצוא במגוון גם ריסים בודדים ואת הדבק של DUO וכל מיני סגנונות שיכולים להתאים לחובבות הדרמה וגם לפחדניות כמוני. לא אומר שאני מתכוונת להדביק כעת ריסים באופן קבוע אבל נחמד היה לגלות שהשד לא היה נורא כל כך. עלותם של הריסים הם 50 ש"ח לא כולל דבק.

 מוצר נוסף של איל מקיאג' שאיתו כבר מזמן עברתי את גבולות הטעם הטוב הם הלקים. מבחינתי לק זה מוצר שתמיד כיף לקנות או לקבל - והיה לי ברור שהלקים של איל מקיאג' ואני נהיה סיפור אהבה. משהו באריזות שלהם מאוד דיבר אליי והרגיש לי חו"ל - וכמובן שזה היה בונוס נחמד לגלות שהם גם משתעשעים בכל מיני טקסטורות והפורמולה משובחת ממש.

המחיר המלא של הלקים הוא באזור ה-40 ש"ח אבל אני תמיד קונה אותם במבצעים וכך יצא שמעולם לא שילמתי יותר מ-20 ש"ח על לק אחד, שזה לחלוטין סביר עבור לק באיכות כזו. כולי תקווה שהם ימשיכו להוציא גוונים נוספים כי ההתאהבות היא עזה.

מוצר אחרון חביב הוא סומק של אסנס ומה גדולה הייתה שמחתי כשגיליתי שהדוכן בסניף עזריאלי לא נראה כמו אחרי יום הדין. לא היו לי ציפיות מהסומק הזה, קניתי אותו רק כדי לקנות והוא התגלה כהפתעה נעימה. גוון שנראה כתום ומפחיד מאוד בפן, מתקבל כצבע עדין ואפרסקי על הלחיים - תוספת מאוד נחמדה לאביב.

גילוי נאות: חלק מהלקים של איל מקיאג', הריסים של איל מקיאג', שמן הגוף והמוצרים של בורז'ואה התקבלו לסקירה.

7 תגובות:

  1. שמן מרוקאי לגוף?! קניתי

    השבמחק
  2. הסומק ניראה חמוד.
    בדיוק בא על משהו כתמתם לאביב.

    השבמחק
  3. הוו אחות לאהבת האודמים של WET N' WILD הזמנתי אחד והתלהבתי כ"כ מהאיכות שלו ,
    האמת שלא ציפיתי בכלל לאיכות כזאת גבוהה ממוצר כה זול ! ואתמול הזמנתי עוד אחד !
    אולי בקרוב אעשה פוסט על מוצרי דראגסטור אמריקיים (כי כבר יש לי כמה דברים של LA GIRL שפחות התלהבתי מהם חח)
    בקיצור פוסט מצוין ! (ואני חייבת כבר לנסות את הלקים של אייל מקיאג' מה הולך פה ?! )
    3>

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח להמלצות על מוצרים של LA girl
      הלקים של איל מקיאג' הם היסטריים וכך גם השפתונים של WNW :)

      מחק
  4. תתחדשי! הכול נראה מקסים וקיצי :)

    השבמחק
  5. ניסתי גם את המלבין מאייהארב ואני לא מצליחה להחליט אם הוא באמת שווה את זה. :-/

    בקשר לאל.איי גירל יש להם 4 פלטות צבעוניות/ניודיות מוצלחות כרגע והם הוציאו ממש עכשיו ליין של ליפסטיקים מאט כמו ההם של ניקס... שווה לנסות!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top