יום חמישי, 16 באפריל 2015

פוסט פוסט יום הולדת

לא באמת חשבתם שאוכל להניח לחגיגות יום ההולדת בצד אחרי סאגת ההכנות המפלצתית, נכון? אז צדקתם.

יום ההולדת האחרון שלי היה אחד הנהדרים שחוויתי מזה זמן רב. אולי בגלל ההחלטה לעשות כל מה שבא לי, אולי בגלל שהפעם ויתרתי על מסיבת יום הולדת המונית אלא נהניתי מהקטנות של היום המיוחד הזה, אולי זו סתם קארמה טובה - כל האלמנטים הללו חברו יחדיו לכדי יום שכולו כיף.

התחלנו את היום שלנו בביקור באחד מבתי הקפה האהובים עליי ביקום כולו - אנסטסיה. אם לא טעמתם אי פעם את קינוחי ה-Raw המדהימים שלהם, סימן שלא טעמתם את החיים עצמם.

הסתובבתי לי ברחבי העיר עם שמלת פייאטים וטול, קשת פרחונית על הראש ו... בלונים. כל ילדת יום הולדת צריכה בלונים ואילו אני התעקשתי על הצבעוניים ביותר שבחבורה. אחרי הכל, הייתי צריכה להצדיק את התדמית הצבעונית והגליטרית שדבקה אליי בברכות יום ההולדת, נכון?

חמושים בדונאטס, חזרנו הביתה ונהנינו משינה איכותית, אפייה והכנות לקראת הערב. שם לא קרה שום דבר גרנדיוזי אבל זה בדיוק מה שהפך אותו לקסום כל כך: זמן איכות עם החברות ועם הכלבים שלהן, מתנות מנצנצות ואושר גדול.

כל כך הרבה אנשים בירכו אותי על הוול בפייסבוק, בהודעות ובוואטסאפ, הייתי מוקפת בכל כך הרבה אהבה ודברים יפים. כבר בבוקר ידעתי שהמשימה שלי השנה הצליחה, שהרי התכלית של כל החגיגות הללו הייתה להשכיח ממני את העובדה שאני בעצם עצובה בתקופה הזו של השנה ועל כך עוד אכתוב בהמשך.

אבל הפעם... No more blues.

5 תגובות:

  1. חייבת לשאול,מאיפה שמלת הפאייטים המהממת הזאת???

    השבמחק
  2. נראה שהיה לך ממש כיף את פורחת וקורנת!
    והדברים של החדי קרן מושלמים:)

    השבמחק
  3. מזל טוב!!! השמלה והבלונים, ואוו ♡

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top