יום שישי, 3 באפריל 2015

ציפורניים מושלמות לאביב

על עשר מכות מספרים לנו בחג הפסח ואילו עשר המכות שלי הן לקים פסטליים ומדוע? כי בואו נודה באמת, הם דומים נורא זה לזה בגוונים למעט כל מיני ניואנסים קטנטנים שמבדילים ביניהם וניתנים לזיהוי רק על ידי מכורים אמיתיים ושנית, הכי קלישאתי לעבור מיד עם ניצני האביב ללקים פסטליים, אבל זה בדיוק מה שאני עושה מאז שהטמפרטורות עברו את ה-20 מעלות.

אני יכולה ללהג על הלקים, הטקסטורות והפורמולה עד אין קץ, אך הפעם לכבוד החג אנסה משהו אחר לשם שינוי - ואניח לתמונות לדבר בשמי.

השנה דיברתי הרבה בבלוג על החופש להיות מי שאנחנו, אז אני מאחלת לכם הקוראים הנהדרים שלי - להשתחרר מהכבלים של כל מה שמכביד על חייכם, בין אם מדובר בזוגיות, חברים, עבודה, להיות מוקפים רק במי שמקבל אתכם כפי שאתם, כי אין לי ספק שאתם נהדרים. חג חירות שמח!

קונפטי כשר לפסח: Tiny Scribbles

4 תגובות:

  1. חג שמח! אוהבת פסטליים בקיץ, במיוחד לבנדר ותכלת כמעת לבן!

    השבמחק
  2. אין על לקים פסטליים! גם בחורף אני לפעמים חוטאת איתם ;)

    השבמחק
  3. היי! מאיפה את קונה לקים של opi ו essie?
    בהנחה שאת לא קונה במחירים המופקעים בארץ ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. היוש! Essie אפשר למצוא באיביי במחירים יחסית נוחים, המחירים של OPI מחו"ל הפכו לכל כך יקרים שלדעתי אין פער משמעותי בין להזמין אותם בחו"ל לבין רכישתם בארץ...

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top